EG Worksense

Din smarte kontorløsning til omfattende ledelse og udvikling af arbejdsmiljøet.

  • Realtidsdata om pladsudnyttelse gennem sensorteknologi
  • En supernem mobilapp muliggør glat hybridarbejde for dine medarbejdere, så de kan booke arbejdsstationer og andre rum på forhånd eller i farten!
  • Hvorfor ikke slutte sig til de virksomheder, der sparer betydelige beløb ved at optimere deres faciliteter, så de matcher deres faktiske brug?

Læs mere om EG Worksense her på siden

EG Worksense-intro

EG Worksense er en smart kontorløsning, der udnytter sensorteknologi

EG Worksense - Løsningens fordele

Intelligente funktioner giver dig fuld fleksibilitet og flow

EG Worksense er udviklet til den hybride arbejdsmodel med mobilværktøjer til booking af skriveborde, afsendelse af service- og vedligeholdelsesanmodninger m.m. 

Du kan opgradere din løsning med bl.a. tilstedeværelses- og parkeringssensorer og meget mere

administration

Skrivebords- og lokalebooking

Skrivebords- og lokalebooking

Få mere ud af virksomhedens kontormiljø. Medarbejdere og gæster kan nemt forhåndsbooke et skrivebord eller et mødelokale. Pladsen eller lokalet vil være klar, når du møder ind. 

Arrows

Find vej med interaktive plantegninger

Find vej med interaktive plantegninger

Giv kolleger og gæster mulighed for at navigere rundt på kontoretager og bygninger for at finde den person, det skrivebord eller det lokale, de leder efter.

Antal brugere

Bring folk sammen

Bring folk sammen

Se, hvem der planlægger at være på kontoret, eller søg efter, hvor dine kolleger sidder. Book skriveborde til dine kolleger og besøgende på forhånd, så I alle kan sidde sammen på kontoret.

grafer-information

Analyser til administration af arbejdspladsen

Analyser til administration af arbejdspladsen

Begynd at følge dit kontorbrug baseret på indsamlede data - og skru derefter op for dine arbejdspladsanalyser for at indsamle kontinuerlige sensordata i realtid om faktisk brug af skrivebord, lokaler og indendørs luftkvalitet.

 

Rengøringsmodul

Serviceanmodninger

Serviceanmodninger

Blev kaffen spildt på bordet i mødelokalet? Løsningen kan inkludere en funktion til serviceanmodninger, som gør det nemt at administrere vedligeholdelse og drift af kontorlokaler med præcis placeringsinformation. Den, der har spildt, behøver blot at åbne mobilappen og sende en serviceanmodning.

Administrer og se kontorkapaciteten for at mindske omkostningerne og optimere effektiviteten. Vedligeholdelses- og rengøringspersonale kan straks se, hvilke opgaver der skal udføres ud fra bl.a. reservationsdata.

computer

Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen

Giv Facility Management mulighed for at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen

Aktivér serviceanmodningsfunktion for alle medarbejdere for at strømline vedligeholdelse og service med præcise placeringsdata.

godkendelse

Hold dine plantegninger opdateret

Hold dine plantegninger opdateret

Lad os digitalisere alle dine plantegninger og holde dem opdateret. Udskift din gamle skiltning med EG Worksense lobbyskærme.

Vide mere

Spar energi og sænk dit CO2-aftryk

Spar energi og sænk dit CO2-aftryk

Ved at styrke fleksibelt eller hybridt arbejde, introducere delte kontormiljøer og reducere spildplads kan vi ikke kun spare penge, men også bidrage positivt til miljøet med mindre CO2-udledning. 

En række data hjælper også med at øge effektiviteten og reducere lokalernes miljøaftryk.

Right-size your spaces

Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger

Tilpas størrelsen på dine rum, spar på dine ejendomsomkostninger

Ved løbende at indsamle plads- og skrivebordsudnyttelsesdata forstår du den mængde plads, du faktisk har brug for, og hvilke typer rum din organisation finder særligt brugbare.

Vi tilbyder tre pakker – tilpasset jeres behov

Find den rigtige pakke til at bruge, administrere, analysere og optimere din arbejdsplads - og opgradér løbende, efterhånden som du lærer og vokser.

worksense-deskbooking

Basic

Basic

Arbejdspladsen med i lommen

Kom i gang med at tilbyde fleksibilitet og valgmuligheder samt administrere en sikker brug af arbejdsrummet. Basispakken hjælper organisationen med at komme i gang med at dele skriveborde, finde vej og hjælpe folk med at mødes. Det væsentlige for at forbedre den daglige arbejdspladsoplevelse og nogenlunde forstå, hvordan folk bruger dine kontorer. 

Inkluderer: 

  • Adgang til mobilapp, browser og kiosk.
  • Skrivebordsbooking til dig selv, kollega eller besøgende.
  • Se, hvor folk sidder ud fra plantegningerne.
  • Se, hvem der planlægger at være på kontoret.
  • Digitale og interaktive plantegninger.
  • Navngivning af lokaler og etiketter til vejvisning.
  • Administrer og se kontorkapaciteten.
  • Analyse af skrivebordsbookingdata.
  • Enkeltlogon (SSO).
  • Ubegrænset antal brugere.
  • Support og tutorials.
  • SLA (8-16 EET).

+ Testkit til IoT-sensor (30-dages prøveperiode)

worksense-analyze

Pro

Pro

Den smarte løsning til arbejdspladsen

Bedste værdi: Frigør dine medarbejdere fra skriveborde og frigør din spildplads. Denne mulighed vil betale sig tilbage mange gange i ejendomsbesparelser. Indsaml hårde brugsdata og servicebilletter til FM-drift og strategiske beslutninger på arbejdspladsen. Optimer dine pladsbehov og CO2-aftryk baseret på fakta. Gør kontordesign, vedligeholdelse og arbejdspladsoplevelsen bedre med én løsning.

Inkluderer:

  • Alt i Basic, plus:
  • Booking af mødelokale (integration).
  • Serviceanmodninger (integration).
  • Live belægning & IAQ visualisering.
  • IoT-tilstedeværelsessensorer (valgt).
  • IoT-sensorer til indendørs luftkvalitet (valgt).
  • IoT-parkeringssensorer (valgt).
  • Udnyttelsesanalyse fra sensorer.
  • IAQ-data (temperatur, fugtighed, CO2, TVOC).
  • Analyse af varmekort på arbejdspladsen.
  • Højeste dataopløsning for tid og rum.
  • Dataopbevaring 2 år.
  • Lokationsbaserede servicebilletter via app.
worksense-enterprise

Enterprise

Enterprise

Den fulde arbejdspladsoplevelse

Maksimer din arbejdspladsoplevelse. Udnyt det fulde potentiale af realtidsdata i en smart kontorløsning til at skabe en dynamisk og delt arbejdsplads. Denne arbejdspladsoplevelsesplatform har funktioner og support på virksomhedsniveau. Besættere og bygningsejere med komplekse krav til tilladelse og brugeradministration, flere placeringer og behov for højt serviceniveau - tjek dette ud.

Inkluderer:

  • Alt i Pro, plus:
  • Live restaurant kø-tider.
  • Integration af IoT-enheder (ikke-standard).
  • Tilpasset rapportering.
  • Tilpasset dataopbevaring.

Lad os hjælpe dig med at skabe en smart arbejdspladsoplevelse og lede med arbejdspladsanalyser

Nyheder

  • Et stærkt argument for fleksibelt arbejde

    Der er mange gode argumenter for fleksibelt arbejde, men det mest overbevisende er måske medarbejdernes lykke og trivsel.

  • Fleksibelt arbejde – hvad det er (og ikke er)

    Fleksibelt arbejde handler om mere end blot fleksible arbejdstider på kontoret. Det indebærer også fleksibilitet i valget af arbejdssted – både hjemme og på kontoret.

  • Lettere hybridarbejde med én applikation

    Hybridarbejde er ikke længere bare en trend – det er den nye normal, som permanent har ændret måden, vi bruger kontorer og udfører vidensarbejde på.

Kontakt os

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt! Vi hjælper dig gerne med at udforske, hvordan EG Worksense kan støtte din organisation med at optimere hybridarbejdet og indsamle realtidsdata for at forbedre arbejdsmiljøet.