Toft Administration: Det er blevet lettere for kunden at få informationerne
EG ProBo har automatiseret processer og understøtter arbejdet hos Toft Administration.
Mere end 200.000 brugere benytter i dag EG ProBo til beskeder, dokumentdeling, bilagsgodkendelse, økonomisk overblik, booking, ID-legitimering, digitale underskrifter og meget mere.
Scroll ned og læs mere på sidenVi gør det nemmere at være bestyrelsesmedlem
EG ProBo er markedets bedste platform til håndtering af kommunikationen på ejendommen. Her er al kommunikation og information om ejendommen samlet på én GDPR-sikker platform. ProBo er rollestyret så uanset om du er bestyrelsesmedlem, andelshaver, ejer, lejer, vicevært, revisor, administrator eller har en helt anden rolle, har du adgang til præcis den information og de værktøjer du har brug for og ret til.
Spar tid og ressourcer på administration af dine ejendomme
Med EG ProBo kan du administrere mere for mindre og få gladere beboere og bestyrelser, uanset hvordan de bor. Platformen er udviklet i samarbejde med mere end 56 administrationsselskaber. Vi har fokus på maksimal effektivitet i administrationsprocesserne og større oplevet servicegrad hos beboerne.
Resultatet er en enkel, økonomisk og GDPR-sikker platform med tidsbesparende værktøjer til administrator og en vifte af selvbetjeningsløsninger til beboere, bestyrelser, viceværter, revisorer og andre interessenter på ejendommen. Så uanset om du administrerer andelsboligforeninger, ejerforeninger, udlejningsejendomme eller almene boliger vil du få en øjeblikkelig gevinst ved at benytte EG ProBo.
Med EG ProBo, skal du ikke længere bruge tid og penge på at poste breve til beboerne. Du kan også være sikker på, at de relevante oplysninger når frem i tide.
Beboerne kan tilgå den information de har lyst til, hvor og hvornår de har brug for det, uden brug af administrators eller ejers tid og via én indgang på nettet.
Vi holder dig i hånden hele vejen. Du skal maksimalt afsætte tre timers ledelsestid og meget begrænset medarbejdertid - så er du i gang med digitaliserede arbejdsgange som dokumenthåndtering, økonomi online og digital bilagsgodkendelse.
EG ProBo skaber ny værdi for vores partnere, der er mindre og mellemstore administratorer. Fordi vi tænker synergi på tværs, får alle mere for mindre.
Uanset om spørgsmålet kommer fra ejendomsadministrator, bestyrelsen i en ejendom, eller fra beboeren er vi til rådighed med et dedikeret supportteam. Det sikrer, at du skal bruge mindst muligt tid på support. Vores målsætning er at bevare 90% af henvendelserne inden for 24 timer. I praksis svarer vi inden for 3 timer på hverdage.
...EG ProBo er den mest udbredte kommunikationsplatform til ejendomme i Danmark. I øjeblikket benyttes EG ProBo af 230.000 brugere.
「✔」Nye roller i EG ProBo sikrer nem kommunikation og fakturagodkendelse mellem byggeteknisk rådgiver, byggesagsadministrator, styregruppe og beboere.
「✔」Ved byggesag i foreningen kan brugerne blot logge på EG ProBo for at følge med i byggesagen, se tilknyttede dokumenter, tidsplan mm.
「✔」Du slipper for selv at indhente telefonnumre og mailadresser, da over 80% af beboerne allerede er oprettet i EG ProBo
「✔」Fraflytter en beboer undervejs i forløbet vil den nye tilflytter automatisk blive inviteret til at oprette sig i EG ProBo og på denne måde ligeledes kunne følge med i byggesagen.
「✔」Du kan uploade og godkende fakturaer, der knytter sig til byggesagen, med skræddersyet flow. Disse sendes til en unik e-mailadresse, der er tilknyttet den enkelte byggesag
「✔」Send beskeder til alle beboere og sammensæt egne modtagergrupper f.eks. ud fra ejendommens adresser og/eller etager
Læs mere i brochuren (pdf)Se gennemgangen og bliv klogere på, hvordan du kan lette de administrative processer i en byggesag!
...få bilagsgodkendelsen 100% automatiseret uden risici for fejlaflæsninger
EG ProBo kan tilbyde fuld håndtering af fakturaer, som sendes via EAN til administratorsselskabet. Denne EAN-fil konverteres automatisk til en læsbar PDF, som distribueres ud til de tegningsberettige på den enkelte ejendom.
EAN-funktionaliten er et supplement til den eksisterende OCR-funktion, som allerede benyttes af de fleste administrationsselskaber i EG ProBo-regi. Når indsendelsen sker via EAN vil den så blot ikke skulle aflæses - her er tale om et dataformat som vi kender fra eksempelvis Excel.
I praksis betyder det, at bilagsgodkendelsen nu er 100% automatiseret og at risikoen for fejlaflæsning ikke eksisterer. Og hvis leverandøren ellers sender fakturaen til ejendommens korrekte CVR-nummer vil fakturaerne automatisk komme i flow, blive godkendt og importeret til de administrative systemer. Dette vel at mærke uden administrator har været med ind over.
Om løsningen
「✔」Det administrative selskab skal have et dedikeret EAN-nummer til EG ProBo
「✔」Administrator eller regnskabsmedarbejder modtager fakturaen i det administrative system - aflæst og godkendt
「✔」Automatisk konvertering fra EAN til visuelle PDF-filer (så modtageren kan se, hvad der godkendes)
「✔」Minimerer risikoen for fejl og optimerer arbejdsgange ganske betydeligt
Digitalisér og automatisér dine ressourcekrævende opgaver, effektivisér kommunikationen med ejendommens beboere og gør livet nemmere for foreningens beboere og viveværterne med vores værdifulde tjenester.
EG ProBo har automatiseret processer og understøtter arbejdet hos Toft Administration.
"Selvbetjening og automatiserede funktioner i EG ProBo gør arbejdet nemmere og sparer både os og vores kunder for en masse tid", siger Karsten Hector, ADVODAN Holbæk.
"Det er vanvittigt, så meget tid EG ProBo kan spare. Det forenkler kommunikationen og har en brugervenlighed, man ikke finder andre steder", siger Nedim Husic, ØENS Ejendomsadministration.
Supersmart at ejendomsadministratorbesvarelsen er automatiseret inde i EG ProBo. Vi kan bare give en ejendomsmægler et link til foreningens dokumenterKarsten Hector, afdelingsleder, ejendomsadministration, ADVODAN Holbæk København
Boligexperten har gennem mange år tilbudt foreningerne digitale tjenester som dokumenter og økonomiske data online. Vi tilbyder foreningerne ProBo, så foreningerne får et meget effektivt værktøj, der hjælper bestyrelserne med deres kommunikation internt i foreningen samt en decideret hjemmeside, hvor foreningen kan profilere sig til omverdenen. Vi oplever systemet som stabilt og innovativt.Preben Løth, Boligexperten A/S
Hos Boelskifte Administration A/S føler vi os i trygge hænder med samarbejde med EG ProBo. De sørger for, at administratorerne ikke skal bruge tid på teknik, men i stedet kan få mest muligt ud af systemet. Systemet har bl.a. fjernet en stor del af vores papirgange, som i dag kører hurtigere og lettere end før. EG ProBos tanke om at samarbejde og skabe synergi mellem de mindre og mellemstore administrationsselskaber finder vi også meget sympatisk.Andreas Heldgaard Elleby, Hupfeld Advokatanpartsselskab
Hos ØENS Ejendomsadministration har vi benyttet systemet siden 2011 og oplever det sparer en masse ressourcekrævende og manuelt arbejde i det daglige. Ejendommene kan tilgå bl.a. deres nøgledokumenter døgnet rundt uden administrator bruger tid på det ligesom bestyrelserne selv følger deres økonomi helt ned til at kunne se de scannede bilag bag en postering.Bjørn Weber, ØENS Ejendomsadministration
Der går under 10 sekunder, så er man igennem. De er ret gode i hotlineKarsten Hector, afdelingsleder, ejendomsadministration, ADVODAN Holbæk København
Vores mission er, at det skal være nemt at være i bestyrelsen i en ejendom. Vi bestræber os hver dag på at yde den bedste service til beboere og bestyrelser. Et af midlerne til at yde den bedste service er ProBo, som på en let måde holder styr på de mange dokumenter, vi stiller til rådighed i foreningens rådighed. I dag har Vest Administrationen alene fysiske dokumenter, hvor det er hensigtsmæssigt eller nødvendigt og alle relevante dokumenter er tilgængelige for foreningerne døgnet rundt.Vest Administrationen A/S, Kent Friis Petersen
Stor ros herfra skal lyde på et yderst godt og konstruktivt samarbejde. EG ProBos mål om en intuitiv platform er i den grad lykkedes.Christen Jensen, Ejendomsvirke A/S
Samarbejdet mellem de to virksomheder vil give EG's kunder mulighed for at optimere vandforbruget og reducere omkostningerne i deres ejendomsinvesteringer. Med det kommende Corporate Sustainability Reporting Directive spiller partnerskaber som disse en afgørende rolle for ejendomsforvaltningsselskaber, som nu skal overvåge vandforbruget i deres ejendomsportefølje.
Med modulet, Automatisk flytteafregning, kan ejendommens administrator håndtere 80% af alle opsigelser automatisk.
EG ProBo er opbygget som et framework bygget ovenpå Open Source-frameworket Django. EG ProBo blev fremhævet på en international konference i Vigo i Spanien.
Nu er det snart fortid at skulle bruge mange timer med endeløse strømme af e-mails for at indsamle de nødvendige oplysninger, når andelsboligen sælges.
Hvis du anvender InfoCloud til håndtering af betaling af ejendomsskattebilletten fra Vurderingsstyrelsen forenkles arbejdsgangen i EG Bolig.
Når de enkelte moduler fra EG Bolig 2 er blevet fuldt opdateret og integreret i EG Bolig 3, fjerner vi løbende de forældede moduler.
Bag udviklingen af modulet Byggesag til EG ProBo står en række kunder, der bl.a. ønskede mere overblik og nye værktøjer til kommunikation i byggesager.
Modulet Byggesag i EG ProBo er udviklet målrettet sammen med kunderne til at hjælpe ejendomsadministratorer, når de håndterer deres byggesager.
Bravida med 14.000 medarbejdere fordelt på 300 filialer har valgt EMS-systemet EG Omega til deres 80.000 kunder i Norden.
Efter svære overvejelser har EG Housing set sig nødsaget til at stoppe samarbejdet med MobilePay på grund af selskabets ændrede prisstruktur.
Når EBF afholder sit årlige strategiseminar i maj, har EG Bolig taget to gode venner, EG Ajour og EG Omega, med på standen.
Nu kan brugere af EG Bolig igen automatisk få behandlet grundskyldsopkrævningen.
Vi har alle travlt, hvis vi skal nå 2030-målene, så der er ingen tid at spilde. Mød os på Energiforums årsmøde, og kom gang med at handle.
Erhvervsstyrelsen har officielt godkendt EG Bolig i forhold til bogføringslovgivningen. Dermed kan bolig- og ejendomsadministratorerne være sikre på at overholde reglerne, når de bruger EG Bolig.
Københavns Ejendomme, en af Danmarks største ejendomsadministratorer, har underskrevet aftale om EG Bolig som nyt ejendomsadministrationssystem.
ØENS Ejendomsadministration har testet den nye version af ejendomssoftwaren EG ProBo.
Med EG BoligService kan du som administrator nemmere holde styr på arbejdsopgaverne. Man kan planlægge, varsle og dokumentere opgaver, der kræver adgang til boligerne.
Vi er nu i mål med, at vores kerneløsning EG BoligExtraNet er opgraderet og overholder lovkravene om webtilgængelighed 2.1
Har jeres revisor også påpeget ulempen ved, at der kan rettes i filer i forbindelse med udbetaling og tilhørende bankafstemning?
Vi har planlagt to workshops i oktober, hvor brugere kan komme med input til udviklingen af byggesagsmodulet i EG ProBo. Vil du være med?
Lokalet var fyldt til bristepunktet, da den nye EG ProBo version 2.0 blev præsenteret ved et kundearrangement på EG i Ballerup.
"Vores tidsforbrug på bilag er halveret", siger Bjørn Weber, adm. direktør i ØENS Ejendomsadministration, der optimerer med det digitale ejendomssystem EG ProBo. Systemet giver administrationsfirmaer op til 12 procent i overskud.
Reglerne om bogføring under forandring, som de fleste sikkert er klar over. Se eller gense vores aktuelle EG Bolig-webinar om kravene i den nye bogføringslov.
Er du klar til den nye bogføringslov? Som de fleste ved, er reglerne til bogføring under forandring. Bliv løbende opdateret - se eller gense vores aktuelle EG Bolig-webinar om kravene i den nye bogføringslov.
EG køber samarbejdspartneren InfoCD og styrker positionen som leverandør af branchesoftware inden for boligadministration.
Den nye bogføringslov træder gradvist i kraft, og vi følger udviklingen tæt. Bliv opdateret.
Den 26.-27. april afholdes EBF-seminaret vanen tro på Hotel Legoland i Billund. Vi glæder os til et par spændende dage og til at møde mange af vores kunder.
Flere og flere af funktionaliteterne i EG Bolig rykker fra version 2 til version 3. Se hvilke modu-ler, det er, hvornår de udløber og i stedet skal tages i brug i version 3.
Med version 3 forsøger vi at opgradere til en løsning, der hænger godt sammen og har genkendelighed for brugeren, blandt andet med en klar menu og de samme knapper.
EG har siden foråret leveret EG ProBo til beboere og bestyrelser i 1.200 andelsbolig- og ejerforeninger, der er administreret af Newsec.
Sammen med Fusebox har EG vundet Energiforum Danmarks innovationspris 2022.
Med det nye Bilagsflow er der kun få klik fra et bilag modtages til det bogføres. Få overblik over alle dine fakturaer - det er nemt at redigere og godkende.
Tre aktuelle EG Bolig-integrationer letter arbejdet. En af dem, integration til energiselskaber, er samtidig smart for lejerne, der slipper for at skulle huske at tilmelde sig el.
Boligselskabet Sjælland og EG har udviklet en løsning til digitalisering af husorden, råderetskatalog og vedligeholdelsesreglement. Det betyder bedre service til både lejere og bestyrelser.
Med udgangen af året skifter vi fra Netsshare til e-Boks. NetsShare erstattes af en aftale, som EG har indgået direkte med e-Boks. En fordel er, at dokumenterne leveres løbende.
EG Bolig Docs, CPR-opslag og Bilagsflow er de 3 nye moduler i EG Bolig version 3.
Uforudsete udgifter kan give sved på panden hos de fleste boligadministratorer. Et af de nye digitale værktøjer, der er kommet til i EG Bolig er BoligService, der netop kan spotte uforudsete udgifter.
Nye funktioner i version 3 bliver løbende føjet til, og i EG Bolig er vi netop nu i gang med at udvikle blandt andet integration med Mobile Pay. Få overblikket over version 3 her.
EG skal levere ejendomssoftwaren EG ProBo til Newsec's Property Asset Managements 1.200 private andelsbolig- og ejerforeningskunder.
Spar tid og giv en bedre beboerservice ved at synes elektronisk. E-Syn gør det nemmere at holde styr på de mange detaljer ved ind- og fraflytning, fordi det er 100 procent digitalt og samler alt ét sted.
Mød EG Bolig og NTI på Boligforeningernes Dag, en messe for andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Vi sætter fokus på e-drift på en fælles messestand.
Nyt webinar viser, hvordan medarbejderne i boligselskabet med et digitalt værktøj kan løse opgaver nemmere i hverdagen. Det giver fordele for både lejere og administrator.
Med modulet til ejendomsskattebilletten kommer skattebilag direkte i EG Bolig. Det sparer tid på bogføring og kontering.
Bruger I modulet e-Boks? Det giver flere fordele, når I sender dokumenter digitalt fra EG Bolig.
EG køber InCom og styrker positionen som leverandør af agil branchesoftware til boligadministration.
Prosedo blev en del af EG Bolig i efteråret og samtidig blev løsningen EG ProBo, der samler al ejendomskommunikation og information også en mulighed for EG Bolig-kunderne.
Vi har glædet os til at kunne udvide med flere kolleger, da vi oplever stor travlhed i EG Bolig og naturligvis gerne vil nedbringe ventetiden og servicere jer bedst muligt.
Kender du modulet NemKonto til EG Bolig? Du kan spare tid og ressourcer med EG Bolig NemKonto, der sikrer en effektiv udbetaling og en meget nemmere opdatering af kontooplysninger.
Det går støt og roligt fremad med at udvikle EG Bolig version 3, som flere af vores kunder nu har taget i brug. Få en oversigt over de funktioner, der er udviklet og få at vide, hvordan I får en smertefri overgang fra version 2 til version 3.
Vi har udvidet med flere dygtige kolleger både i supporten og vores udviklingsafdeling.
Med en ny app 'Mobil nøgler' fra EG Bolig kan du administrere nøgler meget nemmere for beboere og boligorganisation.
Sidst i 2020 fik vi 20 nye kompetente og engagerede kollegaer i EG Bolig, da EG A/S opkøbte IT-virksomheden Prosedo, som står bag kommunikationsplatformen ProBo.
Opkøbet styrker EG som leverandør af intelligent software til bolig- og ejendomsadministration i Danmark.
225 nye hjemmearbejdspladser blev koblet op på kun en uge på en ny ekstra SMS-løsning til EG Bolig. Nu kan medarbejderne i boligadministrationerne arbejde videre hjemmefra under Corona-krisen.
Drømmer du om at slippe for manuelt at skulle kigge data igennem og slette for at leve op til GDPR-reglerne? Få automatisk dataoprydning sat i gang på et onlinemøde.
Forbrugsafregning på tværs af tusindvis af lejemål kræver mange normalt mange ressourcer. Spar tid og undgå fejl med automatisk forbrugsafregning.
I april og maj kan vi byde velkommen til tre nye, erfarne kolleger og udviklere i EG Bolig.
I snart et år har det været muligt at bruge MDOC FM, en nye drifts- og vedligeholdelsesløsning, der er udviklet i samarbejde med NTI. Med den nye løsning får I et samlet overblik over drift, vedligehold og økonomi i jeres ejendomsporteføljer.
Vil være endnu bedre til ledelsesinformation og business intelligence? Så er der nu godt nyt fra EG Bolig, der sammen med Exacto tilbyder et nyt modul, der giver dig bedre adgang til dine data. Deltag i gratis webinar og se, hvor nemt du kan lave både standardrapporter og værdifuld ledelsesinformation.
En ny EG Bolig integration til elselskaber integrerer eltilmeldinger i forbindelse med indflytning og fraflytning. Integrationen betyder at når den nye lejer har underskrevet lejekontrakten, vil lejer automatisk blive tilmeldt en elaftale pr. indflytningsdato.
Det kan være en besværlig proces at rykke for underskrifter. Hos Connection Inkasso hjælper Penneo og sørger for at følge op på dokumenterne, indtil de bliver underskrevet.
Nu bliver det nemmere at håndtere venteliste i EG Bolig. Du kan installere den nye version nu og få glæde af blandt anden en nemmere søgning på tværs af lejemål og generelle genvejstaster.
EG Bolig har gjort det endnu nemmere for dig at leve op til de skærpede regler med blandt andet indhentning af samtykke fra ansøgere og lejere. EG Bolig er også i gang med en stribe nyudviklinger, hvor vi øger sikkerheden med kryptering af følsomme data og desuden automatiserer sletning af data, der ikke længere må opbevares.
Snart skriver kalenderen den 25. maj, og GDPR træder i kraft. Har du endnu ikke udfyldt en fortegnelse over organisationens databehandling, anbefaler vi, at du starter nu. I samarbejde med nogle administrationer har EG Bolig udviklet en standardrapport, der tager udgangspunkt branchen.
EG Bolig tilbyder nu ADE (Automatic Data Exchange) i samarbejde med ista, og er dermed først med integration til boligsektorens forbrugsleverandører. Integrationen medfører store effektiviseringer og minimerer evt. fejl. Integrationen skal ses som et led i EG Boligs strategi om at automatisere værdikæden og understøtte boligorganisationernes effektive drift.
En strategisk satsning på innovation og brugerinvolvering samlede i sidste måned udviklere fra hele Skandinavien, der i løbet af 1 1/2 døgn udtænkte 7 konkrete ideer.
Et nyt samarbejde med mellem EG Bolig og ProLøn gør det nemt at kombinere bolig- og ejendomsadministrationen med lønindberetningen og erstatter HM-Consults løsning.
Som udlejer kender du sikkert alt til opgaver, der pludselig kan stjæle din tid. Her giver vi vores 3 bud på de største tidsrøvere og på, hvordan du bedst kan holde dem i skak.
Et samarbejde mellem danske NaviDoc og EG Strato har nu skabt en nem adgang til mere effektiv fakturering i ejendomsadministrationen. Det kan altså være slut med arkivere fakturaer i mapper – fremover vil de automatisk blive gemt i EG Strato.
Kurset sikrer dig en god start i at EG Bolig 3, hvis du er en ny bruger eller kun har brugt EG Bolig i en kort periode.
Har du været vant til at bruge EG Bolig version 2 til bankafstemning, og er ikke rigtigt kommet i gang i version 3, så er dette kurset for dig
Kurset sikrer dig en god start i brugen af EG Bolig version 3, som gør programmet til et effektivt værktøj for dig i hverdagen. På dette kursus får du en overordnet forståelse for Lejemål og Lejer i EG Bolig version 3.
Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning. Gennem mange år har vi udviklet it-løsninger, som er målrettet specifikke brancher. Løsningerne ligger i skyen, og vi hjælper dig i gang – nemt og hurtigt.
Ring til os på +45 7199 2655 og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.
Product Manager
Ole Lindholm Madsen
Customer Success Manager
Karina Rosenløv Nielsen