Når du tilmelder dig denne workshop hjælper vi dig med:
at tjekke din opsætning af Google Analytics/Tag Manager kører som den skal
opsætning af filtre og views
at blive klogere på, hvordan du kan bruge Google Analytics til at optimere trafikken til dit website
Hvis du har brug for at opsætte Google Analytics helt fra bunden eller mangler hjælp til administration af jeres nuværende opsætning, kan vi også hjælpe med det efter forudgående aftale.
Google Analytics er et let tilgængeligt – og gratis – værktøj til at overvåge og optimere dit website.
Med Google Analytics har du en masse data tilgængeligt fra dit website, som fortæller dig om dine besøgendes adfærd så som:
hvilke sider de kigger på?
hvordan de har fundet frem til siden?
gør de det, som du gerne vil have dem til?
Denne workshop er for dig, der ikke er fuld fortrolig med Google Analytics og som gerne vil bruge analyseværktøjet endnu mere til at styrke din strategiske tilgang til forretningens digitale data. De data, der er tilgængelige i Google Analytics, kan virke uoverskuelige, når man lige umiddelbart kigger på dem. Men efter dette kursus er du klædt på til at læse og konkludere på de informationer, som du kan tilgå.
Der er plads til maksimum 6 deltagere på holdet for at give de bedste forudsætninger for at hjælpe og vejlede med udgangspunkt i din forretning.
Når du tilmelder dig denne workshop, hjælper vi dig med:
at lave en fuld SEO-rapport over dit website
at lave en søgeordsstrategi- og analyse
at blive klogere på, hvordan du arbejder målrettet med søgeordsoptimering i dagligdagen
SEO er en forkortelse af "Search Engine Optimization / Søgeordsoptimering". SEO er en disciplin, der handler om at optimere mængden og kvaliteten på den gratis trafik, som du får til dit website gennem organiske søgeresultater fra søgemaskiner.
Rigtig mange af dine potentielle beboere begynder deres boligrejse med at lave en online søgning. Dine kunder vil have tips, produktinformation, sammenligninger, anmeldelser, priser, etc. De søger og vil finde svar.
Spørgsmålet er så, om svaret kommer fra dig eller din konkurrent.
På denne workshop lærer du, hvordan:
du arbejder med søgemaskineoptimering
du laver en søgeordsstrategi- og analyse
du laver en god landingpage
du optimerer din On-Page SEO
du arbejder aktivt med link-building
du følger op på din rangering i søgeresultater
Når du er færdig med dette kursus, har du en grundlæggende forståelse for, hvordan SEO virker, og hvilke opgaver du skal prioritere.
Når du tilmelder dig denne workshop hjælper vi dig med:
tjekke at jeres Facebook er opsat på jeres website
tjekke at Facebook modtager data fra jeres website
blive klogere på, hvordan du kan bruge Facebook i dagligdagen
Har du brug for hjælp til at integrere Facebook på jeres website og oprette en annoncekonto, kan vi også hjælpe med dette efter forudgående aftale.
Uanset hvilken type forretning du har, er det vigtigt at engagere sig med sine potentielle kunder.
Sociale medier – og i særdeleshed Facebook – er et medie, der tapper ind i beboernes private sfære i de øjeblikke, hvor de er mest åbne for følelsesmæssige input. Sociale medier er en stor del af vores medieliv, og selvom de kommende generationer og platforme ændrer adfærd, er sociale medier stadig på agendaen, når der skal indhentes anbefalinger og historier.
Som kanal til kontinuerligt at være i beboerens univers, er Facebook en glimrende kanal til både at fortælle historier, indsamle data og målrette annoncer.
På dette kursus lærer du, hvordan:
du sikrer, at et indlæg får et større reach
du opsætter og indstiller Facebook optimalt
du bruger Facebook analytic
du bruger Facebook manager
du annoncerer på Facebook
du indsamler data til remarketing
Når du er færdig med denne workshop, har du en grundlæggende forståelse for, hvordan Facebook virker, og hvilke opgaver du skal prioritere.