Gør borgerservice enkel med EG Selvbetjening

Fleksibel selvbetjening tilpasset brugernes behov

  • Understøtter servicedesign med borgeren i fokus
  • Enkel, digital borgerservice – også for ikke it-kyndige borgere
  • Nemt at bygge og tilpasse selvbetjeningsforløb

Tilkøbsmoduler til EG Selvbetjening

elektronisk syn

Tabletunderskriftsmodul

Vis mere

Tabletunderskriftsmodul

Tabletunderskriftsmodulet til EG Selvbetjening giver borgeren mulighed for at afslutte digitale selvbetjeningsforløb ved at skrive under på en tablet med sin finger.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Anders Tuff

Anders Tuff

Senior Key Account Manager

Tlf: +45 7260 1683

Email: : antuf@eg.dk

E-faktura

Tekstkonceptmodul

Vis mere

Tekstkonceptmodul

Tekstkonceptmodulet til EG Selvbetjening gør det nemt at udforme tekster, så de passer til netop din kommunes tilbud og muligheder. Du finder og redigerer alle tekster i EG Selvbetjenings administrationsmodul og kan hurtigt danne dig et overblik over samtlige tekster i hver enkelt løsning.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Anders Tuff

Anders Tuff

Senior Key Account Manager

Tlf: +45 7260 1683

Email: : antuf@eg.dk

Digitalisering

Smart Designer

Vis mere

Smart Designer

Byg nemt og billigt selvbetjeningsforløb fra bunden.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Anders Tuff

Anders Tuff

Senior Key Account Manager

Tlf: +45 7260 1683

Email: : antuf@eg.dk

EG Selvbetjening - Klagenævn

Klagenævn

Vis mere

Klagenævn

EG Selvbetjening – Klagenævn er en intelligent selvbetjeningsløsning, der sikrer modtagelse af fuldt oplyste klagesager, når lejere eller udlejere indsender klagesager til kommunens husleje- og beboerklagenævn.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Anders Tuff

Anders Tuff

Senior Key Account Manager

Tlf: +45 7260 1683

Email: : antuf@eg.dk

Kundereferencer

  • Holbæk Kommune

    For at skabe en sikker kanal til borgerkontakt har Holbæk Kommune oprettet en særlig formular i EG SmartDesigner, der gør borgerdialogen enkel, hurtig og sikker.

  • Kalundborg Kommune

    Sikker digital borgerservice er vigtig for kommunen, der selv designer sine egne brugervenlige løsninger i EG Selvbetjening Smart Designer.

  • Silkeborg Kommune

    Job- og Borgerservice i Silkeborg Kommune har nu taget et dialogbaseret ansøgningsforløb baseret på EG Selvbetjening fra EG A/S i brug.

  • Favrskov Kommune

    Favrskov Kommunes behov for at optimere arbejdsgange førte til implementering af EG Selvbetjening og NetForvaltning Vielse – en digitaliseret og effektiv løsning.

  • Egedal Kommune

    fra EG, for at gøre det attraktivt for borgerne at betjene sig selv via nettet.

  • Struer Kommune – OIB Borger og NetForvaltning Vielse

    Struer Kommunes behov for en it-løsning der håndterer interne og borgerrettede blanketter førte til en integration mellem OIB Borger og NetForvaltning Vielse.

  • Tårnby Kommune

    Tårnby Kommune har i samarbejde med EG implementeret EG Selvbetjening, som kvalitetssikrer dialogen og effektiviserer sagsbehandlingen.

Nyheder og artikler - offentlig

6dec
Nyhed
Syddjurs Kommune vælger økonomi-, løn- og vagtplansystem fra EG på SKI