Kundereference
Frøjkgården: Serviceeftersyn af EG Sensum
Frøjkgården tog imod tilbuddet om et serviceeftersyn og børstede støvet af vanerne og fik nye ideer til, hvordan man kan anvende EG Sensum.
Se mere om serviceeftersyn herFrøjkgården tog imod tilbuddet om et serviceeftersyn og børstede støvet af vanerne og fik nye ideer til, hvordan man kan anvende EG Sensum.
Se mere om serviceeftersyn herEfter at have været flittige brugere af EG Sensum i en årrække, valgte lederen af bofællesskabet i Holstebro at få foretaget et serviceeftersyn.
Formålet var både at få børstet støvet af gamle vaner og at hente ny inspiration til arbejdet.
- På Frøjkgården valgte vi at få et serviceeftersyn, fordi vi havde kørt med EG Sensum i lang tid, og vi tænkte, at der kunne være sket en udvikling, som vi ikke havde set, siger lederen Mogens Jacobsen.
I forbindelse med serviceeftersynet fik Frøjkgården blandt andet installeret diverse basismoduler, ryddet op i data og en række konkrete anbefalinger til optimeringer af løsningen:
- Serviceeftersynet viste os, at vi bruger mange dele af systemet godt allerede, men der er også en række nye tiltag, som vi overvejer at tage i anvendelse. Vi kan fint anbefale et serviceeftersyn til andre, siger leder af Frøjkgården, Mogens Jacobsen.
På Frøjkgården valgte vi at få et serviceeftersyn, fordi vi havde kørt med EG Sensum i lang tid, og vi tænkte, at der kunne være sket en udvikling, som vi ikke havde set.Leder Mogens Jacobsen, Frøjkgården
Bofællesskabet Frøjkgården består af 13 selvstændige lejligheder med grønne fællesarealer. Målgruppen er mennesker med Aspergers syndrom eller beslægtede udviklingsforstyrrelser.
EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.
Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.
Senior Sales Executive
Martin Clemmensen Nielsen
Tlf.: +45 7260 1062
Email: macni@eg.dk