Lotte Juul Advokatbranchen er altid i udvikling
11. december 2024

EG’s roadmap for Legal fokuserer på forenkling i 2025

Første halvår af 2025 byder på en række spændende forbedringer og nye funktioner, der først og fremmest skal forenkle komplekse processer, øge effektiviteten og forbedre brugeroplevelsen.

“I EG fortsætter vi med at udvikle innovative løsninger, der styrker den juridiske sektor, og roadmapet for første halvår 2025 byder på en række spændende forbedringer og nye funktioner”, siger Director Henrik Smedegaard, EG.

En af de store opgraderinger i EG CapLegal er implementering af ElasticSearch, som vil forbedre søgeoplevelsen markant.
“Den nye teknologi sikrer markant bedre performance og præcision, hvilket gør det nemmere og hurtigere at finde relevante oplysninger i komplekse sager” siger Henrik Smedegaard.

EG CapLegal får også en ny integration med Penneo, der forenkler KYC- og AML-processer, så brugerne nemt kan håndtere krav til kundekendskab og hvidvaskforebyggelse.

Samtidig vil forbedrede rapporteringsfunktioner give mulighed for en samlet oversigt over både faktureret og ikke-faktureret tid, hvilket understøtter en mere effektiv ressourcehåndtering.

“På EG AdvoPro-frontend introducerere vi vores nye webbaseret tidsregistreringsapplikation, der gør det muligt at registrere arbejdstid fleksibelt, uanset hvor man befinder sig. Løsningen inkluderer også automatisk oprettelse af tidsregistreringskladder baseret på data fra Outlook, hvilket eliminerer manuelle trin”, siger Henrik Smedegaard.

Fælles for både EG AdvoPro og EG CapLegal er desuden en række opgraderinger, der vil gavne brugerne direkte i deres daglige arbejde.

En forbedret e-fakturaløsning gør det nemmere at sende og modtage fakturaer elektronisk i forskellige formater, mens funktionen til momsindberetning via Skattestyrelsens API også bliver forbedret.

Derudover lanceres flere og forbedrede funktioner til håndtering af digitale bilag, hvilket bidrager til en mere papirløs og effektiv arbejdsgang. En særlig integration med Outlook understøtter automatisk oprettelse af tidsregistreringskladder baseret på kalenderaktiviteter, hvilket sparer tid og sikrer mere præcis tidsregistrering.

“Vi har desuden taget hul på vores nye klient/sag frontend, som skal automatisere processerne i forbindelse med sags-og klientoprettelse med intuitiv tilgang til KYC og hvidvask kontroller”, siger Henrik Smedegaard:

“Vores roadmap understreger, at vi er dedikerede til at levere førsteklasses løsninger, der ikke kun følger, men også former udviklingen i den juridiske sektor. Vores roadmap for første halvår af 2025 er designet til at hjælpe vores kunder med at arbejde smartere og mere effektivt, mens vi skaber løsninger, der understøtter moderne, digitale arbejdsgange”.

 

Roadmap legal.png