Contina
Payment Management
Én betalingskladde til alle dine betalinger
Det er tidskrævende, når du manuelt skal bogføre, sende og afstemme betalingerne med banken. At arbejde i forskellige betalingskladder kan ende med at blive noget rod og gøre det alt for kompliceret at lave en helt enkelt betaling. Du sidder ofte tilbage fuldstændigt forvirret, mens dit udførte arbejde er fyldt med fejl.
Med Payment Management får du et overskueligt overblik over alle medarbejder-, kreditor- og debitorbetalinger, samt kreditnotaer til og fra kunder og leverandører direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central. Fra præcis den samme betalingskladde, kan du håndtere alle betalinger i forskellige valutaer og til forskellige bankkonti. Du kan også samle dine betalinger.
Før du sender dine betalinger, kan du hurtigt godkende dem. Eksportér til banken via ét klik. Når du har eksporteret filerne til banken, kan du nemt holde øje med betalingsstatussen på betalingerne.
Document Capture
Undgå fejl og spar tid – automatiser dit Kreditor-workflow. Reducer dine manuelle opgaver og eliminer fejl.
Registreringsfejl og forstyrrede arbejdsgange er nogle af de mest tidskrævende og frustrerende udfordringer, som Kreditor-teams står over for. At lave mindre fejl under disse komplekse opgaver kan føre til væsentlige og nogle gange ekstreme konsekvenser.
Uanset om du udfører dataindtastning, bogføring eller hentning, er Continia Document Capture en AP-automatiseringsløsning, der strømliner din manuelle fakturabehandling fra start til slut.