Microsoft Dynamics 365 for Retail

En omfattende ERP-løsning i skyen til moderne detailvirksomheder.

  • Omnichannel-værktøjer giver overbevisende kundeoplevelser
  • Intelligent drift – fra indkøb til salg
  • Effektiv produktstyring på tværs af kanaler og geografi
  • Fleksibel og skalerbar installation.

Kontakt os, og få en snak om jeres behov

Alt, hvad du behøver for at gøre din detailvirksomhed mere effektiv

  • En fantastisk kundeoplevelse
  • Omfattende funktionalitet
  • Strømlinet daglig drift
Tilbage
Frem

Levér en fantastisk kundeoplevelse på alle platforme

Bomstærke omnichannel-værktøjer gør, at I kan interagere med kunderne, uanset hvor de er – i fysiske butikker, i webshops eller på sociale netværk.

I kan levere en sammenhængende, personlig og unik kundeoplevelse gennem effektive muligheder for at engagere kunderne – eksempelvis:

  • Butikskampagner
  • Omnichannel-styring
  • Ordrestyring
  • Marketing og business intelligence.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 for Retail her

Omfattende funktionalitet i skyen, der effektiviserer jeres virksomhed

Administrative funktioner som indkøb og økonomi indgår også i den komplette løsning, og det skaber fuld transparens på tværs af hele virksomheden.

I bestemmer selv, hvilken funktionalitet I vil have. I kan implementere hele løsningen eller vælge at implementere individuelle funktioner, som supplerer jeres eksisterende teknologier, der hvor det giver størst mening for virksomheden.

Og eftersom Dynamics 365 er en løsning i skyen, kan I skalere op og ned, når jeres behov ændrer sig, og kun betale for jeres faktiske forbrug. 

Læs mere om EG's komplette udvalg af løsninger til detailbranchen

Styrk den daglige drift

Microsoft Dynamics 365 for Retail er en samlet løsning, som hjælper både single- og multichannel-virksomheder med at kommunikere med kunderne ved at:

  • Tilføje nye lokationer – såsom "pop op-butikker" – eller nye salgskanaler
  • Forkorte tiden ved kassen og yde førsteklasses kundeservice i butikken ved hjælp af moderne POS-værktøjer
  • Indsamle og sammenholde købsintentioner og -præferencer på sociale medier
  • Planlægge og gennemføre personlige og engagerende multichannel-kampagner
  • Tilføje fleksible købsmuligheder som eksempelvis bestilling online med afhentning i butik.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 for Retail i faktaarket

Kundereferencer

  • Jens Schultz Forretningsanalyse

    Effektivisering og optimering af egne processer gav gevinst for Jens Schultz A/S, som har givet gevinst i millionklassen.

  • Jens Schultz Optimeringsprojekt

    Jens Schultz A/S har med fokus på at optimere centrale processer reduceret lagerbindinger svarende til 4 mio. kr. i samarbejde med EG Trælast.

  • Gustav

    Med EG Tekstils outsourcingløsning har Gustavs serverplatform fra dag 1 befundet sig fysisk hos EG

  • XL-BYG

    XL-BYG har i sparring med EG implementeret en komplet it-løsning, der har givet klare effektiviseringsgevinster inden for drift, service og uddannelse.

  • Venue Retail Group

    Venue skaber sammenhæng med FACKTA POS

  • RNB Retail and Brands

    RNB fik pålidelig butiksløsning med FACKTA POS

Nyheder og artikler

8maj
Nyhed
EG's service business has been named Retail Diamond Partner 2019

EG har solgt sin serviceforretning til DXC Technology

 

Derfor har vi opdelt vores website i to: EG A/S og EG's service business.