LS Retail – Microsoft Dynamics NAV og Business Central

En velfungerende detailløsning til velfungerende detailforretninger

  • En gennemprøvet detailløsning
  • End-to-end-indsigt og -styring
  • Komplet omnichannel-funktionalitet
  • Til Dynamics 365 Business Central.

Læs mere om LS Retail her på siden

Kundereference

Plantorama

Landsdækkende kæde fandt totalkompetence hos EG.

Læs Plantorama-kundecasen her

Rådgivning, løsninger og it-services

  • Rådgivning
  • Dynamics 365
  • Business Analytics
  • Application Services
  • CRM, CEM & Collaboration
  • Infrastructure Services
  • Service & Support
Tilbage
Frem

Microsoft Dynamics 365 – fremtidens platform. Nu.

Microsoft Dynamics 365 samler ERP, CRM og business intelligence under ét på en altid opdateret cloudplatform. Dynamics 365 fjerner grænserne mellem de enkelte systemer og giver dig øjeblikkelig adgang til den nyeste teknologi i en agil og effektiv løsning, der frigør ressourcer fra drift til fokus på forretningsværdi.

Læs mere om Dynamics 365 her

Kundereferencer

  • KABOOKI®

    LEGO® Wear udvikles og designes af firmaet KABOOKI®, og der er en rød tråd gennem it-processerne – fra varen er designet, bestilt og leveret, til den er faktureret.

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked prioriterede praktisk erfaring, da de skulle have ny servicepartner.

  • REMA 1000

    EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og PC'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

  • SILVAN

    Med en leverandør, som forstår vigtigheden af hurtig teknisk service i detailhandlen, og som altid tager sig tid til at sikre, at alt fungerer ordenligt, før de kører, har SILVAN fundet en it-servicepartner, som forstår deres behov.

  • Meny, Staff

    Meny har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.

  • Jens Schultz Forretningsanalyse

    Effektivisering og optimering af egne processer gav gevinst for Jens Schultz A/S, som har givet gevinst i millionklassen.

  • Plantorama, LS Retail

    Med tre indkøbsselskaber, otte butikker, 48 POS-enheder og en årlig omsætning på 300 mio. kroner er der mange data og systemer at holde rede på i Plantorama.

  • Jens Schultz Optimeringsprojekt

    Jens Schultz A/S har med fokus på at optimere centrale processer reduceret lagerbindinger svarende til 4 mio. kr. i samarbejde med EG Trælast.

  • Gustav

    Med EG Tekstils outsourcingløsning har Gustavs serverplatform fra dag 1 befundet sig fysisk hos EG

Nyheder og artikler

8maj
Nyhed
EG's service business has been named Retail Diamond Partner 2019
Article /  Michael Svendsen
Styrk din detailvirksomhed med AI i skyen
Article /  LS Retail
Clienteling: Hvad er det, og hvorfor skal du have det på din POS?

EG har solgt sin serviceforretning til DXC Technology

 

Derfor har vi opdelt vores website i to: EG A/S og EG's service business.