Ny byggemarkeds-app giver bedre kundeservice og mindre kø
01. februar 2022

Ny byggemarkeds-app giver bedre kundeservice og mindre kø

En app laver mobilen om til en betalingsterminal, og det giver butikspersonalet nye muligheder for at rådgive og ekspedere kunderne. Uanset om de står inde i byggemarkedet eller uden for på trælasten.

Kunderne slipper for at stå i kø ved kassen, fordi medarbejderne med appen i hånden kan betjene kunderne uden at skulle hen til en skærm i forretningen først.

Billeder af varerne, priser, lagerbeholdning, omregning til hele plader, pakker og paller - og også betalingen: Alt sammen kan butikspersonalet servicere kunderne med 'her-og-nu'.

Det er også muligt at scanne varer med appen.

- Når du handler i byggemarkedet, kan du som kunde betale direkte med Mobile Pay, kort eller på konto via appen, siger Keld Pedersen, produkt manager hos EG's ASPECT4 Trælast/DIY, der har udviklet appen.

- Det er effektivt og forbedrer kundeservicen med flere længder.

Timber-salgsapp.png

Husker de relaterede varer

Når kundens ønskede varer er lagt i 'indkøbskurven' på en af butikspersonalets mobile enheder, foreslår appen flere varer, der hører sammen med de varer, der er valgt - så kunden fx ikke glemmer spartel og gipsskruer til sine gipsplader.

Kunden kan kvittere mobilt, når købet er gennemført.


Både Android og iOS

Salgs-appen er egnet til både forbrugersalg og salg til professionelle i trælaster og byggemarkeder. Appen passer til såvel Android som iOS.

Kontakt gerne Keld Pedersen, produkt manager, EG's ASPECT4 Timber/DIY for en demo og flere oplysninger på: keped@eg.dk eller telefon 2085 9897.

Kontakt os og hør mere

Vil du høre mere om vores produkter og services? Kontakt vores brancheeksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Senior Vice President

Britta Bech

Email:  bbech@eg.dk

Sales Director

Christian Brandrup

Tlf:  +45 4012 1627

Email:  chbra@eg.dk