Support
19. juni 2019

Tilfredshed med nyt support-setup

Vi startede sidste år med et nyt support-setup. Vores formål med det nye var at styrke supporten over for vores kunder, som havde efterspurgt en mere direkte kontakt til Brandsoft-supporten. Derfor valgte vi at oprette vores helt eget support-setup, hvor man som udgangspunkt altid kommer i direkte kontakt med en Brandsoft-medarbejder.

Vores fokus i det nye setup er, at vi med det samme får klassificeret den enkelte supportsag, så den hurtigt bliver løst – eller gives videre til en produktekspert, der kan hjælpe. Alle supportsager registreres i vores ServiceNow-løsning, hvilket er afgørende både med hensyn til beskyttelse af persondata og for, at supportsager kan bidrage til at afklare, hvilke områder vi skal fokusere på i produktopdateringer. Vi foretager løbende målinger på kundetilfredsheden i supporten, og vi er rigtig glade for at se, at tilfredsheden med supporten er på et konstant meget højt niveau.

Level 1 og 2 i supporten

Vi skiftes til at sidde som supportere i 1. level og 2. level, og derfor kan du godt komme til at tale med en medarbejder, som ikke er ekspert i netop dit område. Når du opretter en henvendelse til supporten, vil 1. level-medarbejderne forsøge at hjælpe dig hurtigst muligt. Hvis vi vurderer, at en sag ikke kan afsluttes inden for højst 10 minutter, sendes du videre til eksperterne i vores 2. level-support. Derfor bliver du enten stillet videre eller ringet op af en medarbejder.

Mød de supportere, du taler med

Hvem sidder der bag skærmen? Det kan være rart at få sat et ansigt på. Derfor får du her muligheden for at se, hvem du taler med, når du ringer til vores support.

Her kan du møde vores supportere og se, hvilke områder de hver især er eksperter i.