Selvbetjening
Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Her kan du bestille mit.dk til klinikken. Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så ring til vores salgsafdeling på +45 7260 2975.
Ved bestilling accepterer du, at vi igangsætter mit.dk-abonnement på kr. 50,- pr. måned med følgende forsendelsespriser:
Alle priser er ekskl. moms.
Her kan du bestille forbrugsstoffer til klinikken.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til bestilling af forbrugsstoffer, kan du altid ringe til vores salgsafdeling på +45 7260 2610.
Det med småt
Når blanketten er udfyldt, skal den underskrives. Kontakt venligst EG's Hotline, som vil sørge for at overføre blanketten på sikker vis.
Anmodning om sletning af patientdata.pdfOBS. Hvis brugeren er koblet til en kalender, vil denne kalender også blive deaktiveret.
Hvis kalender ønskes overdraget, bedes I udfylde formularen for "Overdrag bruger" i stedet.
Send SMS eller mail til alle klinikkens tilknyttede borgere
Har I behov for at kommunikere om ekstraordinære åbningstider eller anden vigtig information, får I her muligheden for at adressere alle klinikkens tilknyttede borgere (sikringsgruppe 1).
Vi har etableret en særlig, favorabel besked-service, som ikke kræver besked-abonnement. Det er vores ønske, at tiltaget kan være med til at sikre god kommunikation til jeres patienter.
Inden afsendelse af beskeden til borgerne får du en test-besked på det angivne mobilnummer eller mailadresse. Du modtager ligeledes en e-mail fra os med oplysning om antal tegn, antal beskeder og den endelige pris. E-mailen skal du besvare med din godkendelse, inden vi udsender beskeden til klinikkens tilknyttede borgere.
Prisen for servicen er 400 kr ekskl. moms + 0,50 kr. pr. påbegyndt sms.
Til oktober 2023 har Microsoft proklameret, at Windows 2012 styresystemet udfases, og herefter er det ikke længere muligt at supportere eller opdatere styresystemet. Derfor opfordrer vi til udskiftning af 2012 servere for at opretholde et højt drifts- og sikkerhedsniveau i klinikken.
Bestil uforpligtende tilbud herHer kan I foretage simple ændringer til klinikken. Ændringerne bliver foretaget af vores specialkonsulenter og kan derfor ikke ske via supporten. Da opgaverne bliver booket i den rækkefølge, at de kommer ind, anbefaler vi, at I bestiller i god tid - minimum 8 uger før ændringen ønskes effektueret.
Få hjælp til at give et professionelt og tillidsvækkende indtryk af klinikken med en enkel og brugervenlig hjemmeside.
Vores hjemmesideløsning er et i responsivt design – dvs. at siden tilretter sig, alt efter om du ser den fra en pc, en tablet eller en mobil. Og lige så vigtigt: den har en enkel og lettilgængelig brugerflade, så I selv løbende kan opdatere og tilføje ting til siden.
Læs meget mereI EG Healthcare tilbyder vi en elegant ankomstterminal med en 21,5" skærm og indbygget computer. Skærmen kan enten stå på sin robuste fod eller hænge på væggen for et lettere udtryk.
Med terminalen følger integreret kortlæser til sygesikringskort, således
at patienterne let og hurtigt selv kan registrere deres ankomst og tage plads i venteværelset.
Med et hardwareservice-abonnement fra EG Healthcare dækker vi alt dit hardware i klinikken - både det du har købt gennem os og hos 3. part.
Vælg mellem et abonnement Basic, Extended eller Premium med forskellige servicemuligheder og priser. Læs mere om de tre dækningsniveauer her.
Læs mere og bestil herVi har lukket