workflow
29. juni 2020

ASPECT4 Workflow til Transport gør din hverdag nemmere

ASPECT4 Workflow Management giver dig oceaner af muligheder for at effektivisere processer og arbejdsgange i forretningen, lige fra de helt enkle processer til de mere komplekse. Softwarerobotter er en del af udbygningen af Workflow i ASPECT4 Release 7.

Med de nye robotfunktioner kan du gøre mange manuelle opgaver og dermed også rutineopgaver automatiske. Det gør din hverdag nemmere.

Du får her et par eksempler på, hvordan Workflow kan være en hjælp i de daglige opgaver ved automatisk at holde styr på vigtige detaljer. Du skal altså ikke bekymre dig om, om du nu har husket det hele. Samtidig kan automatikken også minimere fejl.

Booking ej disponeret
Et eksempel på et simpelt workflow er følgende: Du ønsker at advisere den afdelingsansvarlige disponent om, at der ligger bookinger, som endnu ikke er disponeret en dag efter, at de er oprettet. Det gør du under Opgaver, og den ansvarlige vil derefter få en opgave i ASPECT4 Workflow med informationer om, hvilke specifikke bookinger, der mangler disponering.

Herfra vil den ansvarlige så kunne disponere den pågældende booking og lukke opgaven. På den måde kan du sørge for, at alle bookinger bliver disponeret i tide.

Tilbud er ved at udløbe
Et andet eksempel på et workflow er advisering af den ansvarlige sælger, hvis fx et tilbud udløber inden for 14 dage.
Det giver den fordel, at medarbejderen, som står for fornyelse af tilbud får en besked i god tid, inden et tilbud udløber og dermed kan sørge for at forny tilbuddet, inden det udløber.

Ved hjælp af ASPECT4s workflow kan den ansvarlige medarbejder tilgå tilbuddet direkte via en genvej til applikation 6161 (Tilbud).

Dette var blot et par eksempler på Workflows i Transport. Det er stort set kun fantasien, der sætter grænser for, hvilke processer ASPECT4 Workflow kan understøtte i forretningen.

I dag kan vi desuden tilbyde andre workflows som:

Booking i status 2
Et workflow, der adviserer de afdelingsansvarlige disponenter om, at der ligger bookinger i status 2 (faktureret men ej bogført).

Booking i fejltrafik
Et workflow, der adviserer om, at der er bookinger med fejltrafikker (trafik 999) og derfor kræver, at man manuelt tilretter trafikken.  

Leveringsdato overskredet
Et workflow, der adviserer disponenter om, at leveringsdatoen er overskredet med 3 dage eller mere, og at bookingen endnu ikke er leveret.

Kontakt os og hør mere

Vil du høre mere om vores produkter og services? Kontakt vores team af brancheeksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Director, EG Transport & Logistics

Søren Grodt-Andersen

Tlf:  +45 7220 7908

Email:  sotgr@eg.dk

Senior Support Consultant

Christian Lenz

Tlf:  +45 7260 2450

Email:  chlen@eg.dk