01. oktober 2020
Sådan får du fat i supporten - se nye åbningstider
Vælg mellem support til EG ClinicCare eller teknisk hjælp til hardware
Vi specialiserer os endnu mere og opdeler supporten for at gøre hjælpen så præcis og effektiv som muligt.
Du skal blot vælge mellem applikations-support til EG ClinicCare-programmet eller teknisk hjælp, når du fremover kontakter vores support. Du kan finde flere detaljer om, hvad du skal vælge her (pdf)
- Applikations-support vil være til fx EG ClinicCare og SMS service
- Teknisk hjælp er hjælp til fx printer, hjemmearbejdspladser, udfordringer med pc, server eller netværk
De nye tiltag skal reducere ventetiden i telefonen og ekspeditionstiden, fordi du hurtigere vil få kontakt med en supporter, der er specialiseret inden for netop det problem, du står med.
Nye tider for åben telefonsupport fra d. 3. august 2020
Mandag – torsdag kl. 8.00 – 16.00
Fredag kl. 8.00 – 12.00
Kun for erhvervskunder og klinikker
Ring til os
Vi har åbent