Enkelt og brugervenligt
Sagsbehandleren udfærdiger en kort sagsbeskrivelse og inviterer herefter en eller flere udvalgte specialister fra databasen til at gennemføre en undersøgelse og til at udarbejde en erklæring. Når specialisten er valgt, opretter sagsbehandleren blanketterne og brevene og sender dem af sted til borgeren og specialisten. Brugervenlige skærmbilleder, CPR-opslag, standardtekster og forudfyldte breve og blanketter sikrer en effektiv og hurtig sagsgang.
Overblik skaber overskud
Med MediConnect Speciallæge- og Psykologdatabase har sagsbehandleren altid fuldt overblik over en sag. De angivne tidsfrister giver mulighed for at planlægge sagsbehandlingen og informere borgeren om tidsforløbet i sagen. Derudover indeholder løsningen et statistikmodul, som gør det muligt at optimere sagsbehandlingen.
MediConnect kan anvendes af kommuner, forsikringsselskaber, pensionsselskaber, større HR-afdelinger og andre institutioner, der har behov for at indhente speciallæge- og psykologerklæringer.