EG Bolig supporten: Hurtig udrykning med hjemmearbejdspladser
225 nye hjemmearbejdspladser blev koblet op på kun en uge. I supporten i EG Bolig har vi måttet agere lynhurtigt i Corona-situationen for at sikre, at de mange medarbejdere i boligadministrationerne rundt omkring har kunnet arbejde videre hjemmefra på grund af Corona-restriktionerne. Pludselig stod vi en helt ny situation, som gav travlhed i supporten. Vi fik 150 procent flere opkald end normalt i den første uge, og alle opkaldene handlede om at etablere hjemmearbejdspladser.
Udvidet SMS-løsning til EG Bolig
Vores opgave har været at sørge for hurtigt at skabe mulighed for at alle i administrationerne kan arbejde som normalt hjemmefra, og at det samtidig sker med et sikkert login. Etablering af hjemmearbejdspladser har haft højeste prioritet.
Det lykkedes og vi er stolte over, at vi på kort tid kom i mål med at hjælpe alle. Allerede midt på den første uge havde vi en udvidet løsning klar med SMS-koder. En løsning, som både kan håndtere flere hundrede brugere ad gangen og samtidig har et sikkert login via unikke SMS-koder, som brugeren modtager fra systemet på sin telefon for at kunne logge ind.
Skulle I opleve udfordringer, må I naturligvis kontakte os i supporten på telefon 7260 2511 eller på mailen egbolig@eg.dk
Kontakt os
Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning. Gennem mange år har vi udviklet it-løsninger, som er målrettet specifikke brancher. Løsningerne ligger i skyen, og vi hjælper dig i gang – nemt og hurtigt.
Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.
Senior Sales Executive
Dorethe Tholstrup
Key Account Manager
Henrik Reenberg