Excel-udtræk i EG SafetyNet

Få indsigt i opsætningen af avanceret søgning og Excel-skabeloner til oversigten.

Er der et felt, er der en vej. Excel egner sig godt til rapportering på felter, som er grundstenen i modulerne Hændelse/A-skade, Handlingsplan, Tingskade og Aktiver/Forsikring.

På dette kursus vil du blive introduceret til følgende aspekter af Excel-udtræk fra EG-SafetyNet:

  • Udvælgelse af og kriterier for data
  • Tilgængelighed og udsendelse af avanceret søgning
  • Udarbejdelse af Excel-skabelon med Pivot-tabel
  • Excel-udtræk fra oversigten af sager, handlingsplaner og aktiver

Målgruppe:
EG SafetyNet brugere. 

Forudsætninger:
Det er en forudsætning, at du har grundlæggende forståelse for Excel, da der ikke er tale om et Excel-kursus, men et kursus i hvordan Excel kan benyttes som rapporteringsredskab i forbindelse med EG SafetyNet.

For at få det fulde udbytte af kurset, skal du før kursusdagen sørge for, at du har fået fuld adgang til menupunkterne "Avanceret søgning" under "Rapportering" og "Skabeloner" under "Indstillinger".

Du behøver ikke være administrator for at deltage, så længe du har overstående rolleadgange. Det er dog kun uddannede administratorer, som har adgang til supporten med opfølgende spørgsmål.

Varighed:
3 timers undervisning 

Formål:
Benyt Excel-udtræk i EG SafetyNet til sit fulde potentiale i modulerne Hændelse/A-skade, Handlingsplan, Tingskade og Aktiver/Forsikring.

Undervisningsform:
Online undervisning med variation mellem oplæg og praktiske øvelser. Før undervisningsdagen vil du modtage en kalenderinvitation med link til Teams. Det er ikke et krav, at du har Teams, da linket kan føre dig direkte ind via en browser.

Pris:
1.695 kr. (ekskl. moms)