01. oktober 2020

Sådan får du fat i supporten - se nye åbningstider

Vælg mellem support til EG ClinicCare eller teknisk hjælp til hardware

Vi specialiserer os endnu mere og opdeler supporten for at gøre hjælpen så præcis og effektiv som muligt.

Du skal blot vælge mellem applikations-support til EG ClinicCare-programmet eller teknisk hjælp, når du fremover kontakter vores support. Du kan finde flere detaljer om, hvad du skal vælge her (pdf)

  • Applikations-support vil være til fx EG ClinicCare og SMS service
  • Teknisk hjælp er hjælp til fx printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk

De nye tiltag skal reducere ventetiden i telefonen og ekspeditionstiden, fordi du hurtigere vil få kontakt med en supporter, der er specialiseret inden for netop det problem, du står med.


Nye tider for åben telefonsupport fra d. 3. august 2020

Mandag – torsdag kl. 8.00 – 16.00
Fredag kl. 8.00 – 12.00