Microsoft Dynamics NAV - LS Retail

En velfungerende detailløsning til velfungerende detailforretninger.

  • En gennemprøvet detailløsning
  • End-to-end-indsigt og -styring
  • Komplet omnichannel-funktionalitet.

Rådgivning, løsninger og it-services

  • Rådgivning
  • Business Analytics
  • Application Services
  • CRM & Collaboration
  • Infrastructure Services
  • Service & Support
Tilbage
Frem

Kundereferencer

  • Jens Schultz Forretningsanalyse

    Effektivisering og optimering af egne processer gav gevinst for Jens Schultz A/S, som har givet gevinst i millionklassen.

  • Meny, Staff

    Meny har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.

  • Løvbjerg Supermarked, Staff

    Løvbjerg Supermarked har med EG afløst manuelle procedurer med løsningen Staff, som har optimeret daglige rutiner inden for tidsregistrering og vagtplanlægning.

  • ABC Lavpris butiksløsning

    ABC Lavpris har valgt EG Retail som samarbejdspartner til at levere teknisk service og support på deres 72 kasseterminaler, hvis uheldet skulle være ude.

  • La Baguette, kontanthåndtering

    La Baguette har i samarbejde med EG Retail indført Safepay-kontanthåndteringssystem, som har været til gavn for både sikkerhed og hygiejne.

  • Paw Sko, butiksløsning

    Paw Sko har investeret i en komplet it-løsning til hovedkontoret og butikkerne fra EG Retail. Løsningen er udviklet og tilpasset til Paw Skos specifikke krav.

  • Bavinchi og KonditorBager

    Bavinchi og KonditorBager vælger fælles touchbaseret løsning og øger indtjeningen.

  • Gustav

    Med EG Tekstils outsourcingløsning har Gustavs serverplatform fra dag 1 befundet sig fysisk hos EG

  • Jens Schultz Optimeringsprojekt

    Jens Schultz A/S har med fokus på at optimere centrale processer reduceret lagerbindinger svarende til 4 mio. kr. i samarbejde med EG Trælast.

Nyheder og artikler

3feb
News
Redaktør på nyt medie: Du er allerede bagud med digitaliseringen
Article / Søren Tang
Indkøbsdirektør: Du skal ikke vælge BYOD for besparelserne
S&OP processen: Lad den administrerende direktør sidde for bordenden