EG Bolig e-Syn
01. april 2022

EG Bolig: Over 300.000 lejemål synes nu effektivt med e-Syn

Vil I også spare tid og give en bedre beboerservice ved at syne elektronisk? E-Syn gør det nemmere at holde styr på de mange detaljer ved ind- og fraflytning, fordi det er 100 procent digitalt og samler alt ét sted.

Vidste du, at I kan gøre syn ved ind- og fraflytning mere effektive og mininere fejl? Elektronisk syn eller bare e-Syn hjælper jer med yde en god og ensartet service overfor jeres ind- og fraflyttere. Med e-Syn sætter I processerne i system og kan udføre syn på en tablet. Det giver overblik og kan forhindre misforståelser.

Alle oplysninger samles digitalt ét sted og giver jer mulighed for sikkert at arkivere og journalisere syns-rapporter, billeder, fejl- og mangelliste, nøglekvittering med mere.
Samtidig kan I undgå papirgange både før og efter synet, og I vil blandt andet have adgang til mangelli-sten på fraflytningssynet.
Indflytterne kan desuden indeberette fejl- og mangellister via deres mobiltelefon eller en tablet/iPad.

I EG Bolig syner vi i dag mere end 330.000 lejemål med e-Syn.

Pris ved syn
En mulighed med e-Syn er også at prissætte i forbindelse med synet og dermed spare arbejdsgangen på den foreløbige flytteopgørelse.
Det kan gøres både med og uden opmålingsdata, hvis I prissætter jeres behandlinger.

Flere fordele ved e-Syn:
• Integration med Outlook-kalendere - nem og overskuelig planlægning af syn
• Indkaldelse til syn via mail - og SMS
• Integreret med Mobil Nøgler og dermed registrering af nøgleud- og aflevering

Selvbetjeningsmodul for lejere gør administrationen lettere ved fejl og mangler
Giv jeres lejere mulighed for digitalt at indberette fejl og mangler, følge med i status og håndtering og bevare overblikket over alle indberetninger gennem hele lejeperioden.

Med selvbetjeningsmodulet bliver lejeren fra start vænnet til at udnytte de selvbetjeningsmuligheder, der er til rådighed:
• Selvbetjening på Min Side: Lejer kan selv oprette indberetning og se fejl- og mangelliste
• Virker med e-Syn og e-drift: Lejer kan se hvornår en fejl bliver udbedret
• Opret på vegne af lejer: Mulighed for at finde lejer og oprette opgave for lejer

Det øger serviceniveauet og letter det administrative arbejde.

Kontakt os gerne og hør mere om e-syn og selvbetjeningsmodulet.

Kontakt os

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning. Gennem mange år har vi udviklet it-løsninger, som er målrettet specifikke brancher. Løsningerne ligger i skyen, og vi hjælper dig i gang – nemt og hurtigt.

Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.

Senior Sales Executive

Dorethe Tholstrup

Key Account Manager

Henrik Reenberg