Lene Kirkegaard
15. marts 2023

Ny Customer Success Manager bygger bro mellem kunder og EG

I EG Healthcare sætter vi nu endnu mere fokus på kundetilfredshed.


Lene Kirkegaard, som I måske bedst kender som en erfaren leder af kundesupporten, er ny Customer Success Manager i EG Healthcare. Men hvad ligger der i den nye titel?

Samler trådene i bruger-feedback 

- Det er en bredere rolle, hvor jeg skal bygge bro mellem kunderne og EG. Helt konkret ved at samle og analysere al vores feedback fra kunderne – og ikke mindst dele den viden med mine kolleger i både EG Healthcare salg, support og udvikling og naturligvis vores konsulenter.

Samle trådene på en ny og bedre måde, siger Lene Kirkegaard og tilføjer:

- Det er et stort ønske, og jeg glæder mig over nu at få meget bedre mulighed for at dykke ned i tilbagemeldingerne til os og arbejde endnu mere målrettet med kundetilfredsheden.

At sætte fingeren præcist på, hvor og hvad vi kan justere for at imødekomme de behov, vores brugere har i praksis.

- Jeg har arbejdet i branchen i 13 år og haft forskellige funktioner i EG Healthcare. Jeg startede som supportkonsulent, har været projektkonsulent, hvor jeg hjalp med konvertering fra et andet system til EG Clinea, efterfølgende var jeg supportleder, hvor jeg satte retningen for, hvordan vi supporterer og servicerer vores kunder.

- Det har givet mig en bred viden, og jeg ønsker at bruge den viden og erfaring til at bidrage med, at vi opnår så høj tilfredshed som muligt på vores produkter og services. 
 

En opfordring: Giv os et praj

- Jeg håber, at I som kunder vil bruge det ekstra minut til at give os feedback, når vi laver kundetilfredshedsundersøgelser, allerhelst også skrive en kommentar til os.

Jo mere vi ved, jo bedre kan vi gøre en indsats for at forbedre funktionalitet, så det gavner jeres arbejde i praksis.