EG Optima Afløser
Ibrugtagning af Optima Afløser efter driftsstart
Ibrugtagning af Optima Afløser efter driftsstart
Nedenstående overblik er et forslag til hvorledes I kan komme i gang med at opstarte Optima Afløser. I kan vælge selv at forestå introen for medarbejdere.
Målgruppe og formål:
Systemadministratorer/superbrugere ledere og 'udvalgte' vikarbookere, som skal have viden og forståelse for mulighederne i Optima Afløser i forhold til stillingtagen til hvad der ønskes benyttet
Gennemgang af Optima Afløser,
Hvad skal oprettes i Optima, mulige brugerroller og metoder.
God tid til spørgsmål
Varighed:
1 konsulentdag fra kl. 9.00 - 15.00 med hands-on.
Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.
Kontakt kursus@eg.dk, hvis I ønsker et forløb med ibrugtagning af Optima Afløser efter driftsstart.
Undervisning for planlæggere eller vikarbooker
Målgruppe og formål:
Planlæggere eller vikarbooker(e), som skal anvende Optima Afløser. Sammensætning af hold kan være i forhold til ens 'områder'.
Max. 12 deltagere, og der skal være deltagelse af en systemadministrator.
Varighed:
Konsulenten kommer til jer og 1 konsulentdag indeholder 2 seancer af 2½-3 timer, hvis det er planlæggere.
Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.
Intro for medarbejdere
Målgruppe og formål:
Gennemgang af brugerfladen i Optima Medarbejder inklusiv ledige vikarvagter.
Målgruppen er medarbejdere, som skal bruge Optima Medarbejder til at se, udtrykke interesse eller booke ledige vikarvagter.
Varighed:
Online-undervisning af 1 times varighed per seance.
Ved fysisk fremmøde: 1 konsulentdag fra kl. 9.00 - 15.00, hvor der kan afvikles 5 seancer med gennemgang af Optima Medarbejder, med god tid til spørgsmål.
Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.