EG tager ansvar for din digitale succes

Digital transformation skabes, når man kombinerer mulighederne i nyskabende teknologi med indgående forståelse for udfordringer og unikke muligheder i virksomhedens virkelighed.

EG tager ansvar for at sikre din digitale succes. Med dybe rødder i branchetilpassede it-systemer rådgiver vi om og leverer administrative og operationelle løsninger til private virksomheder på tværs af en bred vifte af platforme.

Rådgivning, løsninger og it-services

  • Rådgivning
  • Dynamics 365
  • ERP-platforme
  • Business Analytics
  • CRM, CEM & Collaboration
  • Application Services
  • Infrastructure Services
  • Service & Support
Tilbage
Frem

Microsoft Dynamics 365 - fremtidens platform. Nu.

Microsoft Dynamics 365 samler ERP, CRM og business intelligence under ét på en altid opdateret cloudplatform. Dynamics 365 fjerner grænserne mellem de enkelte systemer og giver dig øjeblikkelig adgang til den nyeste teknologi i en agil og effektiv løsning, der frigør ressourcer fra drift til fokus på forretningsværdi.

Læs mere om Dynamics 365 her

Kundereferencer

  • Verdo

    Afregningssystemet Xellent fra EG gør det muligt for det grønne forsyningsselskab Verdo at agere serviceprovider for mindre selskaber.

  • norm-teknik as

    Microsoft NAV hjælper norm-teknik med at excellere trods et stigende pres fra konkurrenter og kunder. ERP-systemet har givet den lille produktionsvirksomhed større konkurrencekraft og øget omsætning.

  • Microsoft NAV sparer Jyden Bur massevis af arbejdstimer

    Et skifte fra XAL TIL Dynamics NAV gjorde fakturering lettere. Før tog det flere timer for produktionsvirksomheden Jyden Bur - nu tager det kun ét minut.

  • Nord-Lock Group

    Microsoft Dynamics 365 støtter fremtidig ekspansion og opkøb

    Med hjælp fra EG og Microsoft Dynamics 365 som fælles forretningssystem for hele koncernen har Nord-Lock automatiseret sine forretningsprocesser, øget digitaliseringen og fået et system, som støtter koncernens fremtidige ekspansion og opkøb.

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.

  • REMA 1000

    EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og PC'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

  • SILVAN

    Med en leverandør, som forstår vigtigheden af hurtig teknisk service i detailhandlen, og som altid tager sig tid til at sikre, at alt fungerer ordenligt, før de kører, har SILVAN fundet en it-servicepartner, som forstår deres behov.

  • HMN Naturgas, IBM Cognos

    HMN Naturgas sparer tusindvis af timer med IBM Cognos TM1. Fuld transparens og sporbarhed er nogle af de få ting HMN har opnået i samarbejde med EG.

  • Härjeåns

    Energikoncern i front med EdiLink Services.

Nyheder og artikler

13sep
Nyhed
EG opnår sin 11. Microsoft guldkompetence
Article /  Redaktionen
Dynamics 365: Nu stikker alle virksomheder hovedet i skyen
Article /  Christian P. Olsen
Tre trends, der ændrer markeder og samfund