Brug mindre tid og få større sikkerhed med personalestyring
Tidsbesparelse: Modulet personalestyring giver dig mulighed for at gemme og organisere vigtige dokumenter og oplysninger på en struktureret måde. Det gør det hurtigt og nemt at finde de nødvendige oplysninger. Så slipper du for at søge efter papirdokumenter eller digitalt spredte filer - og sparer tid.
Minimerer forvirring: I en travl håndværksvirksomhed, hvor der er behov for nøjagtige oplysninger om medarbejdere og kontrakter er det vigtigt, at oplysninger er let tilgængelige og korrekte.
Nødberedskab: Muligheden for at registrere nødkontakter kan være altafgørende. I tilfælde af nødsituationer, skader eller sundhedsproblemer kan nem adgang til nødkontaktinformation redde liv og mindske potentielle skader.
GDPR: Det er vigtigt, at du tager hensyn til GDPR i forbindelse med personalestyring. Så beskytter du både medarbejderes personlige oplysninger og overholde lovgivningen.
Har du 5 minutter? Få en uforpligtende snak