Tårnby Kommune – EG Selvbetjening
Nem og overskuelig selvbetjening
Liani Andersen, afdelingsleder i Tårnby Kommune, fortæller her, hvorfor kommunen har valgt at implementere netop EG Selvbetjening: "EG Selvbetjening er en brugervenlig og sikker løsning til at understøtte selvbetjening for borgerne i kommunen."
Effektivt med store besparelser for kommune og borger
Tårnby Kommune har høje forventninger til selvbetjeningsløsningen. Med EG Selvbetjening skal kommunens medarbejdere ikke bruge tid og mange ressourcer på at håndtere papiransøgninger, genindtaste data osv., da EG Selvbetjening giver borgerne mulighed for nemt og enkelt at betjene sig selv på nettet. Borgerne kan udfylde de digitale indberetninger ved brug af både NemID, Digital Signatur og underskriftsscanning.
Med EG Selvbetjening er selvbetjeningsløsningerne dermed blevet digitaliseret, så ansøgningsprocessen bliver lettere for borgerne og sagsbehandlerne. Foruden bedre borgerservice og tidsbesparelser for borgerne medfører systemet en række fordele for kommunen, da digitale henvendelser sparer kommunen og sagsbehandlerne for både tid og penge.
Tårnby Kommune – EG Selvbetjening
Region
Hovedstaden
Målgrupper
Private, Erhverv
Produkter
Beskæftigelse & Erhvervsudvikling, Børn & Unge, Digitalisering, Integration, Teknik & Miljø, Økonomi & Administration m.m.