Onsite service. Sikkerhed, stabilitet og færre overraskelser

Få stabil og tilgængelig lokal it-infrastruktur med professionel onsite service og hurtig, landsdækkende reparation og udskiftning.

Se, hvilke fordele din forretning kan få glæde af

Fleksibel field service, der svarer til virksomhedens behov

Servicedesk

Vis mere

Servicedesk

Hurtig, professionel løsning ved problemer med hardware

Via servicedesk får I direkte adgang til uddannede og erfarne hardware- og infrastruktureksperter, der hjælper med rapportering og løsning af hardwareproblemerne.

Med hurtig responstid og hurtig udbedring løser vi problemerne, før de påvirker forretningen.

Med adgang til servicedesk får du:

  • Ét kontaktpunkt til alle henvendelser vedrørende hardware
  • En fuldt opdateret, portalbaseret status på alle supportaktiviteter
  • Garanteret adgang til kompetente medarbejdere
  • Aftalte responstider med udgangspunkt i jeres behov

For yderligere information

Anders Borggaard Jensen

Anders Borggaard Jensen

VP, Managed Services Sales

Tlf: +45 7260 1291

Email: : anders.b.jensen@eg.dk

Reparation og udskiftning af hardware (onsite)

Vis mere

Reparation og udskiftning af hardware (onsite)

Kontinuitet i forretningen og maksimal produktivitet hos brugerne

Når dele af hardwareudstyret svigter, forstyrrer det både driften af hele forretningen og medarbejdernes produktivitet.

Ved fejl på hardware kommer EG ud i virksomheden og reparerer eller udskifter defekt hardware med det samme og tester og validerer, at det nye udstyr kører. Det sikrer jer minimal nedetid.

I er hurtigt oppe at køre igen med:

  • Reparation af hardware onsite, når det er muligt
  • Nedtagning og bortskaffelse af defekt hardware
  • Installation af nødvendige disk images
  • Opsætning, tilslutning og funktionstest af ny hardware

For yderligere information

Anders Borggaard Jensen

Anders Borggaard Jensen

VP, Managed Services Sales

Tlf: +45 7260 1291

Email: : anders.b.jensen@eg.dk

Reparation og udskiftning af hardware (pakkeforsendelse)

Vis mere

Reparation og udskiftning af hardware (pakkeforsendelse)

Nem og økonomieffektiv løsning af hardwareproblemer

Når mindre kritisk hardware svigter, er det ikke økonomisk effektivt at sende en servicetekniker ud til jer.

I sender ganske enkelt det defekte hardwareudstyr til EG. Vi reparerer og returnerer udstyret eller sender erstatningsudstyr, så I kan installere det selv.

Med en "SWAP" aftale skal I blot sende os en besked vedrørende det defekte udstyr, så sender vi erstatningsudstyr.

Hurtig og økonomieffektiv udskiftning af defekt hardware med:

  • Fleksible aftaler "Repair and return" eller "SWAP"
  • Hurtig og sikker forsendelse af udstyr med privat fragtfirma
  • Returnering af defekt hardware til EG til korrekt bortskaffelse

For yderligere information

Anders Borggaard Jensen

Anders Borggaard Jensen

VP, Managed Services Sales

Tlf: +45 7260 1291

Email: : anders.b.jensen@eg.dk

Garanti- og RMA-reparation

Vis mere

Garanti- og RMA-reparation

Opnå en større livstidsværdi på hardware med garantistyring og RMA-reparation

EG overtager ansvaret for garantistyringen og for at reparere udstyr, der er dækket af garanti.

Som din RMA-partner (return merchandise authorisation) håndterer EG returnering og refundering af hardware omfattet af garanti for dig. Vi er certificerede til at udføre garantireparationer for førende hardwareproducenter som fx Lenovo og HP.

Vi hjælper dig med at få det fulde udbytte af din hardwareinvestering ved at:

  • Foretage autoriserede garantireparationer hos jer eller på vores værksteder
  • Sikre udvidet garantiperiode for din hardware
  • Forlænge det omfattede hardwareudstyrs brugslevetid
  • Gøre returnering og refundering under garanti problemfrit for jer

For yderligere information

Anders Borggaard Jensen

Anders Borggaard Jensen

VP, Managed Services Sales

Tlf: +45 7260 1291

Email: : anders.b.jensen@eg.dk

Lagerdisponering

Vis mere

Lagerdisponering

Tilgængelighed på lager, når og hvor I har brug for det

Når du vælger EG som servicepartner, sikrer vi, at forretningsdriften ikke forstyrres på grund af manglende reservedele eller komponenter.

Vi sørger for, at den lagerbeholdning, vi aftaler, altid er tilgængelig fra et praktisk lagersted til at udføre lokal service for jer.

Undgå forsinkelser på grund af utilstrækkelig lagerbeholdning af hardware og reservedele med:

  • Pålidelig lagerstyring ud fra aftalte minimum/maksimum lagerbeholdninger
  • Koordinering over for jer og hardwareleverandørerne
  • Registrering og rapportering som grundlag for jeres indkøbsprocesser
  • Korrekte lagerforhold og lagerplads til jeres hardware

For yderligere information

Anders Borggaard Jensen

Anders Borggaard Jensen

VP, Managed Services Sales

Tlf: +45 7260 1291

Email: : anders.b.jensen@eg.dk

Kundecase

ABC Lavpris

EG sikrer effektiv drift hos ABC Lavpris.

"Vores kasseløsninger er driftsstabile og kan håndtere dagens mange ekspeditioner."
Torben Tobiasen, indkøber, ABC Lavpris.

Læs hele casen

Digitale trends og nyheder

Udvalgte artikler fra TransformationTools.dk

  • Effektiviser din it-afdeling med Managed Services
  • Hvornår har du sidst haft dit ERP-system til servicetjek?
Tilbage
Frem

Effektiviser din it-afdeling med Managed Services

I en serie på tre artikler forklarer EG-direktør Anders Borggaard Jensen, hvordan virksomheder kan optimere deres it-afdelinger med Managed Services.

Læs mere på Transformation Tools
EG sikrer, at hardware og software fungerer og er opdateret, så virksomhedens interne it-afdeling kan bruge tid på tjenester, løsninger og strategi – ting, der giver forretningsværdi. Anders Borggaard Jensen, vice president, Managed Services, EG.

Hvornår har du sidst haft dit ERP-system til servicetjek?

De fleste giver jævnligt deres bil et sikkerhedstjek, så den kører optimalt og ikke pludselig bryder sammen.

Men hvad med virksomhedens ERP-system? Hvornår har det sidst fået et servicetjek? Og hvordan finder man det bedste ERP-serviceværksted? 

Få svaret i artiklen her
ERP servicetjek

EG har solgt sin serviceforretning til DXC Technology

 

Derfor har vi opdelt vores website i to: EG A/S og EG's service business.