EG Support

It-support på jeres betingelser.

  • Hjælp hele døgnet, syv dage om ugen, året rundt
  • Kun behov for at ringe til ét nummer
  • Løbende tilbagemeldinger, indtil sagen er løst

Bliv ringet op, og hør mere

Kundereferencer

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.

  • REMA 1000

    EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og PC'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

  • SIKA Footwear

    SIKA Footwear øget markant datasikkerheden med EG Remote Backup, som sikrer automatiseret og daglig backup af SIKA Footwears forretningskritiske data.

  • Movia

    Movia har en IT Business Support-aftale med EG om driften af hele platformen, der sikrer oppetiden og stabil drift og som løbende tilpasses til Movias behov.

  • ABC Lavpris butiksløsning

    ABC Lavpris har valgt EG Retail som samarbejdspartner til at levere teknisk service og support på deres 72 kasseterminaler, hvis uheldet skulle være ude.

  • Missionpharma

    Missionpharmas driftsaftale med EG som også inkluderer 24-timers overvågning sikrer en fast driftsomkostning og høj fleksibilitet.

  • STENHØJ Gruppen A/S

    For at øge indtjeningen i et presset marked samarbejdede STENHØJ med EG's forretningskonsulenter om at effektivisere arbejdsprocesserne ved servicebesøgene.

Nyheder og artikler

Article /  Christian P. Olsen
Teknisk gæld: Forældet teknologi bremser hele virksomheden
Article /  Hanna Engström
Hvad gør man med GDPR, når man har butikker, ansatte og kunder i flere lande?