31. marts 2020

EG Bolig supporten: Hurtig udrykning med hjemmearbejdspladser

225 nye hjemmearbejdspladser blev koblet op på kun en uge. I supporten i EG Bolig har vi måttet agere lynhurtigt i Corona-situationen for at sikre, at de mange medarbejdere i boligadministrationerne rundt omkring har kunnet arbejde videre hjemmefra på grund af Corona-restriktionerne. Pludselig stod vi en helt ny situation, som gav travlhed i supporten. Vi fik 150 procent flere opkald end normalt i den første uge, og alle opkaldene handlede om at etablere hjemmearbejdspladser.

Udvidet SMS-løsning til EG Bolig

Vores opgave har været at sørge for hurtigt at skabe mulighed for at alle i administrationerne kan arbejde som normalt hjemmefra, og at det samtidig sker med et sikkert login. Etablering af hjemmearbejdspladser har haft højeste prioritet.

Det lykkedes og vi er stolte over, at vi på kort tid kom i mål med at hjælpe alle. Allerede midt på den første uge havde vi en udvidet løsning klar med SMS-koder. En løsning, som både kan håndtere flere hundrede brugere ad gangen og samtidig har et sikkert login via unikke SMS-koder, som brugeren modtager fra systemet på sin telefon for at kunne logge ind.

Skulle I opleve udfordringer, må I naturligvis kontakte os i supporten på telefon 7260 2511 eller på mailen egbolig@eg.dk