Dansk Supermarked
Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.
Den nye digitale virkelighed har sat et permanent aftryk på detailhandels- og distributionsbranchen. Uendelige muligheder og salgskanaler, hård konkurrence og individuelle kvalitetskrav skaber øget kompleksitet og stiller større krav til logistikken, til din organisation og til dit it-system.
Med vores mere end 35 års erfaring fra detailhandlen kan vi hjælpe dig med at leve op til disse krav.
Din succes i livsstilsbranchen afhænger af din evne til at få de muligheder, der opstår på digitale platforme og sociale medier, til at gå op i en højere enhed med en effektiv styring af kernevirksomheden. Vores 40 års erfaring fra mode- og tøjbranchen er din garanti for, at vi er godt klædt på til at hjælpe dig på rette vej.
Brancher og platforme smelter sammen, og produktkompleksitet, ændret forbrugeradfærd og høj prisfølsomhed betyder, at det, der fungerer i dag, kan være forældet i morgen. Vi kan hjælpe dig med at komme helskindet gennem disse forandringer og give din virksomhed et stærkt fundament at bygge på.
Effektiv administration og logistik er afgørende for virksomheder, hvor avancerede prisstrukturer samt ompakning og distribution af produktforsendelser er centrale for forretningen. EG giver dig overblik over din forsyningskæde og hjælper dig med at skabe et fundament for en sund virksomhed.
På et marked, hvor du virkelig skal lægge dig i selen for at fastholde kunderne, og hvor internetsalget forventes at blive drivkraften for forandringer i de kommende år, er det altafgørende, at du har virksomhedssystemer, der kører effektivt. Vi tager ansvaret for alle dine systemer.
Skræddersyede it-løsninger til sko-, sports- og tekstilvirksomheder.
Fra silkelarven spinder sin tråd, til ekspedienten langer kjolen over disken, sker der en del. Du designer, køber ind, producerer, håndterer, transporterer og leverer tøjet.
Vi hjælper dig med at styre processen!
To branchetilpassede it-løsninger
Vælg mellem to branchetilpassede it-løsninger til tekstilbranchen, der bygger på "Best Practice" og indgående kendskab til branchens udfordringer og processer:
Du kan også læse mere om, hvordan du forbedrer kommunikation og vidensdeling i hele virksomheden med Microsoft Teams til fashion.
Detailvirksomheden BabySam skiftede ERP-system, e-mail-marketingprogram, e-commerce-platform og POS i butikkerne for at give kunderne den bedste sømløse oplevelse i branchen. Og det har de formået. BabySam har fået bedre fat i kunderne og er nu branchens digitale frontløber. Se videoen med Kenneth Nørgaard, CEO hos BabySam, og lad dig inspirere!
Se videoEG har den helt rigtige kombination af brancheerfaring og it-ekspertise til at kunne tilbyde omfattende styringsløsninger til detailhandlen – både til dit hovedkontor og til de lokale afdelinger. Vores løsninger er baseret på branchens førende platforme og indeholder omfattende funktionalitet, der hjælper dig med at opbygge langvarig loyalitet ved at opfylde og overgå kundernes forventninger på en hvilken som helst platform.
Microsoft Dynamics 365 er en integreret løsning i skyen, der indeholder komplet funktionalitet til store og mellemstore detailvirksomheder. De stærke omnichannel-værktøjer kan bruges uden yderligere tilpasning, så I kan levere en fantastisk kundeoplevelse på tværs af de forskellige platforme.
LS Retail er en fleksibel, modulbaseret løsning, som anvendes af mere end 50.000 detailvirksomheder i mere end 120 lande. Den giver små og mellemstore virksomheder enkle omnichannel-funktioner, som er klar til brug. LS Retail er yderst skalerbar og kan tilpasses mere komplekse implementeringer.
ASPECT4 Trælast er byggevaremarkedets ultimative ERP-løsning til styring og administration af både den traditionelle trælast og et specifikt miks af grossist- og retailvirksomhed inden for professionelle byggevarer og "gør det selv".
Bo Eriksen
Senior Manager, ASPECT4
Tlf: +45 7260 1170
Email: : bo.eriksen@eg.dk
Bo Eriksen er ansvarlig for EG's ASPECT4 logistik- og trælastafdelinger. Bo har en fortid som revisor hos EY, er instruktør på EG Sales Academy og er uddannet i forandringsledelse. Bo fokuserer på at hjælpe kunder med at skabe størst mulig indsigt i deres egen forretning. På den måde hjælper han virksomheder med at definere og opnå deres fulde potentiale, blandt andet ved at optimere deres ROI og udvikle forretningen med it-værktøjer. Kontakt Bo, hvis du vil høre mere om: forretningsunderstøttende it, økonomistyring eller forretningsudvikling og -optimering.
EG's værktøjskasse med løsninger til detailhandlen hjælper dig med at nå dine forretningsmål og skabe en sammenhængende kundeoplevelse hele vejen gennem din værdikæde – fra den daglige drift ude i butikkerne til dine kasse- og betalingsløsninger.
Optimer kundeoplevelsen ved at få indsigt i kundetrafikken
Et system til kundetælling giver dig viden om, hvordan kundetrafikken i butikken ændrer sig i løbet af dagen. Det giver dig mulighed for at lægge mere effektive vagtplaner og hjælper dig med at finde svar på spørgsmål som:
Dine medarbejdere bliver mere synlige, og kunderne vil føle, at de hurtigere får hjælp. Målinger af kundetrafikken i butikken vil også hjælpe dig med at optimere butiksindretningen og identificere:
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret kundetællingsløsning:
Prisen er altid korrekt
Med elektroniske hyldeforkanter kan du være sikker på, at hver eneste vare i din butik altid er mærket med den korrekte pris. Dermed får du:
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret hyldeforkantsløsning:
Skab mere fleksible og effektive kampagner
Med de nyeste butiksdisplays kan du styre dine budskaber ned til mindste detalje, herunder hvor og hvordan de skal præsenteres. Hver enkelt butik kan vise nøjagtigt de kampagnespots, der passer til de varer, der er på lager. Budskaberne kan automatiseres og integreres med lagerstyringen. Med løsningen får du:
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret tv-løsning til butikken:
Automatiseret dataindsamling, som forenkler lageroptællingen
Mobile terminalløsninger automatiserer dataindsamlingen fra din butik og giver øget fleksibilitet i dagligdags opgaver såsom lageroptælling, prissætning og varemodtagelse. Fordelene er indlysende:
Med en mobil løsning kan dit personale gå rundt i butikken med en håndholdt terminal, som er fuldt opkoblet til butikkens it-system.
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret løsning med mobile terminaler:
Hold styr på personale, vagter og overtid
EG Staff gør det enkelt at planlægge vagter, registrere tid og automatisere lønkørsler. Du kan forenkle lønbudgetterne og se de fremtidige konsekvenser af forskellige lønscenarier. Onlineløsningen er velegnet til både enkeltstående butikker og detailkæder. Den kræver ingen investeringer i hardware, så du kan komme i gang med at høste fordelene hurtigt og til en lav pris. Hovedfordelene er:
En komplet end-to-end-løsning EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret løsning til personaleadministration:
Læs mere om EG Staff i dette faktaark
Optimér samarbejdet på tværs af kæden med det nyeste værktøj i Office 365
Microsoft Teams er en samarbejdsplatform, der forbinder alle virksomhedens medarbejdere og optimerer kommunikationen - fra ledelsen til butiksassistensen. Læs mere om Microsoft Teams her.
Hold dig ajour med de nyeste betalingsløsninger
Med EG Payment er du altid klar til at modtage de nyeste betalingsmetoder ved kassen – helt uden implementeringsbesvær. Du får:
Hold kasserne i gang, selv når din valideringsgateway er offline
Hold køen i bevægelse, når din valideringsgateway er offline, ved at skabe en buffer af transaktioner, som holder kasserne i gang, indtil forbindelsen er genoprettet.
Understøtter de mest almindelige betalings- og transaktionstyper
Understøtter betalingsmetoder såsom MobilePay og kontaktløs kortbetaling samt typiske transaktionstyper såsom køb, tilbagebetalinger, annulleringer, autorisationer og gavekort.
Du vælger selv hardware og POS-software
EG Payment fungerer sammen med markedsførende POS-terminaler og kan integreres med Dynamics AX POS, LS POS, FACKTA POS, NewPOS 3 og NewPOS 4.
Undgå problemer med håndtering af kontanter
Med et lukket kontanthåndteringssystem undgår du tab og kassesvig, røveri og kassebeholdninger, der ikke stemmer. Du afskærer personalets adgang til kontanter, eftersom systemet automatisk modtager kontantbetalinger og giver penge tilbage. Lukket kontanthåndtering sikrer, at:
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret kontanthåndteringsløsning:
Hurtig og effektiv betaling
En brugervenlig POS-løsning gør betalingsprocessen hurtigere og mere effektiv. De grafiske menuer på kasseterminalen og den berøringsfølsomme skærm sikrer:
EG's brugervenlige POS-systemer er en fuldt integreret del af vores ERP-løsninger til detailhandlen, fx Dynamics AX for Retail og LS Retail.
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret POS-løsning:
Færre køer og større kundetilfredshed
Selvbetjeningskasser gør det hurtigere at få varerne gennem kassen og øger kundegennemstrømningen. Derudover opnår du følgende fordele:
En komplet end-to-end-løsning
EG kan give dig alt, hvad du skal bruge for at installere og anvende en avanceret løsning til selvbetjeningskasser, herunder:
Synergieffekter og styrke
EG Retail samarbejder med IMPACT om at levere fuldt integrerede e-handelsløsninger.
IMPACT er en af markedets førende leverandører af e-handelsløsninger og har med stor succes leveret forretningskritiske multichannel-løsninger til flere store detailkæder – som regel baseret på Sitecore. IMPACT har leveret flere Sitecore-løsninger til detailhandlen end nogen anden aktør på verdensplan.
Samarbejdet mellem Skandinaviens førende ERP-leverandør og Danmarks største e-handelsleverandør gør os i stand til at levere forretningskritiske onlinestrategier og integrerede webshopløsninger, som sætter turbo på din virksomhed.
EG er en førende og certificeret leverandør af Danske Banks MobilePay POS-system. Vi forstår dynamikken i detailhandlen og ved, hvordan effektiv og agil teknologi skal implementeres i detailkæder. EG tilbyder en komplet MobilePay-løsning til dine butikker, som inkluderer:
Mobilbetalinger med MobilePay
MobilePay anvendes inden for stadig flere områder i detailhandlen, og et af de vigtigste er betalinger ved kassen i butikker. Det forenkler hverdagen for kunderne og giver dig fordele såsom:
Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.
EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og PC'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.
Med en leverandør, som forstår vigtigheden af hurtig teknisk service i detailhandlen, og som altid tager sig tid til at sikre, at alt fungerer ordenligt, før de kører, har SILVAN fundet en it-servicepartner, som forstår deres behov.
Effektivisering og optimering af egne processer gav gevinst for Jens Schultz A/S, som har givet gevinst i millionklassen.
Meny har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.
Med SAP All-in-One binder Linco Food Systems effektivt alle virksomhedens processer sammen, som har sikret øget kvalitet, validitet og hastighed.
Matas tager kampen op mod svind med et centraliseret tv-overvågningssystem, som samkører med transaktionerne fra kasserne.
Med tre indkøbsselskaber, otte butikker, 48 POS-enheder og en årlig omsætning på 300 mio. kroner er der mange data og systemer at holde rede på i Plantorama.
Med EG Tekstils outsourcingløsning har Gustavs serverplatform fra dag 1 befundet sig fysisk hos EG
Vil du høre mere om vores produkter og services? Kontakt vores team af retail-eksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.
Hvor godt kender du dine digitale kunder? I en verden, hvor kunderne har magten og med få klik kan stå ovre i konkurrentens forretning, gælder det om at kende den digitale adfærd og forstå kundens rejse fra tanke til "tryk på køb".
På kun 3 timer viser vi dig, hvordan du: