Ny og forbedret support hos EG Brandsoft
Hos EG Brandsoft vil vi gerne give vores kunder den bedst mulige support, og derfor vil alle supporthenvendelser blive besvaret af vores helt eget nye 1. level Brandsoft-supportteam.
Indtil nu er alle supporthenvendelser blevet håndteret af den fælles EG Service Desk, som har oprettet sagerne og sendt dem videre til EG Brandsoft-supporten. Men EG’s løbende analyser af kundetilfredsheden har vist, at selvom Brandsoft-kunderne generelt er godt tilfredse med den service, vores support leverer, ønsker mange kunder en hurtigere og mere direkte kontakt til Brandsoft-supportmedarbejderne. Det ønske imødekommer vi nu.
Hvad betyder 1. level-support?
Hvis du opretter en henvendelse til Brandsoft-supporten, vil 1. level-medarbejderne forsøge at hjælpe dig så hurtigt som muligt. Vurderes det, at en sag ikke kan afsluttes inden for højst 10 minutter, vil din henvendelse blive overdraget til eksperterne i vores 2. level-support. Du vil derfor enten blive stillet videre, eller også vil du blive ringet op af en medarbejder.
Opdelingen i 1. og 2. level-support skyldes i øvrigt, at vi til daglig modtager rigtig mange henvendelser. Nogle sager (fx spærring af brugeradgang) kan afsluttes hurtigt, men for at undgå, at svartiderne bliver for lange, må 2. level-supporten tage sig af de lidt mere komplicerede udfordringer.
Bemandingen af vores nye 1. level-support sker med medarbejdere fra vores eget supportteam og går på skift imellem medarbejderne. Derfor vil du opleve, at den samme supportmedarbejder kan have forskellige roller fra gang til gang.
Brug gerne knappen "anmod om support"
Vi vil i øvrigt gerne benytte lejligheden til at opfordre dig til at bruge vores knap "anmod om support" inde i menuen, når du vil have kontakt til supporten. Ved at bruge denne funktion er supportsagen allerede klassificeret korrekt, når den kommer frem til vores supportteam. Dermed kan vi ofte allerede have en løsning klar, når vi kontakter dig. Du finder knappen i det nederste højre hjørne i din EG Brandsoft-løsning.
Du er naturligvis velkommen til at ringe, men der går hurtigt en del tid med at få oprettet sagen i vores supportsystem (med oplysninger såsom kontonummer, debitornummer, kontaktperson etc.). Den tid kan du spare, hvis du i stedet bruger supportknappen. Den lader dig nemlig sende alle oplysninger til os på forhånd, og dermed kan vi registrere sagen hurtigt og i stedet bruge tiden på at give support.