EG One Go – Ny tidsregistreringsapp til håndværkere

EG One Go gør opgavestyring meget lettere for dine håndværkere. Med den brugervenlige app kan dine ansatte nemlig bruge deres smartphone til materiale- og timeregistrering.

  • Hurtig timeregistrering på smartphone eller tablet
  • Konstant overblik over opgavernes økonomi
  • Fakturér nemt, hurtigt og uden fejl
  • Kun 49,- kr. pr. bruger pr. md.

Ring mig op, jeg vil gerne høre mere

Simpel og brugervenlig tidsregistreringsapp til håndværkere

EG One Go er en udvidelse til EG One, der gør det nemt at foretage materiale- og tidsregistrering på hver enkelt opgave. Appen er kendetegnet ved sin brugervenlighed og kan både bruges på mobil og tablet – det giver håndværkere optimale muligheder for at registrere tids- og materialeforbrug, allerede inden de forlader kunden.

Med it-løsningen til materiale- og tidsregistrering styres alt korrekt fra dag ét, så du altid har grundlaget på plads til at kunne udskrive digital lønseddel eller online faktura. Helt uden gætværk og timevis af papirarbejde.

Læs mere om funktionerne i EG One Go nedenfor.

EG One Go - Medarbejderportal

EG One Go – Medarbejderportal

Vis mere

EG One Go – Medarbejderportal

Med EG One Go bliver opgavehåndtering, som tidligere var tunge og besværlige, meget lette at udføre. Med en mobil eller tablet tager det kun et øjeblik at tidsregistrere på en opgave. It-løsningen til materialeregistrering og opgavestyring gør det også nemt at påføre materialeforbrug, udfylde kvalitetssikringsskemaer, uploade billeder, oprette nye aftalesedler og modtage kundens digitale accept af det, man er blevet enige om. Du får betaling for alt dit arbejde, og misforståelser undgås.

Dagsoverblik med it-løsningen til sagsstyring

Dagsoverblik med it-løsningen til sagsstyring

Vis mere

Dagsoverblik med it-løsningen til sagsstyring

Dagsoverblik giver dine medarbejdere overblik over dagens sager, hurtig adgang til tidsregistrering, planlagt tid og realiseret tid. De behøver hverken time- eller ugesedler. Med appen  kan håndværkere se deres sager online fra mobilen eller tablet. Så er det slut med tidkrævende papirarbejde og krøllede, ulæselige ugesedler.

Timeregistrering og materialestyring

Vis mere

Timeregistrering og materialestyring

Med vores nye tidsregistreringsapp er det nemmere end nogensinde at registrere tids- og vareforbrug, køretid, planlagt tid og realiseret tid for hver enkelt opgave. Det sker på en helt almindelig mobil eller tablet. Fordelene er til at få øje på – også for håndværksmester og bogholder: Det minimerer papirarbejdet, gør registreringerne langt mere retvisende – og det slår også igennem i et mere korrekt faktureringsgrundlag.

Effektiv opgavestyring med appen

Effektiv opgavestyring med appen

Vis mere

Effektiv opgavestyring med appen

Hvis dine medarbejdere skal lave flere forskellige opgaver på en dag, er det i appen let at ændre status på en opgave, når den afsluttes, når vedkommende skifter fra én arbejdsopgave til en anden, holder pause eller slutter arbejdsdagen m.m. Det er også muligt at tidsstemple, hver gang din medarbejder går i gang med noget nyt. 

Google Maps synkronisering til mobilen

Google Maps synkronisering til mobilen

Vis mere

Google Maps synkronisering til mobilen

Selvom mange har GPS i bilerne og Google Maps på mobilen, kan vores tidsregistreringsapp  hjælpe med at undgå forsinkelser. Appen gør det nemt for håndværkere at finde vej til det sted, hvor opgaven skal udføres. Løsningen kobler op til vejvisning via Google Maps, og din medarbejder kan også hurtigt og enkelt foretage opkald direkte til kunden via kontaktoplysninger på opgaven i online systemet.

It-systemet til tids- og materialeregistrering

It-systemet til tids- og materialeregistrering

Vis mere

It-systemet til tids- og materialeregistrering

Mobil appen er det nyeste inden for "medarbejderportaler", og det vil hurtigt blive et uvurderligt værktøj for håndværksmester og håndværkere. Med opgavestyring kan håndværkere hurtigt se, hvilke opgaver de er blevet tildelt, og registrere tidsforbrug. Samme sted kan de registrere ekstraforbrug af varer direkte på opgaven og se, hvad kollegerne har registreret på samme opgave – alt sammen fra en smartphone. Når medarbejderne bruger appen, kommer forbrugte timer og materialer automatisk ind på sagen. Det giver hurtigere fakturering og flere penge i kassen. 

Tak for din henvendelse

Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Vi glæder os til at fortælle dig mere.

Prøv igen

Der er desværre sket en fejl, men prøv igen. Kontakt webmaster@eg.dk, hvis du får beskeden flere gange.