Den smarte måde at håndtere dine kontorer på og tilbyde fleksibilitet og valgmuligheder
EG Worksense giver medarbejderne valgmuligheder og understøtter deling af ressourcer med realtids- og bookingsdata om tilgængelige skriveborde, rum, parkeringspladser og mere. Arbejdsgivere kan fremme fleksibelt, hybrid- og aktivitetsbaseret arbejde, samtidig med at de sænker ejendomskostnader og koldioxidaftryk. Én smart kontorløsning til at skabe en bedre arbejdspladsoplevelse, mens der nemt indsamles IoT-data til kontinuerlig arbejdspladsstyring og forbedring.
Med hjælp fra realtidsinformation kan du forstå den faktiske brug af lokaler og plads. Hvis målet ikke er at reducere kvadratmeter, vil EG Worksense hjælpe dig med at træffe de rigtige, datadrevne beslutninger, når du planlægger ændringer i kontorlokaler, mere effektiv brug af pladsen og udviklingen af arbejdsmiljøet.
Del kontorlokalerne med medarbejderne ved at vise information om tilgængelige arbejdsstationer, mødelokaler og parkeringspladser. Gør det nemmere for medarbejderne at arbejde hybrid ved at tilbyde en brugervenlig mobilapp, hvor de kan booke en passende arbejdsstation eller parkeringsplads på forhånd eller i farten. Softwaren er en alsidig løsning både for dem, der planlægger arbejdsmiljøet, og for medarbejderne!
EG Worksense er en smart kontorløsning, der udnytter sensorteknologi
Ejendomsforvaltere
Få et moderne værktøj, som giver kontinuerligt indsamlede brugsdata ved hjælp af sensorteknologi til udvikling af et mere dynamisk og fleksibelt arbejdsmiljø.
Du får opdateret data i realtid, som kan bruges til at udvikle arbejdspladsen. Når du har faktabaserede data, kan du nå dine mål – uanset om det er omkostningsbesparelser på kontorlokaler, smartere brug af lokaler eller forbedring af medarbejderoplevelsen.
Medarbejdere og team
Få support til hybridarbejde med et moderne værktøj, som du kan bruge til at sikre dig en passende arbejdsstation til de dage, du kommer på kontoret. Samtidig kan du se, hvem fra dit hold, der kommer, og hvor de sidder.
Eller hvordan lyder det, at reservere en parkeringsplads på forhånd?
EG Worksense - Løsningens fordele
Intelligente funktioner giver dig fuld fleksibilitet og flow
EG Worksense er udviklet til den hybride arbejdsmodel med mobilværktøjer til booking af skriveborde, afsendelse af service- og vedligeholdelsesanmodninger m.m.
Du kan opgradere din løsning med bl.a. tilstedeværelses- og parkeringssensorer og meget mere
Skrivebords- og lokalebooking
Skrivebords- og lokalebooking
Få mere ud af virksomhedens kontormiljø. Medarbejdere og gæster kan nemt forhåndsbooke et skrivebord eller et mødelokale. Pladsen eller lokalet vil være klar, når du møder ind.
Find vej med interaktive plantegninger
Find vej med interaktive plantegninger
Giv kolleger og gæster mulighed for at navigere rundt på kontoretager og bygninger for at finde den person, det skrivebord eller det lokale, de leder efter.
Bring folk sammen
Bring folk sammen
Se, hvem der planlægger at være på kontoret, eller søg efter, hvor dine kolleger sidder. Book skriveborde til dine kolleger og besøgende på forhånd, så I alle kan sidde sammen på kontoret.
Analyser til administration af arbejdspladsen
Analyser til administration af arbejdspladsen
Begynd at følge dit kontorbrug baseret på indsamlede data - og skru derefter op for dine arbejdspladsanalyser for at indsamle kontinuerlige sensordata i realtid om faktisk brug af skrivebord, lokaler og indendørs luftkvalitet.
Administrer kapacitet, sundhed og sikkerhed
Administrer kapacitet, sundhed og sikkerhed
Administrer og se kontorkapaciteten for at mindske omkostningerne og optimere effektiviteten. Vedligeholdelses- og rengøringspersonale kan straks se, hvilke opgaver der skal udføres ud fra bl.a. reservationsdata.
Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen
Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen
Aktivér serviceanmodningsfunktion for alle medarbejdere for at strømline vedligeholdelse og service med præcise placeringsdata.
Hold dine plantegninger opdateret
Hold dine plantegninger opdateret
Lad os digitalisere alle dine plantegninger og holde dem opdateret. Udskift din gamle skiltning med EG Worksense lobbyskærme.
Spar energi og sænk dit CO2-aftryk
Spar energi og sænk dit CO2-aftryk
Ved at styrke fleksibelt eller hybridt arbejde, introducere delte kontormiljøer og reducere spildplads kan vi ikke kun spare penge, men også bidrage positivt til miljøet med mindre CO2-udledning.
En række data hjælper også med at øge effektiviteten og reducere lokalernes miljøaftryk.
Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger
Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger
Ved løbende at indsamle plads- og skrivebordsudnyttelsesdata forstår du den mængde plads, du faktisk har brug for, og hvilke typer rum din organisation finder særligt brugbare.
Vi tilbyder tre pakker – tilpasset jeres behov
Find den rigtige pakke til at bruge, administrere, analysere og optimere din arbejdsplads - og opgradér løbende, efterhånden som du lærer og vokser.
Basic
Basic
Arbejdspladsen med i lommen
Kom i gang med at tilbyde fleksibilitet og valgmuligheder samt administrere en sikker brug af arbejdsrummet. Basispakken hjælper organisationen med at komme i gang med at dele skriveborde, finde vej og hjælpe folk med at mødes. Det væsentlige for at forbedre den daglige arbejdspladsoplevelse og nogenlunde forstå, hvordan folk bruger dine kontorer.
Inkluderer:
Adgang til mobilapp, browser og kiosk.
Skrivebordsbooking til dig selv, kollega eller besøgende.
Se, hvor folk sidder ud fra plantegningerne.
Se, hvem der planlægger at være på kontoret.
Digitale og interaktive plantegninger.
Navngivning af lokaler og etiketter til vejvisning.
Administrer og se kontorkapaciteten.
Analyse af skrivebordsbookingdata.
Enkeltlogon (SSO).
Ubegrænset antal brugere.
Support og tutorials.
SLA (8-16 EET).
+ Testkit til IoT-sensor (30-dages prøveperiode)
Pro
Pro
Den smarte løsning til arbejdspladsen
Bedste værdi: Frigør dine medarbejdere fra skriveborde og frigør din spildplads. Denne mulighed vil betale sig tilbage mange gange i ejendomsbesparelser. Indsaml hårde brugsdata og servicebilletter til FM-drift og strategiske beslutninger på arbejdspladsen. Optimer dine pladsbehov og CO2-aftryk baseret på fakta. Gør kontordesign, vedligeholdelse og arbejdspladsoplevelsen bedre med én løsning.
Inkluderer:
Alt i Basic, plus:
Booking af mødelokale (integration).
Serviceanmodninger (integration).
Live belægning & IAQ visualisering.
IoT-tilstedeværelsessensorer (valgt).
IoT-sensorer til indendørs luftkvalitet (valgt).
IoT-parkeringssensorer (valgt).
Udnyttelsesanalyse fra sensorer.
IAQ-data (temperatur, fugtighed, CO2, TVOC).
Analyse af varmekort på arbejdspladsen.
Højeste dataopløsning for tid og rum.
Dataopbevaring 2 år.
Lokationsbaserede servicebilletter via app.
Enterprise
Enterprise
Den fulde arbejdspladsoplevelse
Maksimer din arbejdspladsoplevelse. Udnyt det fulde potentiale af realtidsdata i en smart kontorløsning til at skabe en dynamisk og delt arbejdsplads. Denne arbejdspladsoplevelsesplatform har funktioner og support på virksomhedsniveau. Besættere og bygningsejere med komplekse krav til tilladelse og brugeradministration, flere placeringer og behov for højt serviceniveau - tjek dette ud.
Inkluderer:
Alt i Pro, plus:
Live restaurant kø-tider.
Integration af IoT-enheder (ikke-standard).
Tilpasset rapportering.
Tilpasset dataopbevaring.
Lad os hjælpe dig med at skabe en smart arbejdspladsoplevelse og lede med arbejdspladsanalyser
Smart teknologi og hurtig og nem installation
Sandsynligvis den hurtigste opsætning på markedet. EG Worksense batteridrevne tilstedeværelses- og luftkvalitetssensorer er hurtige at installere i rum og under skriveborde, og reservationsfunktionerne er nemme at tage i brug. For at sikre løsninger af høj kvalitet, der ikke kræver skræddersyede integrationer, samarbejder vi med de bedste enheds- og forbindelsespartnere i hele verden.
Som en leverandøruafhængig løsning kan EG Worksense SaaS-softwaretjenesten også tilsluttes andre typer sensorer, herunder parkeringssensorer, tællere og kameraer.
Trygt og sikkert
Vi er betroet af nogle af verdens mest krævende ejendomsejere og kunder. Software fremstillet i Finland med nordisk design, højteknologisk know how og sikker datastyring. Med vores eksternt sikkerhedsreviderede datastyring og -lagring, GDPR-kompatibel beskyttelse af personlige oplysninger, tilpassede tilvalgs-/fravalgsindstillinger og flere sikkerhedskopier af vores skybaserede tjeneste - er dine data sikre hos os.
SSO hjælper din organisation med at administrere logins og holde brugerne glade. Du kan give brugerne adgang via webbrowsere, reviderede native mobilapps og fysiske infokiosker rundt om i bygningen - efter behov.
Vi glæder os til at høre fra dig
Ønsker du at vide mere? Book 30 minutter til en sparringsession! Vi viser dig, hvordan du kan optimere kontorets lokaler og faciliteter, spare penge og forbedre arbejdsglæden!
Styring af vores kontor blev taget til et nyt niveau efter, at sensorerne blev installeret. Dette er virkelig et stærkt redskab for Facility, og mange udfordringer er blevet overvundet. Hvordan var vi overhovedet i stand til at styre vores kontor, før vi havde sensorer?
Erkko Malinen, Senior Manager, Facility & Premises Services hos Outotec
Hvad vores kunder siger
Vi vidste, at vi ikke brugte vores kontorer så effektivt som muligt, men vi havde brug for kvantitativ data for at bevise dette. Vi ønskede også detaljerede oplysninger om, hvordan forskellige typer arbejdsområder blev brugt og af hvem.
Olli Aalto, Facility Service Director for the Finnish Tax Administration
Hvad vores kunder siger
Vi ønskede, at løsningen skulle gøre det nemt for vores medarbejdere, der arbejder i forskellige og skiftende arbejdsmiljøer.
Niko Kauhanen, Ekspert for Senate Properties
Hybridarbejde kalder på nye kontorer med indbygget teknologi
Hybridarbejde og coworking spaces har over- levet dønningerne efter COVID 19 og skaber stadig helt nye rum for både medarbejder og arbejdsplads.