eService til vognmænd
Vil du arbejde bedre sammen med dine vognmænd i hverdagen?
Med eService fra ASPECT4 kan vognmænd, truckhandlere, oversættere og andre servicere sig selv og spare tid.
Minimerer ventetid
Vognmanden har altid selv opdateret og let tilgængelig information om turens forløb i eService.
Samtidig sparer disponent og alle andre ventetid, når en chauffør ikke længere skal vente på en besked fra speditøren, som først skal via en vognmand, oversætter osv.
Få overblik med eService
eService gør, at vognmanden selv har de informationer, han skal bruge. Vognmanden får desuden flere nye muligheder:
- Månedskreditering: Se data på alle vognkrediteringer, finde dem der mangler
- Manglende POD' er: Se hvilke ture, hvor CMR/POD ikke er afleveret
- Turoversigt: Se hvilke ture, bilerne er opsat til eller har kørt
- Økonomisk overblik over poster, faktura og kontoudtog
Eget dashboard, der er nemt at overskue
På forsiden har vognmændene deres eget dashboard, hvor de kan se omsætning og kørte kilometer.
Månedskreditering og manglende POD/CMR
Vognmanden kan se de vognkrediteringer, der er udstedt til ham og kan selv tjekke eventuelle afregningsdetaljer på skærmen uden at skulle forstyrre en disponent. På samme måde kan man selv se poster, speditionsfaktura og kontoudtog.
Det gør, at vognmanden lettere kan følge sin forretning, fordi man får informationerne både hurtigere og nemmere online. Fx kan vognmanden let holde styr på fakturaer online i eService og undgår at skulle lede efter printede papirfakturaer og PDF-fakturaer i mails.
En ekstra fordel er, at vognmanden kan se, om han mangler at aflevere CMR/POD til speditøren. Det kræver blot, at man bruger vente-POD i ASPECT4.
Turoversigt
Turoversigt giver vognmanden mulighed for at logge på og se de ture, hans biler er allokeret til. Vognmanden kan se turen direkte med den nødvendige information, og det sparer en del kommunikation mellem speditør og vognmand og ikke mindst ventetid.
Når vognmanden løbende kan følge med i de opdaterede informationer, kan han gribe ind med det samme og skal ikke vente på et svar fra en disponent.
Turoversigt viser desuden en liste over de charteks, hvor vognmandens biler er allokeret. Herfra kan man klikke på turen og se rækkefølge og data om afhentninger og leveringer.
På listen kan vognmanden se en bestemt tur og få vist de relevante data. Interne data, som kun speditøren må se, vises ikke.
3 fordele ved eService
- Enkel selv-service
- Minimerer ventetid
- Altid opdateret information
Læs mere i denne brochure (pdf)
Lad os kontakte dig: