EG Worksense

Din smarte kontorløsning til omfattende ledelse og udvikling af arbejdsmiljøet:

  • Realtidsdata om pladsudnyttelse gennem sensorteknologi
  • En supernem mobilapp muliggør hybridarbejde for dine medarbejdere, så de kan booke arbejdsstationer og andre rum på forhånd eller i farten!
  • Hvorfor ikke slutte sig til de virksomheder, der sparer betydelige beløb ved at optimere deres faciliteter, så de matcher deres faktiske brug?

Læs mere om EG Worksense her på siden

EG Worksense

EG Worksense er en smart kontorløsning, der udnytter sensorteknologi

EG Worksense - Løsningens fordele

Intelligente funktioner giver dig fuld fleksibilitet og flow

EG Worksense er udviklet til den hybride arbejdsmodel med mobilværktøjer til booking af skriveborde, afsendelse af service- og vedligeholdelsesanmodninger m.m. 

Du kan opgradere din løsning med bl.a. tilstedeværelses- og parkeringssensorer og meget mere

administration

Skrivebords- og lokalebooking

Skrivebords- og lokalebooking

Få mere ud af virksomhedens kontormiljø. Medarbejdere og gæster kan nemt forhåndsbooke et skrivebord eller et mødelokale. Pladsen eller lokalet vil være klar, når du møder ind. 

Arrows

Find vej med interaktive plantegninger

Find vej med interaktive plantegninger

Giv kolleger og gæster mulighed for at navigere rundt på kontoretager og bygninger for at finde den person, det skrivebord eller det lokale, de leder efter.

Antal brugere

Bring folk sammen

Bring folk sammen

Se, hvem der planlægger at være på kontoret, eller søg efter, hvor dine kolleger sidder. Book skriveborde til dine kolleger og besøgende på forhånd, så I alle kan sidde sammen på kontoret.

grafer-information

Analyser til administration af arbejdspladsen

Analyser til administration af arbejdspladsen

Begynd at følge dit kontorbrug baseret på indsamlede data - og skru derefter op for dine arbejdspladsanalyser for at indsamle kontinuerlige sensordata i realtid om faktisk brug af skrivebord, lokaler og indendørs luftkvalitet.

 

Rengøringsmodul

Serviceanmodninger

Serviceanmodninger

Blev kaffen spildt på bordet i mødelokalet? Løsningen kan inkludere en funktion til serviceanmodninger, som gør det nemt at administrere vedligeholdelse og drift af kontorlokaler med præcis placeringsinformation. Den, der har spildt, behøver blot at åbne mobilappen og sende en serviceanmodning.

Administrer og se kontorkapaciteten for at mindske omkostningerne og optimere effektiviteten. Vedligeholdelses- og rengøringspersonale kan straks se, hvilke opgaver der skal udføres ud fra bl.a. reservationsdata.

computer

Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen

Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen

Aktivér serviceanmodningsfunktion for alle medarbejdere for at strømline vedligeholdelse og service med præcise placeringsdata.

godkendelse

Hold dine plantegninger opdateret

Hold dine plantegninger opdateret

Lad os digitalisere alle dine plantegninger og holde dem opdateret. Udskift din gamle skiltning med EG Worksense lobbyskærme.

Vide mere

Spar energi og sænk dit CO2-aftryk

Spar energi og sænk dit CO2-aftryk

Ved at styrke fleksibelt eller hybridt arbejde, introducere delte kontormiljøer og reducere spildplads kan vi ikke kun spare penge, men også bidrage positivt til miljøet med mindre CO2-udledning. 

En række data hjælper også med at øge effektiviteten og reducere lokalernes miljøaftryk.

Right-size your spaces

Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger

Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger

Ved løbende at indsamle plads- og skrivebordsudnyttelsesdata forstår du den mængde plads, du faktisk har brug for, og hvilke typer rum din organisation finder særligt brugbare.

Vi tilbyder tre pakker – tilpasset jeres behov

Find den rigtige pakke til at bruge, administrere, analysere og optimere din arbejdsplads - og opgradér løbende, efterhånden som du lærer og vokser.

worksense-deskbooking

STARTER

STARTER

Fra 1,50 €/person/måned

Forandringen af arbejdskulturen begynder her

Til virksomheder, der tager deres første skridt mod delte arbejdsstationer og tilpasser deres arbejdsmiljø til hybridarbejde. Start med vores skrivebordsreservationsfunktion, og opgrader til Advanced, når I er kommet længere på jeres rejse mod et smart kontor.

Inkluderede funktioner

Platform

  • Mobilapplikation
  • Desktop-applikation
  • Single Sign-On (SSO)
  • SLA (8–16 EET)

Plantegninger

  • Digital tvilling af plantegninger
  • Ubegrænset antal bygninger og etager
  • Navne og etiketter på lokaler
  • Håndtering af kontorkapacitet

Reservationer

  • Reservation af arbejdsstationer
  • Indstil, hvor mange dage i forvejen reservationer kan foretages
  • Mulighed for nemt at reservere til flere dage
  • Mulighed for at reservere på vegne af en kollega
  • Mulighed for at reservere til gæster
  • Mulighed for private reservationer
  • Se, hvem der planlægger at være på kontoret (kræver reservation af arbejdsstationer)

Visualisering af IoT-data i realtid (kræver IoT-enheder)

  • Belægningsgrad
  • Arbejdsstationer
  • Lokaler
  • Telefonbokse
  • Parkering
  • Indendørs luftkvalitet
  • CO2
  • Temperatur
  • Luftfugtighed

Belægningsanalyse (kræver IoT-enheder)

  • Porteføljevisning
  • Bygningsvisning
  • Etagevisning
  • Tidsopløsning 5 minutter (maksimal)
  • Dataopbevaring 1 år

Reservationsanalyse (kræver reservationsfunktioner)

  • Porteføljevisning
  • Bygningsvisning
  • Etagevisning
  • Dataopbevaring 1 år
worksense-analyze

ADVANCED

ADVANCED

Fra 2,50 €/person/måned

Få mest muligt ud af uudnyttet plads

Til virksomheder, der ønsker at udnytte mulighederne ved hybridarbejde ved at maksimere kontorkapaciteten uden at gå på kompromis med produktivitet og arbejdsoplevelse.

Ideel til voksende virksomheder – denne pakke giver større fleksibilitet og effektivitet til at optimere jeres smarte kontoroplevelse.

Inkluderede funktioner

Alt i STARTER, plus:

Platform

  • Lobby-skærme (Kiosk-visning)

Reservationer

  • Mødelokaler
  • Parkering
  • Telefonbokse
  • Kalenderintegration (understøtter Office 365 og Exchange Server On-Prem)
worksense-enterprise

ENTERPRISE

ENTERPRISE

Arbejdspladsinnovation, der matcher jeres behov

Løsninger til store organisationer med skræddersyede behov. Lad os sammen se nærmere på, hvordan vi kan opbygge et tilpasset system til jer! Kontakt os - vi er her for dig.

Lad os hjælpe dig med at skabe en smart arbejdspladsoplevelse og lede med arbejdspladsanalyser

Nyheder

  • EG Worksense indstillet til Innovationsprisen 2025

    EG-softwaren Worksense til administration af hybride arbejdspladser er med i kapløbet om at vinde årets Innovationspris. Vinderen kåres på EnergiForum '25.

  • Lettere hybridarbejde med én applikation

    Hybridarbejde er ikke længere bare en trend – det er den nye normal, som permanent har ændret måden, vi bruger kontorer og udfører vidensarbejde på.

  • Et stærkt argument for fleksibelt arbejde

    Der er mange gode argumenter for fleksibelt arbejde, men det mest overbevisende er måske medarbejdernes lykke og trivsel.

  • Fleksibelt arbejde – hvad det er (og ikke er)

    Fleksibelt arbejde handler om mere end blot fleksible arbejdstider på kontoret. Det indebærer også fleksibilitet i valget af arbejdssted – både hjemme og på kontoret.

Kontakt os

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt! Vi hjælper dig gerne med at udforske, hvordan EG Worksense kan støtte din organisation med at optimere hybridarbejdet og indsamle realtidsdata for at forbedre arbejdsmiljøet.