Tre råd fra en uofficiel danmarksmester i kundeanmeldelser
06. december 2018

Tre råd fra en uofficiel danmarksmester i kundeanmeldelser

- En anbefaling fra en nabo, der har fået noget lavet, er det bedste, du kan få. En anmeldelse på nettet er det næstbedste.

Kasper Bang, der ejer Koed Tømrer- og Byggeforretning ApS, er ikke i tvivl om, at gode kundeanmeldelser kan ses i ordrebogen. Og han ved, hvad han taler om. Virksomheden har været nomineret til prisen som Årets tømrer hele fire år i træk – fra 2015 til 2018 – og oven i købet vundet tre af gangene.

Her får du hans tre bedste råd til at få gode anmeldelser

  • Først og fremmest: udfør noget godt arbejde.

  • Tag ud og tal projektet igennem med kunden, når det er afsluttet. Det overrasker ofte kunderne positivt, at man laver en god afslutning på opgaven. Her har du samtidig mulighed for at forberede kunden på, at du vil bede om en anmeldelser og fortælle, den vil betyde meget for jer. Dine svende kan eventuelt også forberede kunden, når de er færdige med arbejdet.

  • Sørg for, at de nyeste anmeldelser bliver lagt automatisk på jeres Facebook- og hjemmeside. Det kan systemerne klare helt automatisk.