Nye medarbejdere i ASPECT4 Logistik
Vi er rigtig glade for, at vi har kunnet styrke teamet med hele to nye konsulenter. Daniel Wöhlk og Monsor Al-Zohairi kom til ASPECT4 Logistik i oktober, og nogle af jer har allerede haft fornøjelsen af at tale med dem. Få her en kort introduktion til de to konsulenter og deres baggrund.
Daniel Wöhlk, Consultant
Jeg er uddannet fra Aalborg Universitet med en MSc. i it-ledelse og har specialiseret mig i forandringsledelse, digitalisering og procesoptimering samt Industry 4.0 teknologier (fx RFID, NFC, Blockchain & IoT).
I ASPECT4 Logistik håndterer jeg en bred vifte af interne moderniseringsopgaver og kunderettede konsulentopgaver og arbejder primært med at udforme værdiskabende løsninger i tæt samarbejde med vores kunder. Jeg hjælper med at løfte kundernes digitaliseringsindsatser og bane vejen for it-understøttet procesoptimering.
Monsor Al-Zohairi, Consultant
Jeg har taget min uddannelse som cand.polyt. ved Aalborg Universitet med speciale indenfor operations and supply chain management (virksomhedssystemer). Som forretningskonsulent i ASPECT4 Logistik udfører jeg konsulentarbejde, og min opgave er at bidrage med state-of-the-art og best practice viden om de fundamentale elementer som en forretning består af og blandt andet rådgive og udfordre vores kunders tankegang og krav.
Kontakt os og hør mere
Vil du høre mere om vores produkter og services? Kontakt vores team af brancheeksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.
Senior Manager, ASPECT4 Logistik
Andreas Hallander Thiel
Tlf.: +45 7260 1261
Email: ahath@eg.dk
Andreas Hallander Thiel er ansvarlig for ASPECT4 Logistik. Andreas har en kommerciel og ledelsesmæssig baggrund fra SDU og fra forskellige danske og nordiske organisationer. Andreas' fokus er værdiskabelse for kunderne og sammen med kompetencekonsulenterne i ASPECT4 at få løst kundernes udfordringer, så de kan udleve deres fulde potentiale gennem digitalisering. Kontakt Andreas, hvis du vil vide mere om, hvad ASPECT4 kan gøre for dig og din organisation.