Kundereference

HETEK ApS

Hetek

HETEK

Ny it-løsning giver elinstallatør 20 procent mere tid. Elinstallatør Torben Hedegaard fra HETEK ApS har "vundet" 20 procent ekstra tid i kraft af nye it-løsninger fra EG A/S. Det har blandt andet resulteret i "gazellestatus" i 2013.

Løsningen har spillet fra dag ét ... og den effektive hotline giver stor tryghed. Elinstallatør Torben Hedegaard, HETEK

Torben Hedegaard har startet og været ejerleder af elinstallationsvirksomheden HETEK ApS i Vejle med 16 ansatte siden 2006. "Vi har de sidste mange år klaret os med et gammelt it-system. Men det var meget besværligt og utilstrækkeligt at arbejde med", fortæller han. I praksis blev økonomi og løn klaret i ét system, mens projekterne blev håndteret i et andet system.

Jeg oplever, at vi har opnået effektiviseringer hele vejen rundt. Elinstallatør Torben Hedegaard, HETEK

Konsekvensen var, at virksomhedens bogholder brugte rigtig meget tid på at taste fra det ene til det andet system. Han ledte derfor efter et nyt it-system og indgik en aftale med en it-leverandør, der skulle udvikle en specialdesignet løsning til HETEK. Leveringen af systemet blev dog udskudt igen og igen, og det endte med, at HETEK aldrig modtog systemet. Torben Hedegaards professionelle bestyrelse foreslog ham derefter at søge efter en brancheløsning.

Aftale ved første blik
Han tog derfor kontakt til EG, som dagen efter kom på besøg og demonstrerede brancheløsningen Centri Administration Online. "Jeg blev hurtigt overbevist om, at Centri var den rigtige it-løsning til vores behov. Jeg blev samtidig imponeret over EG’s pædagogiske og serviceorienterede tilgang, og da it-løsningen slet ikke viste sig at være så dyr, som jeg havde forventet, var det ikke svært med det samme at indgå en aftale med EG", fortæller Torben Hedegaard.

Han hæfter sig også ved de mange muligheder for tillægsløsninger og moduler, som kan udvide anvendelsen af Centri Administration Online.

Spillede fra dag ét
HETEK fik hurtigt installeret Centri Administration Online. "Jeg må sige, at løsningen har spillet fra dag ét. Jeg er imponeret over, hvor glat og professionelt forløbet har været. Oplæringen har været god og pædagogisk, den trinvise tidsplan for installationen har været realistisk og overholdt til punkt og prikke, og den effektive hotline, hvor jeg altid får svar inden for få minutter, giver stor tryghed", fortæller Torben Hedegaard.

Installationen er foregået trinvist med én ting ad gangen, så Torben Hedegaard og hans medarbejdere fik den rette tid til at tage de nye it-funktioner i brug.