Digital sagsbehandling af helbredstillæg - kunderne siger:
EG On Helbredstillæg tilbyder digital sagsbehandling af helbredstillæg og er specielt målrettet de medarbejdere i kommunen, der håndterer ansøgningerne.
Se filmene fra Silkeborg Kommune og Roskilde Kommune, hvor de fortæller om deres baggrund for at vælge løsningen.
Drop papirarbejdet og styrk det fælles overblik
EG On Helbredstillæg giver mulighed digital sagbehandling af alle aspekter i forbindelse med tilskudsberegning. Samtidig giver løsningen overblik og journalisering sker automatisk undervejs.
Borgeren ledes let og intuitivt gennem ansøgningsprocessen - og støtter ligeledes sagsbehandleren hele vejen gennem håndteringen af ansøgninger om helbredstillæg.
Undervejs journaliseres alle informationer og ændringer sker automatisk, så alt let kan genfindes.
Ligeledes automatiserer EG On Helbredstillæg en lang række manuelle og tidskrævende processer ved bl.a. at trækker takster og informationer fra eksterne registre og systemer. Løsningen beregner også automatisk tilskud fra Sygeforsikringen Danmark og den offentlige sygesikring.
Derved slipper sagsbehandleren for talrige systemskift og store mængder tastearbejde, da en stor del at arbejdet foretages i baggrunden. Det sparer rigtig meget tid, forkorter sagsbehandlingstiden betydeligt og minimerer risikoen for fejl.
EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.
Ring til os på +45 7013 2211 og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.