Alle bruger det
De 16 medarbejdere har alle EG Xena på deres mobiler, og det gør det nemt og hurtigt at indberette alt hvad der sker på pladsen.
- Vi har en enkelt ældre medarbejder, som gør tingene på sin egen måde, og her har jeg indgået et kompromis, så vi har fundet en løsning, som fungerer for begge parter, fortæller Peter Nielsen.
- Det der gør, at jeg kan sove godt om natten, er, at når ordren er oprettet, så har jeg hele tiden mulighed for at se timeforbruget på sagen. Jeg kan se, når der er leveret varer, og jeg i det hele taget det komplette overblik over sagen.
Jeg må erkende, at jeg godt kan lide at komme rundt og kigge på det arbejde, folkene udfører og få en snak med dem, så dokumentationen er noget, vi anvender over for kunden, når det er nødvendigt, siger han.
Det vigtige dækningsbidrag
Når man har overblikket over, hvordan sagen kører, så har man også en fornemmelse af, hvordan sagen forløber i forhold til tilbuddet.
- Det er jo vigtigt, at vi holder vores dækningsbidrag, og går noget galt, så ved jeg med det samme, hvor det er. Så kan jeg tage højde for det, siger han.
- Jeg kan jo konstatere, at det hjælper min forretning, og vi ville ikke have været her, hvor vi er nu med 16 mand i gang, masser af arbejde m.m., hvis det ikke havde været for det overblik, vi får og derved den ro det giver, når man er inde i sagerne, siger han.
Peter Nielsen er i øvrigt også godt tilfreds med supporten hos EG:
- De tager sig af tingene og løser det hurtigt, når der engang imellem har været et eller andet, og det er jo heller ikke uvæsentligt, siger murermester Peter Nielsen fra Risskov.