
Weber Fysioterapi AS
Tom André Weber
- Meget tilfreds med EG Patientsky indtil videre. Jeg er især tilfreds med, hvordan platformen har tilrettelagt for elektronisk afregning – nu slipper jeg for at bruge tid og penge på at brænde afregningen på CD'er, sende det med posten og vente på, at pengene kommer på konto. Før overgangen til EG Patientsky var jeg i højere grad begrænset, når det gælder fleksibilitet – noget, der ikke længere er en udfordring – nu kan jeg arbejde fra hvor som helst, så længe jeg har en hvilken som helst PC med internetadgang. Når det gælder produktet, er der indimellem nogle småting, men ikke kritiske – det får jeg hjælp til fra support.

Ung Samtale
Terje Reed og Johannes Lindh
- Det betyder meget for os, at systemet er nemt for de frivillige. De er ikke her for at lave en masse ekstra arbejde. De er her for at tale med deres klienter, så jo mere vi støj vi kan fjerne omkring det, jo bedre. Det er et meget mere brugervenligt og intuitivt system, så det er vi meget glad for.
Tana Fysioterapi
Ole Henrik Somby
- Overgangen til EG Patientsky gik smertefrit og har løst en af vores største udfordringer forbundet med fleksibilitet. Nu kan jeg udføre arbejdsrelaterede opgaver uafhængigt af, hvor jeg befinder mig.
Smertefrit
Tidsbesparende og hensigtsmæssig
Plexus Helse
Kurt Inge Sjåvåg
- EG Patientsky er i dag et vigtigt, tidsbesparende og hensigtsmæssigt multifunktionelt værktøj for os, der helst vil se op fra skærmen og i øjnene på de mennesker, der kommer til os.
Plexus Helse er en mellemstor tværfaglig klinik – og vi var på udkig efter et moderne multifunktionelt system, der kunne gøre vores dage lettere."
Den dygtige gruppe, der arbejder hos EG, får lov at fortsætte udviklingen af et program, der er tilpasset os. Netop det: Tilpasset.
Øksnevad Fysioterapi
Carl Olaf
- EG Patientsky har skabt værdi på forskellige måder. Det, der udelukkende er det vigtigste, er, at kundesupport har levet op til forventningerne.
Jeg har en forståelse af, at EG har iværksat mange tiltag for at forbedre helhedsoplevelsen af support – noget, der for mig er synligt gennem hurtig responstid og effektiv hjælp. Jeg bliver ikke sendt rundt, når jeg søger hjælp hos kundesupport, men forholder mig derimod ofte til ét kontaktpunkt, hvor jeg møder kompetente og pædagogiske konsulenter.
Udover kundesupport oplever jeg EG Patientsky-systemet som et lettere system på mange måder sammenlignet med det tidligere system – nemt at logge ind, opsætte og flytte tider, automatiseret frikort forespørgsel med mere. Tidligere var jeg vant til at forholde mig til mange manuelle processer, manglende fleksibilitet og til tider ustabilitet. Efter overgangen til EG Patientsky oplever jeg systemet som mere stabilt og lettere.
Jeg kan også købe en hvilken som helst computer og bruge den uafhængigt af, hvor jeg befinder mig – uden at skulle installere noget som helst for at få adgang!
Hurtig svartid og effektiv hjælp
Der kommer stadig nye opdateringer
Kambocentret Fysioterapi
Øivind Viksand
- Grundlæggende har jeg ikke haft meget at sætte finger på i de erfaringer, jeg har haft med tidligere versioner af journalsystemer, men ser nu i efterkant af overgangen til EG Patientsky, at man kan gøre ting på en enklere og mere effektiv måde.
Tidligere var jeg vant til at brænde afregninger på CD, sende dem med posten og vente op til 14 dage, før jeg fik mine penge. Efter overgangen til EG Patientsky er der kun et par klik, og så har jeg mine penge dagen efter.
Jeg bemærker også, at der konstant kommer nye opdateringer, som løbende forbedrer systemet. Jeg er meget tilfreds med, at jeg skiftede til EG Patientsky – det er så "smooth", og tingene fungerer bare.
IMT Melbu
Jostein Ellingsen
- Når jeg nu har skiftet til det nye system, som for øvrigt er hurtigere end hvad jeg tidligere har oplevet, åbner der sig pludselig nye muligheder, som gavner os alle på klinikken.
Supporten fra EG Patientsky har været helt eksemplarisk, så overgangen til det nye system gik langt over alle forventninger.
Der åbner sig pludselig nye muligheder
Jeg er vældig tilfreds for EG Patientsky!
Hauga Fysioterapi
Johnny Rosø
- Overgangen gik rigtig godt - jeg er meget tilfreds med EG Patientsky!
Tidligere var jeg vant til at tage ned på kontoret efter arbejdstid, hvis jeg havde uafsluttet arbejde, der skulle færdiggøres. Selvom turen til kontoret er kort, bruger jeg tid på dette – noget, jeg gerne skulle have været foruden! Overgangen til EG Patientsky har nu sørget for, at jeg i langt højere grad er fleksibel og har yderligere bidraget til, at uafsluttet arbejde kan færdiggøres uafhængigt af, hvor jeg befinder mig – nu kan jeg sidde hjemme, hvis jeg vil! Dette har især været nyttigt i Corona-situationen!
Tidligere var jeg også vant til at gennemgå manuelle processer relateret til eksempelvis afregning og frikort forespørgsler. Dette er nu automatiseret i EG Patientsky – noget, der sparer mig for meget tid. Alt i alt er jeg meget tilfreds med overgangen til det nye system.
Glåmdalen Fysioterapeutisk Institut
Line Camilla Rønning
- Vi som fysioterapeuter er ikke interesserede i data og IT, og må derfor indrømme, at vi var meget spændte på overgangen til EG Patientsky, da vi skulle sætte os ind i en ny brugergrænseflade. Vi blev dog meget overraskede, da systemet viste sig at være meget brugervenligt. Noget vi også er meget tilfredse med, er supporten, hvor vi møder konsulenter med godt humør, der formår at forstå vores datasprog og som også kan formidle datasprog, som vi forstår. Indtil videre er vi meget positive.
Meget brugervenligt
Platformen er udarbejdet som én arbejdsflade
Dala Fysioterapi og Løbsklinik
Rune Bechmann-Pedersen
- Overgangen til EG Patientsky har ført til, at jeg er meget mere fleksibel som behandler. Jeg kan udføre arbejdsrelaterede opgaver fra hvor som helst og arbejde på tværs af forskellige klinikker og nemt adskille virksomhederne uden, at det bliver uoverskueligt.
Systemet forhindrer mange museklik ved at tilrettelægge for genvejstaster. EG Patientsky gør det også nemt for mig at holde styr på tidsplan- og journalrelaterede opgaver uafhængigt af, hvad jeg arbejder med, da platformen er udarbejdet som én arbejdsflade! Derudover kan jeg oprette mine egne genveje afhængigt af, hvad jeg selv ønsker at have nem adgang til.
Som med alle andre overgange, må man forvente, at man bruger noget tid på at sætte sig ind i det nye system for at få det ønskede udbytte. Selvom der er nogle funktioner, jeg ikke kender til endnu, så begynder jeg at få godt styr på det nu!
Hør mere om EG Patientsky
Book en demo og hør mere om alle fordelene ved et komplet kliniksystem.
Kontakt os
Ring til os
Vi har lukket