Meget enkel opgavestyring
- På min telefon trykker jeg først start for at lave en tidsregistrering, så laver jeg opgaven og afslutter på skærmen, når jeg er færdig. Det er meget enkelt, siger Christian Juul Sørensen, der er en af viceværterne i B45.
- Vi kan desuden nemt se tidligere opgaver, og det er smart, hvis lejeren ringer igen om fx en uge. Så kan vi åbne historikken og se, hvad vi har lavet i lejemålet.
Medarbejderne kan se, hvornår der sidst er udført en opgave i boligen, hvilken opgave, der var tale om, og hvordan det blev løst. Det kan fx være skift af et blandingsbatteri, hvor man samtidig kan holde øje med garantien på produktet.
E-drift gør bare, at vi har et bedre overblik over, hvad gutterne laver
Bjarne Bøhl Pedersen, driftschef, B45 Boligudlejning
E-drift-systemet kan endnu mere
- Systemet kan meget mere, end vi bruger nu, siger driftschef Bjarne Bøhl Pedersen, og tilføjer:
- Der kan lægges økonomi ind på opgaverne. Det er vi i gang med.
Der kan også lægges datablade ind, fx på et ventilationsanlæg. Hvis nu man skal skifte et filter i anlægget, kan du faktisk have brugervejledningen liggende i systemet som en pdf-fil, som viceværten kan åbne på stedet derude.
- E-drift gør bare, at vi har et bedre overblik over, hvad gutterne laver, og så kan vi tilbyde en markant bedre service til lejeren, fordi der nu ligger et aftalt tidspunkt, hvor vi kommer på, siger Bjarne Bøhl Pedersen, driftschef i B45 Boligudlejning i Grenaa.