
Få bedre beskyttelse af dit hardware
Vi tilbyder hardwareservice på alt dit hardware i klinikken - ikke kun det, du har købt gennem os. Vi supporterer også dit brugte hardware, så du får 100 % tryghed, hvis uheldet skulle være ude.
Servicen tilbydes i tre niveauer: Basic, Extended og Premium, og du bestemmer selv, hvordan du vil dækkes. Læs mere om dækningsniveauerne nedenfor.
Læs mere om abonnementet herDerfor skal du have et hardwareservice-abonnement
- Vi dækker alt dit hardware i klinikken – både det du har købt hos os og hos 3. part
- Vi dækker ikke kun nyt, men også brugt hardware på lige vilkår
- Du undgår at skulle betale løbende fakturaer for teknisk support
- Mulighed for at få dækning på teknikertid og kørsel ved fysiske besøg i klinikken (kun ved abonnement C - Premium)
- Du kan bruge din tid på patienterne i stedet for at bekymre dig om klinikkens hardware

Bestil her på siden
Vælg mellem vores tre abonnementsløsninger: Basic, Extended og Premium.
Det med småt
Minimumsprisen for at tegne hardwareservice-abonnement er kr. 357 pr. måned.
Alle priser er angivet ekskl. moms.
Adgang til telefonisk hardwaresupport- og visitation kan ske indenfor EG Healthcares gældende åbningstider i supporten.
Tilkaldetiderne beregnes fra det tidspunkt tilkaldet bestilles og tæller indenfor den almindelige arbejdstid, som er mandag-torsdag 08.00 – 16.00 og fredag kl. 08.00 – 15.30.
Akut service uden abonnement
For kunder, som ikke ønsker at tegne abonnement på hardwareservice, tilbyder vi kun teknisk support, såfremt vi har ledig kapacitet. Kunder uden abonnement faktureres altid efter gældende timepriser og akut tilkalds gebyr. For teknikbesøg på klinikken faktureres minimum 3 timers teknikertid efter gældende priser.
EG Healthcare stiller ikke garanti for tilkaldetid.
Kontakt EG Healthcare og hør mere
Ring til os
Vi har lukket