EG Safetynet artikel opgaver
24. oktober 2023

Få hjælp til opgavestyringen i forbindelse med forsikringsskader

Brugere, der arbejder med forsikringsskader i EG SafetyNet, har fået et dedikeret faneblad til opgavestyring og et forbedret påmindelsesoverbilk.


Som sagsbehandler i organisationens forsikringsenhed er det afgørende at bevare overblikket over egne igangværende sager og de større sager, hvor man som sagsbehandler har fået en opgave eller har tildelt en opgave til en anden.

Det kan fx være bygningsskader hvor man skal have en taksator ud, folk fra Facility Management eller andre interne og eksterne eksperter.

Det kan også være komplekse personulykker, hvor man skal tale med vidner, i dialog med fx myndigheder og arbejde med analyser for at forbygge lignende ulykker.

- Derfor skal hver opgave som minimum have sin egen fremtage dato og kunne tildeles til alle i organisationen, lige som der skal kunne sendes notifikation til den, som opgaven tildeles. Det er i hvert fald hvad vores kunder har bedt om, forklarer Sales Executive, Kurt Jepsen, EG SafetyNet.

Advisory Board kom med forslag til forbedringer

I forbindelse med en større opgradering spurgte EG brugerne af modulerne Hændelser, Forsikringsskader og Aktiver i EG SafetyNet, hvad de havde mest brug for. Brugernes råd, Advisory Board, bad om at få flere muligheder for opgavestyring. Derfor er der nu udviklet en helt ny fane til opgavestyring og en række forbedringer til påmindelses-dashboardet.

Faneblad til opgavestyring

Opgavestyring har fået sit eget faneblad i modulet Forsikringsskader. Sager indeholder ofte flere små delopgaver med individuelle deadlines og måske flere ansvarlige og forskellige kollegaer, der skal ind over en sag.

Med opgavestyringsfanen kan sagsbehandleren let håndtere delopgaver og tildele dem til kollegaer. Kollegaerne kan blive adviseret på mail, eller se delopgaverne direkte på deres eget dashboard.

EG Safetynet artikel mand og opgaver.jpg


Optimeret påmindelses-dashboard

Med en række forbedringer af påmindelses-dashboardet er det blevet endnu hurtigere at identificere og tilgå sager og opgaver, man skal reagere på.

Funktionalitet er blevet strømlinet på tværs af dashboard-elementer, og det er blevet muligt at få vist flere data på opgaver, påmindelser og ejerskab på sager.

EG Safetynet artikel opgradering.jpg


Del af større opgradering

Med den stramme økonomi i blandt andet kommuner og regioner og i dele af erhvervslivet er det blevet endnu vigtigere at have styr på opgaver og økonomi i forbindelse med person- og tingskader.

- Derfor har vi lyttet til kundernes behov for nye funktioner, ikke mindst ønsket om et optimeret dashboard til det store overblik over aktuelle sager. Så jeg er glad for, at vi nu har en endnu stærkere løsning, der understøtter alle de vigtige opgaver for forsikringskonsulenten i organisationen, siger Product Manager Josias Sebastian Fagerland, EG SafetyNet.

Læs mere om de nye og optimerede dashboards
 

Kontakt vores eksperter

EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.

Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.

Sales Executive

Kurt Jepsen

Tlf.:   +45 2085 9937

Email:  kjeps@eg.dk

Sales Executive

Klaus Dyhre

Tlf.:   +45 2524 6118

Email:  kdyhr@eg.dk