Kom godt i gang med din rejse mod en smartere arbejdsplads.
Den smarteste måde at administrere dine kontorer på
EG Worksense får din arbejdsdag til at køre som smurt ved at tilbyde mobilværktøjer til forhåndsbooking af skriveborde, mødelokaler, serviceanmodninger m.m.
Data i realtid gør fleksibelt arbejde til en leg for alle – lige fra rengøringspersonale til ledere. Samtidig med, at du sænker ejendomsomkostninger og virksomhedens CO2-aftryk.
EG Worksense er en smart kontorløsning, der udnytter sensorteknologi
EG Worksense - Løsningens fordele
Intelligente funktioner giver dig fuld fleksibilitet og flow
EG Worksense er udviklet til den hybride arbejdsmodel med mobilværktøjer til booking af skriveborde, afsendelse af service- og vedligeholdelsesanmodninger m.m.
Du kan opgradere din løsning med bl.a. tilstedeværelses- og parkeringssensorer og meget mere
Skrivebords- og lokalebooking
Få mere ud af virksomhedens kontormiljø. Medarbejdere og gæster kan nemt forhåndsbooke et skrivebord eller et mødelokale. Pladsen eller lokalet vil være klar, når du møder ind.
Find vej med interaktive plantegninger
Giv kolleger og gæster mulighed for at navigere rundt på kontoretager og bygninger for at finde den person, det skrivebord eller det lokale, de leder efter.
Bring folk sammen
Se, hvem der planlægger at være på kontoret, eller søg efter, hvor dine kolleger sidder. Book skriveborde til dine kolleger og besøgende på forhånd, så I alle kan sidde sammen på kontoret.
Analyser til administration af arbejdspladsen
Begynd at følge dit kontorbrug baseret på indsamlede data - og skru derefter op for dine arbejdspladsanalyser for at indsamle kontinuerlige sensordata i realtid om faktisk brug af skrivebord, lokaler og indendørs luftkvalitet.
Administrer kapacitet, sundhed og sikkerhed
Administrer og se kontorkapaciteten for at mindske omkostningerne og optimere effektiviteten. Vedligeholdelses- og rengøringspersonale kan straks se, hvilke opgaver der skal udføres ud fra bl.a. reservationsdata.
Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen
Aktivér serviceanmodningsfunktion for alle medarbejdere for at strømline vedligeholdelse og service med præcise placeringsdata.
Hold dine plantegninger opdateret
Lad os digitalisere alle dine plantegninger og holde dem opdateret. Udskift din gamle skiltning med EG Worksense lobbyskærme.
Spar energi og sænk dit CO2-aftryk
Ved at styrke fleksibelt eller hybridt arbejde, introducere delte kontormiljøer og reducere spildplads kan vi ikke kun spare penge, men også bidrage positivt til miljøet med mindre CO2-udledning.
En række data hjælper også med at øge effektiviteten og reducere lokalernes miljøaftryk.
Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger
Ved løbende at indsamle plads- og skrivebordsudnyttelsesdata forstår du den mængde plads, du faktisk har brug for, og hvilke typer rum din organisation finder særligt brugbare.
Pakker
Find den rigtige pakke til at bruge, administrere, analysere og optimere din arbejdsplads - og opgradér løbende, efterhånden som du lærer og vokser.
Basic
Arbejdspladsen med i lommen
Kom i gang med at tilbyde fleksibilitet og valgmuligheder samt administrere en sikker brug af arbejdsrummet. Basispakken hjælper organisationen med at komme i gang med at dele skriveborde, finde vej og hjælpe folk med at mødes. Det væsentlige for at forbedre den daglige arbejdspladsoplevelse og nogenlunde forstå, hvordan folk bruger dine kontorer.
Inkluderer:
- Adgang til mobilapp, browser og kiosk.
- Skrivebordsbooking til dig selv, kollega eller besøgende.
- Se, hvor folk sidder ud fra plantegningerne.
- Se, hvem der planlægger at være på kontoret.
- Digitale og interaktive plantegninger.
- Navngivning af lokaler og etiketter til vejvisning.
- Administrer og se kontorkapaciteten.
- Analyse af skrivebordsbookingdata.
- Enkeltlogon (SSO).
- Ubegrænset antal brugere.
- Support og tutorials.
- SLA (8-16 EET).
+ Testkit til IoT-sensor (30-dages prøveperiode)
Pro
Den smarte løsning til arbejdspladsen
Bedste værdi: Frigør dine medarbejdere fra skriveborde og frigør din spildplads. Denne mulighed vil betale sig tilbage mange gange i ejendomsbesparelser. Indsaml hårde brugsdata og servicebilletter til FM-drift og strategiske beslutninger på arbejdspladsen. Optimer dine pladsbehov og CO2-aftryk baseret på fakta. Gør kontordesign, vedligeholdelse og arbejdspladsoplevelsen bedre med én løsning.
Inkluderer:
- Alt i Basic, plus:
- Booking af mødelokale (integration).
- Serviceanmodninger (integration).
- Live belægning & IAQ visualisering.
- IoT-tilstedeværelsessensorer (valgt).
- IoT-sensorer til indendørs luftkvalitet (valgt).
- IoT-parkeringssensorer (valgt).
- Udnyttelsesanalyse fra sensorer.
- IAQ-data (temperatur, fugtighed, CO2, TVOC).
- Analyse af varmekort på arbejdspladsen.
- Højeste dataopløsning for tid og rum.
- Dataopbevaring 2 år.
- Lokationsbaserede servicebilletter via app.
Enterprise
Den fulde arbejdspladsoplevelse
Maksimer din arbejdspladsoplevelse. Udnyt det fulde potentiale af realtidsdata i en smart kontorløsning til at skabe en dynamisk og delt arbejdsplads. Denne arbejdspladsoplevelsesplatform har funktioner og support på virksomhedsniveau. Besættere og bygningsejere med komplekse krav til tilladelse og brugeradministration, flere placeringer og behov for højt serviceniveau - tjek dette ud.
Inkluderer:
- Alt i Pro, plus:
- Live restaurant kø-tider.
- Integration af IoT-enheder (ikke-standard).
- Tilpasset rapportering.
- Tilpasset dataopbevaring.
Lad os hjælpe dig med at skabe en smart arbejdspladsoplevelse og lede med arbejdspladsanalyser
Vi glæder os til at høre fra dig
Ønsker du at vide mere? Book 30 minutter til en sparringsession! Vi viser dig, hvordan du kan optimere kontorets lokaler og faciliteter, spare penge og forbedre arbejdsglæden!
Hvad vores kunder siger
Styring af vores kontor blev taget til et nyt niveau efter, at sensorerne blev installeret. Dette er virkelig et stærkt redskab for Facility, og mange udfordringer er blevet overvundet. Hvordan var vi overhovedet i stand til at styre vores kontor, før vi havde sensorer?Erkko Malinen, Senior Manager, Facility & Premises Services hos Outotec
Hvad vores kunder siger
Vi vidste, at vi ikke brugte vores kontorer så effektivt som muligt, men vi havde brug for kvantitativ data for at bevise dette. Vi ønskede også detaljerede oplysninger om, hvordan forskellige typer arbejdsområder blev brugt og af hvem.Olli Aalto, Facility Service Director for the Finnish Tax Administration
Hvad vores kunder siger
Vi ønskede, at løsningen skulle gøre det nemt for vores medarbejdere, der arbejder i forskellige og skiftende arbejdsmiljøer.Niko Kauhanen, Ekspert for Senate Properties
Hybridarbejde kalder på nye kontorer med indbygget teknologi
Hybridarbejde og coworking spaces har over- levet dønningerne efter COVID 19 og skaber stadig helt nye rum for både medarbejder og arbejdsplads.
Læs en inspirerende artikel om emnet
Kontakt os
Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning. Gennem mange år har vi udviklet it-løsninger, som er målrettet specifikke brancher.
Sales Executive
Marthe Holand
Tlf: +4748121745
Email: mhola@eg.no