Tips & Tricks i EG WinPLC – for almen praksis
Er der nogle ting i EG WinPLC, som skaber udfordringer eller tvivl i dagligdagen? Og vil du gerne kende gode fif til at undgå lange arbejdsgange og ekstra klik?
Er der nogle ting i EG WinPLC, som skaber udfordringer eller tvivl i dagligdagen? Og vil du gerne kende gode fif til at undgå lange arbejdsgange og ekstra klik?
På dette kursus kan du få svar på spørgsmål, som er dukket op i forbindelse med anvendelse af EG WinPLC i dagligdagen. Derudover supplerer vi med tips og tricks, som er nyttige at kende for at sikre, at du udnytter alle de smarte funktioner, som gør programmet et effektivt værktøj.
I forbindelse med tilmelding bedes du venligst i kommentarfeltet skrive lidt om de emner eller ting i systemet, der volder dig og/eller klinikken problemer i hverdagen, og som du ønsker gennemgået på kurset. Det kunne eksempelvis være statistikmodulet, sortering af notater eller opsætning af overbliksfanen. Vi kan dog ikke garantere, at vi når at gennemgå alle ønsker på kursusdagen. Der vil endvidere blive rig mulighed for at stille spørgsmål.
Målgruppe:
Kurset er målrettet ansatte i almen praksis.
Forudsætninger:
Der kræves grundlæggende kendskab til EG WinPLC.
Kursets niveau:
Øvet
Sådan deltager du i kurset:
For at deltage skal du blot bruge en computer, internetforbindelse og et headset/højtaler. Bemærk, at du inden start på kurset skal have testet, at din PC kan afspille lyd.
Online-kurset bliver afviklet i vores supergode GoToWebinar-værktøj, og du vil modtage en bekræftelse, der bliver sendt automatisk fra systemet og derfor er på engelsk. Her trykker du blot på kalenderlinket for at gemme kurset i din kalender, og du klikker på 'Join Webinar' for at deltage på selve dagen.
Selvom det står på engelsk i mailen, så holder vi naturligvis kurset på dansk.
Du vil undervejs have mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.