Kundereference
Holbæk Kommune
For at skabe en sikker kanal til borgerkontakt har Holbæk Kommune oprettet en særlig formular i EG SmartDesigner,
der gør borgerdialogen enkel, hurtig og sikker.
For at skabe en sikker kanal til borgerkontakt har Holbæk Kommune oprettet en særlig formular i EG SmartDesigner,
der gør borgerdialogen enkel, hurtig og sikker.
Nye krav fra EU til sikkerheden har fået Holbæk Kommune til gennemgå sin hjemmeside for at opsnuse og udrydde usikre blanketter og mails. Og der var mange. Derfor har IT og Digitalisering anskaffe SmartDesigner, der er en udvidelse til EG Selvbetjening.
Tanken var at udvikle en sikker borgerkanal, hvor borgerne kan henvende sig trygt og digitalt på alle tider af døgnet - uden nødvendigvis at kende den rette modtager.
Som projektleder har Lonnie Jørgensen, IT og Digitalisering stået for det praktiske arbejde med at designe den digitale formular til borgerkontakt i EG SmartDesigner, der hurtigt har vist sig som en gedigen succes.
Se video med Lonnie Jørgensen, der fortæller om baggrunden og fordelene ved at bruge EG SmartDesigner.
Kommunikationskonsulent Maya Camilla Bluhme er én af de medarbejdere i Holbæk Kommune, som har stor glæde af SmartDesigner, både på egne og på borgernes vegne.
- SmartDesigner er et supersmart og intuitivt værktøj, der gør det let at designe præcis de blanketter og formularer, som man har brug for, siger Maya Camilla Bluhme.
Se video med Maya Camilla Bluhme, der forklarer hvad EG SmartDesigner har betydet for hende.
Holbæk Kommune er en kommune i Region Sjælland. Med sine knap 70.000 indbyggere er Holbæk Danmarks 19. største kommune.
EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.
Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.
Senior Key Account Manager
Anders Tuff
Senior Key Account Manager
Caspar Bergstrøm
Salgsdirektør
Per Mouritsen