It-system til professionel inkasso

Inkassosager er tunge at administrere og risikerer hurtigt at sluge sagsbehandlerens tid. En effektiv inkassobehandling kræver komplet overblik og tilgodeser inkassospecialistens ønsker, så der bliver frigivet tid til at fokusere på de sager, der skaber mest værdi for virksomheden.

Læs mere her på siden

Inkasso

InkassoPro – 100 % fokus på effektiv inkasso

Med InkassoPro har du altid fuldt overblik over dine inkassosager – med let og effektiv inddrivelse. Den brugervenlige og gennemtestede løsning automatiserer rutinemæssig behandling af inkassosager, så du let kan håndtere mange sager på kort tid – og dermed øge inddrivelsesprocenten.

Læs mere i denne brochure (pdf)

Tilkøbsmoduler til InkassoPro

Import af inkassosager

Import af inkassosager

Import af inkassosager

Slip for tastearbejdet og undgå tastefej – få mere tid til selve sagsbehandlingen.

Flere hundrede inkassosager kan oprettes automatisk på ganske få minutter, hvorefter sagsbehandling straks kan begynde. Med Import af inkassosager får I en væsentlig reduktion i tidsforbruget til oprettelse af de mange inkassosager. Det er nemmere for jer og for jeres klient.

Scanningsmodul

Scanningsmodul

Scanningsmodul

Scan alle indgående dokumenter og gør således dine sager 100 % digitale. Det giver komplet overblik over sagerne, uanset hvor du befinder dig.

Du får frihed til at arbejde, hvor det passer dig, sagen er altid komplet med alle dokumenter samlet digitalt og videndeling med kolleger bliver langt nemmere. Endvidere er de digitale dokumenter søgbare, hvilket gør dine arbejdsgange hurtigere.

CPR-integration

Forsendelsesmodul

Forsendelsesmodul

Med InkassoPro Forsendelsesmodul kan I øge digitaliseringen, og dermed spare både tid og penge.

Forsendelsesmodulet sørger for, at der automatisk kan sendes mail til de personer, der helst vil modtage mails, og at dokument til print til de øvrige modtagere klargøres. Så der er tid at spare, når I danner breve til flere modtagere fx inkassobreve, breve til konkursbo-kreditorer, breve til arvinger, breve til sags-modtagergrupper fx bestyrelser m.v.

Udvidet dokumentoverblik

Udvidet dokumentoverblik

Udvidet dokumentoverblik

Med Udvidet dokumentoverblik, får du en ekstra fane i din InkassoPro, hvor du kan opbygge netop den dokumentstruktur og visning, som du ønsker. Du kan når som helst skifte til anden visning, alt efter hvad der passer til den konkrete opgave. Du kan fx vælge en visning med mapper, opdeling pr. år/måned eller opdelt efter modtager.

Til alle sager kan der oprettes generelle mapper, således alle sager "fødes" med disse. For maksimal fleksibilitet, kan der oprettes bestemte mapper pr. sagstype, ligesom der manuelt kan oprettes mapper til den enkelte sag. På den måde kan fx kontrakter, bilag og korrespondance have hver sin mappe.

På den ekstra fane er der også mulighed for at få vist dokumentet, du står på (som i Outlook). Du behøver således ikke åbne dokumentet for at se indholdet.

Sprogmodul

Sprogmodul

Sprogmodul

InkassoPro Sprogmodul er for jer, der har brug for InkassoPro på et andet sprog end dansk, eller jer der har brug for at omdøbe nogle af felterne i InkassoPro.

Hvis I er flere nationaliteter, der anvender InkassoPro, kan sprogmodulet være en god løsning. Med sprogmodulet kan du oprette sprogfiler indeholdende InkassoPro-tekster på forskellige sprog. I oversætter selv de forskellige tekster i InkassoPro, ligesom I selv har mulighed for at rette, vedligeholde eller justere oversættelserne løbende.

EG kan levere en google-oversættelse af teksterne i InkassoPro til det ønskede sprog, og I kan derefter selv gennemgå og justere på disse oversættelser. Det er ikke nødvendigt at oversætte samtlige felter i InkassoPro – I bestemmer selv hvilke felter, der skal oversættes og til hvad.

Sprogmodulet kan slås til/fra for den enkelte bruger, ligesom den enkelte bruger har mulighed for at vælge, hvilket sprog (sprogfil), der skal anvendes. Når et sprogmodul er slået til, bliver teksterne i InkassoPro vist på det valgte sprog. Der er ingen begrænsning på hvor mange sprog, InkassoPro kan oversættes til.

Anvender du nogle af felterne i InkassoPro til andre oplysninger, end de oprindeligt var tiltænkt i advokatsystemet, kan du bruge sprogmodulet til at ændre navnene på disse felter. Vælger du fx at bruge feltet "Klient ref." til at indtaste oplysninger om fx lånernummer, skadenummer eller medarbejdernummer, kan du bruge sprogmodulet til at omdøbe feltet "Klient ref." til fx "Skadenummer".

AdvoPro Portal

InkassoPro Portal

InkassoPro Portal

Spar tid. Giv dine inkassokunder og -debitorer adgang til egne sager

Med InkassoPro Portal kan dine inkassokunder få adgang til deres sager, så de kan følge med i sagen. De kan nemt lave en opgørelse af sagens restgæld, se status på afdragsordning, se og åbne sagens dokumenter m.v.

Dialog mellem kunden og jer kan ske via portalen. På den måde sparer begge parter masser af tid. Kunden kan sende beskeder til jer direkte fra portalen fx omkring ændringer af debitors oplysninger (med mulighed for direkte opdatering i InkassoPro), besked om indbetalinger direkte til dem (med automatisk dannelse af inkassopost i InkassoPro). I kan også sende beskeder til jeres kunder og samtidig markere, at I ønsker svar på denne. Når kunden går på portalen, kan de straks se de beskeder, I afventer svar på.

Jeres kunder kan også sende nye sager inkl. bilag til jer direkte fra portalen. Sagerne kan herefter nemt og hurtigt importeres i InkassoPro, så I er klar til sagsbehandlingen.

En kunde kan oprettes med det antal brugere, der ønskes, og de enkelte brugere kan have forskellige adgange/muligheder.

Debitorerne kan også få adgang til portalen. De kan se restgælden på alle sager, hvor de er debitor, se den korrespondance, der er sendt til dem, de kan tilbyde en afdragsordning (med automatisk besked til jer i InkassoPro og med mulighed for at oprette afdragsordningen). Derudover kan de foretage en indbetaling direkte via portalen (med besked til jer i InkassoPro). 

Inkasso

InkassoPro Kampagnemodul

InkassoPro Kampagnemodul

Med InkassoPro Kampagnemodul har du mulighed for at kontakte jeres debitorer ud fra forskellige kriterier.

Det kunne fx være alder (når der frigives særlige pensionspenge), det kunne være bopæl (når man fx pludselig kan foretage udlæg i andelsboliger), det kunne være tilbud til alle debitorer med en gæld på et bestemt beløb og så et tilbud om betal nu og spar x %.

Skræddersy din inkassoløsning med modulopbygning

InkassoPro er udviklet af EG Legal, der tilbyder skræddersyede it-løsninger til inkassobureauer, advokatbranchen og større virksomheder med egen juridiske afdeling eller inkassoafdeling.

Mulige integrationer til InkassoPro

Experian (RKI)

Experian (RKI)

Fra InkassoPro har du mulighed for at indberette til RKI, og du kan også tilmelde til kredit- & datavagten (AKS Open).

Det kræver naturligvis, at I indgår en aftale med Experian.

Dun & Bradstreet (Bisnode Debitor Registret)

Dun & Bradstreet (Bisnode Debitor Registret)

Fra InkassoPro har du mulighed for at indberette til Debitor Registret.

Det kræver naturligvis, at I indgår en aftale med Debitor Registret.

CVR API

CVR API

Med integrationen til CVR API, har I mulighed for at få tjekket virksomhedsstamdata og få data overført til InkassoPro.

Kræver også I indgår en aftale med CVR API.

Penneo

Penneo

Digital underskrift

Hvis du arbejder med lejekontrakter, overdragelsesaftaler, referater, frivillige forlig og lignende, ved du, hvor omstændeligt det kan være at indhente underskrifter. Med Penneo kommer underskriften oftere i hus og markant hurtigere.

Penneo giver brugeren ro og tryghed, fordi der altid er overblik over, hvem der har modtaget, læst og underskrevet deres dokumenter.

NETS, betalingsservice

NETS, betalingsservice

Afdragsordninger indgået i InkassoPro kan tilmeldes til Nets betalingsservice.

Integrationen håndterer både Total- og Basisløsningen.

Skattestyrelsen

Skattestyrelsen

Fra InkassoPro har du mulighed for at indberette renter af udlån til skattestyrelsen.

Nyheder

  • Nyhed i EG Legal: Whistleblowerportal og nyt sagsområde til advokater

    EG Legal kan nu tilbyde advokater og deres kunder en professionel, danskudviklet whistleblowerportal. Med portalen kan advokatfirmaerne samtidig udvide med et nyt sagsområde i forretningen.

  • EG Legal: Nyheder til EG AdvoPro-kunder

    Er du EG AdvoPro-kunde? Så læs om vores nyeste produkter, blandt andet Forsendelsesmodulet.

  • EG køber Capto A/S

    EG har købt Capto A/S, som er en dansk virksomhed med speciale i software til advokatfirmaer, juridiske afdelinger, medlemsorganisationer og kursusudbydere.

  • Væk med ringbindene og arkivskabene

    Når GDPR træder i kraft, stiller det større krav til både løbende manuel oprydning og adgangsbegrænsning til ringbind og arkivskabe, da brug af disse stiller store krav til sikkerheden. Vi anbefaler derfor, at I tænker i andre løsninger.

  • GDPR i advokatvirksomheder

    Som advokatvirksomhed behandler du ofte meget følsomme data, og der hersker næppe tvivl om, at advokatvirksomheder skal passe overordentligt godt på, at disse data ikke falder i de forkerte hænder. Men når EU's persondataforordning (GDPR) træder i kraft, skal du også have øget fokus på de måske lidt oversete øvrige persondata, du behandler– herunder eksempelvis data om dine medarbejdere.

  • Mere innovation på vej til EG's brancheløsninger

    En strategisk satsning på innovation og brugerinvolvering samlede i sidste måned udviklere fra hele Skandinavien, der i løbet af 1 1/2 døgn udtænkte 7 konkrete ideer.

Kontakt os

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning. Gennem mange år har vi udviklet it-løsninger, som er målrettet specifikke brancher. Løsningerne ligger i skyen, og vi hjælper dig i gang – nemt og hurtigt.

Senior Sales Executive, EG AdvoPro

Lotte Juul