Support
13. december 2019

Support: Jeres feedback gør en forskel


I EG Healthcare arbejder vi hele tiden på at gøre vores support og kundetilfredshed endnu bedre.
Gennem 2019 har vi sendt et kort spørgeskema ud til jer, når vi har afsluttet en supportsag. Ud fra jeres tilbagemeldinger på spørgeskemaerne startede vi med at opnå en score på 7.4 ud af 10, og nu har vi arbejdet os op på en score på 8.2. Jeres feedback gør med andre ord en forskel for den hjælp og service, vi yder jer.

Send gerne flere svar
Vi er rigtig glade for de svar og kommentarer, I sender retur. Derfor vil vi gerne opfordre jer til at give os endnu flere tilbagemeldinger, både de gode og de mindre gode. For det er i høj grad ud fra jeres svar, at vi løbende forsøger at justere og forbedre supporten.

Opdeling af supporten virker
I juni 2019 valgte vi at dele vores support op i en teknisk support og en applikations-support. Vi gjorde det for at sikre jer den bedst mulige og kvalificerede hjælp - allerede ved den første kontakt til os. I har taget godt imod ændringen, tak for det.

Hurtigere igennem
Opdelingen og specialiseringen af supporten har betydet, at vi samlet set sidder flere supportkonsulenter klar ved telefonen, og det har sænket den gennemsnitlige ventetid på telefonen med 15 %.

I juni valgte vi desuden at lukke telefonen fra kl. 12 om fredagen, og også det tiltag har I taget godt imod. Det betyder, at vi kan kompetenceudvikle vores supportkonsulenter endnu mere, og at vi også I 2020 vil have et stærkt fokus på at videreuddanne alle supportere.