Senterpartiet fik samlet deres digitale setup og nyder fordelene ved standard
Senterpartiet bruger løsningen med EG Membercare aktivt til at styrke administrationen og service af medlemmerne med blandt andet udvidet brug af selvbetjening.
Værktøj til professionel styring af medlemmer
EG Medlemsstyring til alle former for medlems-, bidragsyder- og interesseorganisationer samt faglige organisationer og foreninger.
Løsningen er testet og godkendt af Microsoft.
EG Medlemsstyring er bygget på Microsoft Dynamics og er rig på funktionalitet, der gør det muligt for dig at håndtere mange former for kontinuerlige opkrævninger.
Løsningen understøtter ligeledes alle former for organisationshierarkier, som gør det muligt for dig at arbejde med fx tillidsvalgte, frivillige og medlemmernes interesser mv.
Book en demo og se, hvor nemt det er at arbejde med:
Medlemsløsningen er let at arbejde i. Løsningen har en moderne brugergrænseflade, som du vil genkende fra Microsoft's nyeste produkter.
Læs mere i denne brochure (pdf)Hent mail er en tillægsfunktion til EG Medlemsstyring, som giver øget fleksibilitet og et bedre overblik.
Løsningen er udviklet både til den lille forening og de største landsdækkende organisationer.
Hent mail er en funktion, der gør det muligt at importere og tilknytte Microsoft Outlook e-mails og andre filtyper til en rådgivningspost direkte i medlemsløsningen. Dermed kan du samle al korrespondance og rådgivning med dine medlemmer ét sted.
Effektiv journalisering
Når foreningens medarbejder har sendt eller modtaget en e-mail, som skal knyttes til det enkelte medlem, kan der inde fra medlemsløsningen vælges en Hent mail-knap, hvorefter Microsoft Outlook åbnes. Det er nu muligt at markere den/de sendte eller modtagne e-mails, hente dem ind og knytte dem til medlemmet, sådan at e-mailen kan genåbnes fra Microsoft Dynamics.
E-mails og filer gemmes herefter i Microsoft Dynamics, og kan deles på tværs af organisationens medarbejdere. Endvidere medtages filerne, når der tages back up af Microsoft Dynamics.
Medarbejderen kan anvende rådgivningspostens kode til statistik over den/de forskellige typer af rådgivning og korrespondance.
Kampagnepakken gør det muligt at håntere både indsamlede beløb og bidragsydere.
Kampagnepakken gør det lettere for indsamlingsorganisationer at håndtere bogføring af indsamlede beløb og samtidig holde styr på hvilke bidragsydere, der har betalt i forbindelse med hvilken indsamling.
Til hver indsamling er det muligt at angive en posteringstype, så du på det enkelte medlem hurtigt kan se, hvilken indsamling medlemmet har bidraget til. Du kan også koble en kampagnekode på og dermed følge indtægterne på den givne kampagne.
Udlæsning af OCR-streng
Med udgangspunkt i en målgruppe er det muligt at udlæse en fil med stamdata og et betalings-id. Det gør muligt at indlæse oplysningerne direkte i Microsoft Dynamics med relation til den konkrete kampagne.
Indlæsning af automatiske betalinger
Ved indlæsning af betalingsfil fra banken, hvor betalings-id’et overholder formatet, sørger medlemsløsningen for, at der bliver dannet to kladdelinjer
Ved bogføringen vil der blive dannet de nødvendige finans- og debitorposter i Microsoft Dynamics.
Send salgsdokumenter som vedhæftede filer, direkte fra Microsoft Dynamics til en specifik e-mailadresse.
Modulet gør det muligt at sende dokumentet som vedhæftet PDF-fil til en e-mailadresse samtidig med den normale udskrivning af salgsdokumenter (faktura, kreditnota, kontoudtog) finder sted fra Microsoft Dynamics. Du reducerer den normale arbejdsproces med pakning og udsendelse af faktura, kreditnota eller kontoudtog til et minimum.
Enkel opsætning
På den enkelte debitor angiver du den ønskede forsendelsesmetode og den e-mailadresse, der skal modtage dokumenterne. Forsendelsesmetoden kan enten være papir, PDF eller "Begge".
Når bogføring og udskrivning af faktura og kreditnota foretages, vil Microsoft Dynamics automatisk generere et PDF-dokument og sende dette pr. e-mail til debitoren. Samtidig gemmes PDF-dokumentet i en angivet mappe.
Forudsætninger
Det er en forudsætning, at Microsoft Outlook 2010 anvendes, og at der samtidig er installeret en PDF-printer. Du skal have adgang til det netværksdrev, hvor dokumenterne gemmes.
Senterpartiet bruger løsningen med EG Membercare aktivt til at styrke administrationen og service af medlemmerne med blandt andet udvidet brug af selvbetjening.
Sekretariatet sparer både tid og ressourcer med EG Membercare, da foreningens mange frivillige selv kan foretage det meste af den lokale administration.
Landsforeningen af Menighedsrådet's nye løsning med EG Membercare skaber sammenhæng i det digitale setup og ermed til at bringe medlemmet i centrum.
SF’s løsning med EG Membercare giver partiet bedre interne processer med øget automatisering af arbejdsgange, mens løsningen også giver værdi for brugerne.
Danske Slægtsforskere's arbejder med slægtsforskning, og EG Membercare dækker deres behov for digitilasering. Formålet er at udbrede viden og forskning inden for slægts-, personal-, og lokalhistorie i Danmark.
Dansk Vandrelaug ønskede at sætte de mange frivillige fri, og gøre det lettere for dem selv at administrere de mange aktiviteter samt effektivisere de interne arbejdsgange i sekretariatet, og det gør de ved hjælp af EG Membercare.
- Vi bruger medlemsløsningen hele tiden – hver dag – og kan ikke undvære den. Det er vores primære arbejdsredskab.
- Supersmidig løsning, der kan alt - håndterer både medlemsdata og styrer økonomien bag vores kampagner, siger Robert Beck, driftschef i Cyklistforbundet.
- Det er nemt at arkivere og dele data. EG’s Medlems- og kursusløsning har alle de muligheder, vi søgte efter, siger Bjørn Arberg, sekretariatsleder i DOKS.
"Med Partneraftalen er EG en naturlig medspiller, når vi satser på elmarkedet. 60.000 varer bliver synlige, direkte i EG's beregnerværktøjer, når vores kunder kalkulerer. Nu både til el og VVS", siger Søren Kristensen, markedschef for El i Brødrene Dahl.
Med afsæt i et af de mest udbredte økonomisystemer i verden, Microsoft Dynamics 365 Business Central (også kendt som 'Dynamics NAV') vil de forskellige arbejdsfunktioner i din virksomhed arbejde i ét samlet system.
Alle kan med andre ord se det relevante - og det gør det muligt at dele viden. Det giver høj sikkerhed og højner samarbejdet.
EG Medlemsportal er en moderne webløsning, der giver både nye og eksisterede medlemmer en række selvbetjeningsmuligheder. EG Medlemsportal er et tilkøb til medlemsløsningen.
Vil du vide mere om vores løsning til medlemsadministration?
Kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe dig – også hvis du ønsker en demonstration af løsningen.
Director
Lisbeth Bekker
Email: libek@eg.dk