EG Optima Afløser

Ibrugtagning af Optima Afløser efter driftsstart

It-kurser

Nedenstående overblik er et forslag til hvorledes I kan komme i gang med at opstarte Optima Afløser. I kan vælge selv at forestå introen for medarbejdere.

Målgruppe og formål:

Systemadministratorer/superbrugere ledere og 'udvalgte' vikarbookere, som skal have viden og forståelse for mulighederne i Optima Afløser i forhold til stillingtagen til hvad der ønskes benyttet

Gennemgang af Optima Afløser,
Hvad skal oprettes i Optima, mulige brugerroller og metoder.

God tid til spørgsmål

Varighed:

1 konsulentdag fra kl. 9.00 - 15.00 med hands-on.

Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.

Kontakt kursus@eg.dk, hvis I ønsker et forløb med ibrugtagning af Optima Afløser efter driftsstart.

Undervisning for planlæggere eller vikarbooker

Målgruppe og formål:

Planlæggere eller vikarbooker(e), som skal anvende Optima Afløser. Sammensætning af hold kan være i forhold til ens 'områder'.

Max. 12 deltagere, og der skal være deltagelse af en systemadministrator.

Varighed:

Konsulenten kommer til jer og 1 konsulentdag indeholder 2 seancer af 2½-3 timer, hvis det er planlæggere.

Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.

Intro for medarbejdere

Målgruppe og formål:

Gennemgang af brugerfladen i Optima Medarbejder inklusiv ledige vikarvagter.

Målgruppen er medarbejdere, som skal bruge Optima Medarbejder til at se, udtrykke interesse eller booke ledige vikarvagter.

Varighed:

Online-undervisning af 1 times varighed per seance.

Ved fysisk fremmøde: 1 konsulentdag fra kl. 9.00 - 15.00, hvor der kan afvikles 5 seancer med gennemgang af Optima Medarbejder, med god tid til spørgsmål.

Undervisningslokalet skal have storskærm med HDMI-adgang og der skal være internetadgang via gæstenet.