EG Addio: Nyt brugervenligt bedemandssystem

Vil du have bedre tid til de pårørende og en nemmere hverdag?

EG Addio er enkel administration for bedemænd. Det mest moderne bedemandssystem med præcis de funktioner og integrationer, der giver dig en hurtig sagsbehandling og et suverænt overblik.
 

Læs mere om EG Addio her på siden

Nyt brugervenligt bedemandssystem: EG Addio

 

EG Addio demo

 

Alt dette får du med EG Addio

Sagsstyring

Sagsstyring

Sagsstyring

Med sagsstyring i EG Addio får du et komplet overblik over alle sine sager. Du kan derfor hurtigt se, hvornår skal højtideligheden foregå, på hvilken adresse, og hvem er præsten. Er der noget, du som bedemand har overset, bliver du hjulpet af EG Addio, som kan vise dig, hvilke punkter i huskelisten, du endnu ikke har fået afklaret.

I EG Addio er nemt at opsætte en hurtig filtrering i sagsoversigten – fx: Se aktuelle sager eller se afsluttede sager. Der er også mulighed for at se hvilke sager, hvor der endnu ikke er sket en indbetaling, og med det, som hedder 'faste filtre', kan du hurtigt danne dig en overblik over dine sager.

Salgsdokumentstyring

Fakturering

Fakturering

Når prisoverslaget er dannet i EG Addio, kan du med et enkelt klik lave en faktura til kunden. Det betyder, at du som bedemand har tjekket om alle ydelser er med på fakturaen. Herefter kan du overgive den til fx bogholderen, som typisk tjekker fakturaen op imod de indkomne bilag fra leverandørerne på sagen.

Når faktura er udskrevet og bogført, har du i EG Addio en hurtig mulighed for at se faktura og eventuelle indbetalinger. Hermed kan du på inden tid svare kunden på evt. spørgsmål vedr. den fremsendte faktura.

Leverandørintegration

Leverandør-integration

Leverandør-integration

I EG Addio har du mulighed for at lave digital anmodning om begravelse. Når anmodningen er udført, er der en status som kan følges således, at du kan se om sagen er godkendt eller afvist. Der er integration til stenhugger, hvor man kan sende en henvisning direkte til Danske Stenhuggerier. Der er også mulighed for at oprette dødsannoncer. Du vælger selv de aviser som annoncen skal vises i. Herefter hentes priser direkte over i EG Addio. Dermed slipper du selv for at huske at få den med på fakturaen.

Der er yderligere integration til Sygeforsikring Danmark for tjekke om afdøde er tilskudsberettiget, samt anmode om tilskud. Med denne funktion har du som bedemand en fin mulighed for at hjælpe pårørende.

Mobil app

Mobil-app

Mobil-app

Når du er på farten, gør EG Addio det nemt at have dine sager med på mobilen. Der er et indbygget kort med adresser på, så du slipper for at bruge tid på at lede efter en adresse. Får du behov for at kontakte evt. præsten eller kirke, kan du med et enkelt tryk ringe op.

Der er også indbyggede huskelister over vigtige ting til sagen, samt diverse bilag. Når du ankommer på det aktuelle krematorie, har du altid afdødes CPR nr. og yderligere oplysninger klar. Dette giver en smidigere forretningsgang på krematoriet.

Komplet regnskab

Komplet regnskab og finans

Komplet regnskab og finans

Når du anvender det indbyggede regnskabsmodul, er der mange smarte muligheder i EG Addio. Du får et hurtigt overblik over alle posteringer på en sag med både fakturaer og indbetalinger m.m.

En anden og meget smart funktion gør det muligt at indscanne bilag, som automatisk bliver gemt på sagen. Så slipper du for at skifte til regnskabsprogrammet for at se de indscannede bilag.

Det hele findes i EG Addio.

Økonomisk overblik

Økonomisk overblik på den enkelte sag

Økonomisk overblik på den enkelte sag

I EG Addio kan du se alle regnskabsposteringer på den enkelte sag med få klik. Hvis der i regnskabsmodulet er indscannet bilag, vil du også kunne se dem.

Du har et komplet overblik over de økonomiske forhold vedrørende faktura og indbetalinger- Og med dette økonomiske overblik, vil du være godt informeret til at kunne besvare en kundes eventuelle spørgsmål vedrørende faktura m.m.

CPR-integration

CPR-integration

CPR-integration

Ved at indtaste CPR nr. på fx afdøde, kommunikerer EG Addio direkte med CPR-registret. Dermed vises det korrekte navn og adresser. Dette medfører, at du mindsker risikoen for at registrere fejlagtige data til fx den digitale dødsanmeldelse.

Dødsbomodul

Digital dødsanmeldelse

Digital dødsanmeldelse

Med et klik kan du afsende digital anmodning om begravelse, og kan se status undervejs fra 'afsendt til Godkendelse'.

I oversigtsbilledet kan du med det samme se om sagerne er godkendt eller afvist. Det sker så snart en evt. godkendelse/afvisning foreligger. Det hele vises med et ikon, så du nemt kan danne dig et overblik.

Egne layouts

Egne layout til E-mail og Word

Egne layout til E-mail og Word

I EG Addio har du mulighed for at danne egne e-mailskabeloner til fx blomsterbestilling, kistebestilling m.fl. Der er mulighed for automatisk at påføre alle sagsoplysninger samt huskeliste-punkter, når man danner skabelonen. Dette gør, at man bliver husket på, hvilke blomster pårørende ønsker til højtideligheden. Der er også mulighed for at oprette skabeloner til alle forretningens leverandører og indsætte forretningens logo, billeder m.m.

Der er også integration til Word, hvor man kan udskrive fx sin kistelabel m.m. Alle E-mails og Word udskrifter, som udsendes fra din forretning, kan ses i EG Addio.

Dashboard

Dashboard

Dashboard

Med EG Addio får du også et helt unik grafisk overblik over din forretning ved hjælp af et dashboard. Her kan du bl.a. se, hvor din forretning er geografisk repræsenteret og hvor stor andel I har.

EG Addio bruger de nationale dødstal som sammenligningsgrundlag.

SMS-modul

SMS-modul

SMS-modul

Med SMS-modulet har du mulighed for at afsende en hurtig besked til fx pårørende.

I EG Addio er der flere steder, hvor telefonnumre er oprettet, fx på ægtefælle, anmelder eller præst. Når du har behov for at afsende en SMS til en af de aktuelle personer på sagen, gøres det med et enkelt klik.

Inden afsendelse kan du automatisk indsætte detaljer fra sagen.

Begravelseshjælp

Begravelseshjælp

Begravelseshjælp

EG Addio understøtter også ansøgning om Begravelseshjælp. Du kan med et enkelt klik ansøge om begravelseshjælp. Du kan ansøge på familiens vegne eller fra din forretning.

Efter du har trykket "Afsend", er det nemt at følge status undervejs fra 'afsendt til godkendelse'.

Regnskabsprogram

Regnskabsprogram

Regnskabsprogram

EG Addio indeholder naturligvis et regnskabsmodul med alle de funktioner, man behøver som bogholder.

Vi integrerer også til andre regnskabsprogrammer som fx E-conomic. Hvis du vælger at benytte E-conomic, kan du nemt danne faktura eller oprette kunder i EG Addio og efterfølgende bogføre i E-conomic.

e-boks

e-Boks

e-Boks

EG Brandsoft tilbyder alle bedemænd en gratis oprettelse til e-Boks afsendelse. Hermed kan du afsende dokumenter og fakturaer til pårørende – samtidigt med, at du overholder reglerne som afsender af personfølsomme oplysninger i forhold til 'Persondataforordningen og sikker behandling af data'.

I tilfælde af at kunden ikke har mulighed for at modtage dokumenter igennem e-Boks, bliver du gjort opmærksom på dette, og kan afsende på en anden måde.

Der er også mulighed for at afsende et følgebrev inden afsendelse, hvor du har mulighed for at skrive en personlig tekst til de pårørende.

Kurser, webinarer og events

EG Kirkegård – Prisopdatering og nulstilling/fornyelse af gravsteder

Webinar

Få hjælp til, hvordan du prisopdaterer kirkegårdens ydelser på en enkelt og smart måde. Samt hvordan du nulstiller og fornyer gravsteder.

 

 

Der er ingen aktuelle datoer, men du har mulighed for at skrive dig på venteliste.

EG Kirkegård – Årlig afregning (forud) samt kreditering

Webinar

Få hjælp til, hvordan du afregner de årlige aftaler, som skal afregnes forud for året, samt hvordan du laver kreditnotaer.

 

 

Der er ingen aktuelle datoer, men du har mulighed for at skrive dig på venteliste.

EG Kirkegård – Tips og tricks til kirkegårdssytemet

Webinar

Få en masse af de bedste tips og tricks til kirkegårdssystemet.
Vi kommer også med forslag til, hvordan du kan optimere overblikket over de vigtigste arbejdsgange i hverdagen.

 

 

Der er ingen aktuelle datoer, men du har mulighed for at skrive dig på venteliste.

 
Det får du med EG Addio:

- Fuld integration til økonomisystem og enkel fakturering

- Drag and drop til bilag

- Smart huskeliste

- Gratis oprettelse af e-boks

- e-boks, sms, e-mail: Send direkte til pårørende og leverandører

- Alle nødvendige integrationer til Danske Stenhuggerier mv.

- Status på digital anmodning

- Vis opdateret varekatalog til pårørende med kister, urner mv.

... og meget mere!
 

* felter markeret med en stjerne (*) skal udfyldes

Vælg løsning *

Nyheder

  • EG Brandsoft: Mød tre af vores specialister i supporten

    Tre EG Brandsoft-medarbejdere i supporten fortæller om, hvordan de arbejder, og hvad de hver især kan hjælpe med.

  • EG Brandsoft: Nye regler om bogføring fra 2024

    Reglerne omkring bogføring er under forandring. Derfor arbejder vi i øjeblikket med flere nye processer i regnskabsdelen.

  • Nye medarbejdere i EG Brandsoft

    Hele fem nye ansigter er kommet til. Velkommen til tre nye medarbejdere, som I kan møde i EG Brandsofts support.

  • Bedemand Berner: EG Addio er et rart system at arbejde i

    EG Addio er et nyt intuitivt bedemandssystem fra EG Brandsoft, der matcher bedemandens hverdag 'on the go'. En af de første bedemænd på det nye system er Mikkel Kristensen fra Bedemand Berner.

  • Nyt bedemandssystem fra EG Brandsoft

    EG Addio er et nyt digitalt bedemandssystem fra EG Brandsoft, der matcher bedemandens hverdag 'on the go'.

  • EG Brandsoft support: Onlinekurser er et godt alternativ

    Overvej et onlinekursus, som lige nu er et rigtig godt alternativ til de fysiske kurser. Skal det være et webinar eller et onlinekursus, der går mere i dybden? Der er flere muligheder.

  • Kommuner på EG Brandsofts selvbetjening og krematorieplatform

    Efter en udbudsrunde har både Københavns Kommune og Odense Kommune valgt at forlænge deres aftaler med EG Brandsoft.

  • Kender du EG PlanTid?

    Med EG PlanTid kan du slippe for tidskrævende planlægning og registrering. Du kan fx nemt planlægge arbejdstid for kirkegårdens medarbejdere.

  • Kundetilfredshed i top

    Vi har tidligere fået ros for vores indsats i EG Brandsoft-supporten, hvor vi har gennemført flere tiltag. Blandt andet har vi oprettet vores helt eget support-setup for at kunne give hurtigere og bedre hjælp og sikre, at I kommer i direkte kontakt med en Brandsoft-medarbejder, når I ringer ind til os med spørgsmål.

  • Os i EG Brandsoft-supporten

    Vil du se, hvem det er, du taler med, når du ringer ind til os i supporten hos EG Brandsoft? Se os her og hvilke områder, vi hver især er eksperter i.

  • Tilfredshed med nyt support-setup

    Vi startede sidste år med et nyt support-setup. Vores formål med det nye var at styrke supporten over for vores kunder, som havde efterspurgt en mere direkte kontakt til Brandsoft-supporten. Derfor valgte vi at oprette vores helt eget support-setup, hvor man som udgangspunkt altid kommer i direkte kontakt med en Brandsoft-medarbejder.

  • Nyhed til Opus2i – ny samtykkeerklæring

    I foråret blev den nye persondataforordning (GDPR) indført i Danmark. Det har haft betydning for, hvordan man fremadrettet skal håndtere personfølsomme data. Vi er derfor glade for, at vi nu i Opus2i kan tilbyde en ny gratis digital løsning, der gør det meget let at indhente samtykke i forbindelse med udveksling og opbevaring af sagsdata.

  • Ny og forbedret support hos EG Brandsoft

    Hos EG Brandsoft vil vi gerne give vores kunder den bedst mulige support, og derfor vil alle supporthenvendelser blive besvaret af vores helt eget nye 1. level Brandsoft-supportteam.

  • Ny mobilapp giver mulighed for sagsoverblik i lommeformat

    Vi har netop udvidet vores Opus2i system til også at omfatte en mobil app. Den nye app giver dig adgang et hurtigt overblik over alle jeres sager direkte fra mobiltelefonen.

  • Hurtigt overblik med nyt dashboard

    Vi har i en periode arbejdet med at kunne frigive vores nye Dashboard til bedemænd.

  • Ny og forbedret support til EG Brandsoft

    Hos EG Brandsoft vil vi gerne give vores kunder den bedst mulige support, og derfor vil alle supporthenvendelser fra og med den 1. oktober blive besvaret af vores helt eget nye 1. level Brandsoft-supportteam.