EG Healthcare: Optimering af supporten
Tak for alle jeres besvarelser på vores kundetilfredshedsundersøgelser. Jeres feedback betyder meget, og vi lytter og forbedrer så godt, vi kan.
Et skridt i den rigtige retning
Vi har lyttet til jeres kommentarer på både den seneste og den forrige kundetilfredshedsundersøgelse. På baggrund af jeres feedback har vi sat initiativer i gang for at forbedre supporten for at sikre den samme gode oplevelse for jer uanset om der er behov for teknisk, tele eller applikations support, og det har allerede løftet servicen positivt.
Vi er dog klar over, at vi endnu ikke er i mål og arbejder hårdt på at kunne yde den service, vi gerne vil, ikke mindst på vores tekniske og tele support. En af udfordringerne har været rekruttering, men vi er nu lykkedes med at få styrket vores bemanding i tele supporten fra starten af det nye år. Det er et stort skridt i den rigtige retning.
Husk at supporten er opdelt i en teknisk support og en applikations-support for at kunne give jer de mest kompetente svar allerede ved den første kontakt med os.
Vælg mellem app-support eller teknisk hjælp til hardware
Du skal blot vælge mellem applikations-support, teknisk hjælp, telefoni, salgsafdelingen og sygehussupporten, når du kontakter vores support og skal have hjælp fra én, der er specialiseret i netop den problemstilling, du står med.
For EG WinPLC:
Vælg 1 for:
EG WinPLC applikations-support
Vælg 2 for:
Teknisk support (fx hjælp til printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk)
Vælg 3 for:
Support til Telefoni
Vælg 4 for:
Salgsafdelingen
For EG Clinea:
Vælg 1 for:
EG Clinea applikations-support
Vælg 2 for:
Teknisk support (fx hjælp til printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk)
Vælg 3 for:
Support til Telefoni
Vælg 4 for:
Sygehussystemer
Vælg 5 for:
Salgsafdelingen
BEMÆRK, at fjernsupporten, hvor I kan dele skærm med os undervejs, som altid fungerer uændret via vores hjemmeside.
Her kommer du bedst igennem
Du kan ringe til os mandag-torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00, og fredag mellem kl. 8.00 og 12.00. Vær opmærksom på, at især i starten af dagen er der spidsbelastning.
Derudover er der åbent for akutte henvendelser mandag-fredag i tidsrummet 7.30-8.00 og fredag i tidsrummet 12.00-15.00.
Derfor: Hvis muligt prøv at nagivere uden om den mest travle telefontid.
Her kan du se, hvornår vi typisk har ekstra travlt på telefonerne:
Få det fulde overblik over hvordan du bruger EG Healthcares support her:
EG WinPLC
EG Clinea
Kontakt EG Healthcare og hør mere
Ring til os
Vi har lukket