På version 3 med online inspiration
- Vi har brugt vejledningerne meget ved at logge ind på EG Bolig-hjælpen. Vejledningerne, der ligger i version 3 er meget bedre.
- Man bliver hjulpet godt igennem, siger Niklas Carlsen Broe, økonomichef i Aars Boligforening, der administrerer 1.300 almene boliger i Vesthimmerland.
- Nogle af EG Bolig-webinarerne har vi også taget, og så prøver vi det af. Vi tager modulerne i brug stille og roligt. Da bilagsflow blev frigivet, var vi inde og kigge på betaversionen og sendte feedback til supporten, og noget af det blev implementeret.
EG Bolig-hjælpen rummer en udbredt 'self-service' hjælp med blandt andet videoguider, som de 9 medarbejdere i administrationen har benyttet. Samtidig har de kunnet stille spørgsmål til EG-konsulenten eller supporten. Det har gjort, at Aars Boligforening overvejende selv har styret overgangen fra EG Bolig version 2 til version 3.
Version 3 er meget mere intuitiv og har bedre søgning
Niklas Carlsen Broe, økonomichef, Aars Boligforening
- Overgangen fra EG Bolig version 2 til version 3 har fået os til at bruge systemet mere og bedre, blandt andet skal vi huske mindre selv, siger Niklas Carlsen Broe.
- Det er en større digital rejse, vi har været på de seneste par år i boligforeningen, og den rejse fortsætter, fordi jeg kan se, at der virkelig er mulighed for at optimere nogle processer, som er manuelle nu, siger Niklas Carlsen Broe, der har været økonomichef i Aars Boligforening siden 2022 og er en af drivkræfterne i at blive mere digitale i boligforeningen.
Springet fra 2' eren til 3' eren har optimeret mange af vores processer
Niklas Carlsen Broe, økonomichef, Aars Boligforening