
EG Healthcare: Opdeling af supporten er win win
Tak for alle jeres besvarelser til den seneste kundetilfredshedsundersøgelse på alle vores EG-Healthcare systemer. Jeres feedback betyder meget, og vi lytter og forbedrer så godt, vi kan.
Opdeling af supporten
På baggrund af jeres feedback, som vi tager meget seriøst, sætter vi løbende initiativer i gang for at kunne levere en god supportservice.
Det var også baggrunden for, at vi får nogle år siden ændrede vores EG Healthcare support set up samt åbningstider.
Opdelingen i en teknisk support og en applikations-support skete for at kunne give jer de mest kompetente svar, bedst muligt og hurtigst muligt, allerede ved den første kontakt til os. Det sænkede ventetiden på telefonen markant og gav umiddelbart større tilfredshed, hvor mange (og os selv) oplevede opdelingen som win win.
Den seneste kundetilfredshedsundersøgelse har vist, at der er en tvivl om, hvordan vores support fungerer, og hvorfor den er opdelt. Derfor har vi genudsendt information om supporten og vil gerne gentage informationen, så alle får den.
Vi håber det giver klarhed, og at I fremover vil benytte den linje ind til os, der giver jer den mest relevante specialist i røret, så I hurtigt kan komme videre.
Vælg mellem app-support eller teknisk hjælp til hardware
Du skal blot vælge mellem applikations-support, teknisk hjælp, telefoni, salgsafdelingen og sygehussupporten, når du kontakter vores support og skal have hjælp fra én, der er specialiseret i netop den problemstilling, du står med.
For EG WinPLC:
Vælg 1 for:
EG WinPLC applikations-support
Vælg 2 for:
Teknisk support (fx hjælp til printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk)
Vælg 3 for:
Support til Telefoni
Vælg 4 for:
Salgsafdelingen
For EG Clinea:
Vælg 1 for:
EG Clinea applikations-support
Vælg 2 for:
Teknisk support (fx hjælp til printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk)
Vælg 3 for:
Support til Telefoni
Vælg 4 for:
Sygehussystemer
Vælg 5 for:
Salgsafdelingen
BEMÆRK, at fjernsupporten, hvor I kan dele skærm med os undervejs, som altid fungerer uændret via vores hjemmeside.
Her kommer du bedst igennem
Du kan ringe til os mandag-torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00, og fredag mellem kl. 8.00 og 12.00. Vær opmærksom på, at især i starten af dagen er der spidsbelastning.
Derudover er der åbent for akutte henvendelser mandag-fredag i tidsrummet 7.30-8.00 og fredag i tidsrummet 12.00-15.00.
Derfor: Hvis muligt prøv at nagivere uden om den mest travle telefontid.
Her kan du se, hvornår vi typisk har ekstra travlt på telefonerne:
Få det fulde overblik over hvordan du bruger EG Healthcares support her:
EG WinPLC
EG Clinea
Kontakt EG Healthcare og hør mere
Ring til os
Vi har lukket