Microsoft Dynamics 365 for Retail

En omfattende ERP-løsning i skyen til moderne detailvirksomheder.

  • Omnichannel-værktøjer giver overbevisende kundeoplevelser
  • Intelligent drift – fra indkøb til salg
  • Effektiv produktstyring på tværs af kanaler og geografi
  • Fleksibel og skalerbar installation.

Kontakt os, og få en snak om jeres behov

Alt, hvad du behøver for at gøre din detailvirksomhed mere effektiv

  • En fantastisk kundeoplevelse
  • Omfattende funktionalitet
  • Strømlinet daglig drift
Tilbage
Frem

Levér en fantastisk kundeoplevelse på alle platforme

Bomstærke omnichannel-værktøjer gør, at I kan interagere med kunderne, uanset hvor de er – i fysiske butikker, i webshops eller på sociale netværk.

I kan levere en sammenhængende, personlig og unik kundeoplevelse gennem effektive muligheder for at engagere kunderne – eksempelvis:

  • Butikskampagner
  • Omnichannel-styring
  • Ordrestyring
  • Marketing og business intelligence.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 for Retail her

Omfattende funktionalitet i skyen, der effektiviserer jeres virksomhed

Administrative funktioner som indkøb og økonomi indgår også i den komplette løsning, og det skaber fuld transparens på tværs af hele virksomheden.

I bestemmer selv, hvilken funktionalitet I vil have. I kan implementere hele løsningen eller vælge at implementere individuelle funktioner, som supplerer jeres eksisterende teknologier, der hvor det giver størst mening for virksomheden.

Og eftersom Dynamics 365 er en løsning i skyen, kan I skalere op og ned, når jeres behov ændrer sig, og kun betale for jeres faktiske forbrug. 

Læs mere om EG's komplette udvalg af løsninger til detailbranchen

Styrk den daglige drift

Microsoft Dynamics 365 for Retail er en samlet løsning, som hjælper både single- og multichannel-virksomheder med at kommunikere med kunderne ved at:

  • Tilføje nye lokationer – såsom "pop op-butikker" – eller nye salgskanaler
  • Forkorte tiden ved kassen og yde førsteklasses kundeservice i butikken ved hjælp af moderne POS-værktøjer
  • Indsamle og sammenholde købsintentioner og -præferencer på sociale medier
  • Planlægge og gennemføre personlige og engagerende multichannel-kampagner
  • Tilføje fleksible købsmuligheder som eksempelvis bestilling online med afhentning i butik.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 for Retail i faktaarket

Kundereferencer

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.

  • REMA 1000

    EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og PC'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

  • SILVAN

    Med en leverandør, som forstår vigtigheden af hurtig teknisk service i detailhandlen, og som altid tager sig tid til at sikre, at alt fungerer ordenligt, før de kører, har SILVAN fundet en it-servicepartner, som forstår deres behov.

  • Jens Schultz Forretningsanalyse

    Effektivisering og optimering af egne processer gav gevinst for Jens Schultz A/S, som har givet gevinst i millionklassen.

  • Meny, Staff

    Meny har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.

  • ABC Lavpris butiksløsning

    ABC Lavpris har valgt EG Retail som samarbejdspartner til at levere teknisk service og support på deres 72 kasseterminaler, hvis uheldet skulle være ude.

  • Paw Sko, butiksløsning

    Paw Sko har investeret i en komplet it-løsning til hovedkontoret og butikkerne fra EG Retail. Løsningen er udviklet og tilpasset til Paw Skos specifikke krav.

  • Løvbjerg Supermarked, Staff

    Løvbjerg Supermarked har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.

  • La Baguette, kontanthåndtering

    La Baguette har i samarbejde med EG Retail indført Safepay-kontanthåndteringssystem, som har været til gavn for både sikkerhed og hygiejne.

Nyheder og artikler

15sep
Pressrelease
EG valgt som Årets Microsoftpartner i Sverige
Forsikringsselskabers dataovervågning kræver bedre oplysning og etik
Article / Lousin Hartmann
Spar penge ved at fastholde vikaren