Administratorkursus i EG SafetyNets administrationsmodul onlinekursus

Dette kursus er essentielt for at kunne benytte administrationsmodulets mange funktioner, og efter gennemførsel har du adgang til at kontakte den support, som vi tilbyder til uddannede administratorer.

I løbet af første halvdel af kurset får vi de grundlæggende, og derved også vigtigste, strukturer og funktioner på plads. Derefter gennemgår vi de ekstrafunktioner, administrationsmodulet tilbyder.

På kurset lærer du at:
• informationssøge og foretage ændringer i grundlæggende stamdata som medarbejderoplysninger, virksomhedsoplysninger og afdelingsstruktur.
• hjælpe brugere f.eks. ang. login og adgang.
• foretage ændringer i rollerettigheder.
• redigere i diverse valglister, som benyttes på tværs af moduler.
• kommunikere med brugere ved hjælp af nyhedsadministration og e-mailgrupper.

Målgruppe:
Kurset er målrettet dig, som har ansvar for at varetage administrationsmodulet i EG SafetyNet. Du er enten garvet administrator, som har brug for en opfriskning, eller du har netop fået administratoransvar og er helt ny på opgaven.

Forudsætninger:
Det forudsættes, at du har fået udvidet adgang til jeres EG SafetyNet-miljø, så du efter undervisningen kan gå i gang med at benytte det, du har lært, med det samme.

Varighed:
3,5 timers undervisning

Undervisningsform:
Online undervisning med variation mellem oplæg og praktiske øvelser.


Pris:
1.695 kr. (ekskl. moms)